Miksi monelle on niin vaikea hyväksyä että setä näytti nuorempana paremmalta??
Kommentit (16)
Jos noin on, se on jo äärimmäistä typeryyttä.
Ei kukaan säily nuorena ja kauniina loppuun asti, ellei myös kuole nuorena.
Kyllä itse huomaan vanhenneeni sitten nuoruusvuosien. Harmi vain että komeita on usein itseä nuoremmissa, oman ikäiset äkäisiä ja varattuja.
Kyllä mulle otti koville se miten rumaksi kroppa muuttui raskauden myötä. Kohta 3,5 vuotta synnytyksestä eikä vieläkään ole kroppa entisellään, ei edes lähelläkään. Paljon urheilua (kuntosalia, pyöräilyä, kävelyä), siistittyä ruokavaliota jne. Ei mitään vaikutusta. Kroppa on tanakka ja kiloja vieläkin ihan liikaa ylimääräisiä. Vatsanahka roikkuu.
Setä näytti nuorena paremmalta?
Mitä ihmettä? Varmaan moni muukin kuin setä on nuorena ollut paremman näköinen.
Mä en ole ikinä katsellut setiäni sillä silmällä.
Kai nyt useimmat näyttävät nuorena paremmilta, mutta ovat samalla myös tyhmempiä kuin vanhempina. Ap voi olla poikkeus, yhtä tyhmä nyt kuin aina ennenkin.
Eiköhän sen hyväksyminen ole vaikeinta sedälle itselleen. Sitähän setä täällä vinkuu että nuorena sai pillua mutta nyt on yksin eikä kukaan nainen kiinnostu.
Itselleni on, koska en ole kerta kaikkiaan sitä mieltä, paitsi joissain tapauksissa. Esim. jos joku setä on kasvattanut ison kaljamahan, ja nuorena oli sporttinen ja hoikka, niin toki se ulkonäkö on huonontunut. Mutta itse tykkään pääosin muuten enemmän vanhemman näköisten ihmisten ulkonäöstä kuin nuoremman. Mun julkkisihastuksetkin oli jo teininä ikäluokan 50-70 näyttelijöitä, laulajia. yms. Mun maailmassa nuori ei tarkoita komeaa ja kaunista, ja vanha komeuden tai kauneuden loppumista. Erilaista, kypsempää kauneutta tai komeutta vaan vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo aloitus.
Joo, mutta antaa kaikkien kukkian kukkia. Homoilla saa setänsäkin kanssa, jos se on vapaaehtoista ja kumpikin aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo aloitus.
Täältkö se vastaus pitäisi löytyä. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo aloitus.
Onpa kyllä outo suku /tuttavapiiri sedällä. Ei liene laajemmin ongelmana tällainen käytös.
Tarkoitit varmaankin sitä, että itse (kukin) näytti nuorena paremmalta?
Näinhän se on. Setämiehille tiedoksi, että teille ei tule nuoruus takaisin, vaikka kuolaisitte nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo aloitus.
Ihan tyypillinen aloitus vauva palstalla. Lisäksi se saa jäädä. Teeppä aloitus jossa kehut nuorta kaunista naista niin johan häviää.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä ilmenee? Näin?
Ap: Kyllä setä vaan näytti nuorena paremmalta.
Sedän äitimuori: Ei näyttänyt.
*Ap: Näytti! Myönnä se!!!
Äitimuori: EN! En suostu!*
*-* toistetaan x kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä ilmenee? Näin?
Ap: Kyllä setä vaan näytti nuorena paremmalta.
Sedän äitimuori: Ei näyttänyt.
*Ap: Näytti! Myönnä se!!!
Äitimuori: EN! En suostu!*
*-* toistetaan x kertaa.
Näin muuten, paitsi aloituksessa puhuttiin monista. Eli äitimuori lisäksi on muutakin populaa kieltäytymässä myöntämästä tätä :D
Ärsyttää jos joku on paremman näköinen kuin minä. Pitää heti matkia kaikki. Jos sukulainenkin niin kyllä raivostuttaa