Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1738)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte eläytyä ja mennä mukaan tällaiseen skeidaan?
Me ei ollakaan tosikoita!
Kyllä minä ihan tosissani täällä viihdyn.
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä skeidaa!
Luit 50 sivua ja sitten jo huomasit?
Kiitos kuitenkin, että näinkin pitkään olet viihtynyt seurassamme.
Vierailija kirjoitti:
Onko se huhu totta että ne puolikkaat liimataan nuolaisemalla ensin toista puolikasta?
Ei, kun niihin räkäistään.
Vierailija kirjoitti:
Ette arvaakkaan miten vaikeaa on kaivertaa niihin domino kekseihin se kuvio! Keksi meinaa jatkuvasti mennä rikki. Välillä onneksi pääsee suolakeksejä tekemään missä tökin neulalla reikiä niihin ja asettelen pinseteillä suolaa.
Olen kateellinen domino liukuhihnan Peralle. Hän on ollut kauan niin saa vaan sivellä voiveitsellä sitä vanilia tahnaa kekujen väliin.
Pera; haista kukkanen!
Varakkaammilla tehtailla ne kuulemma kaiverretaan tietokoneohjatulla jyrsinkoneella.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan vihreiden kuulien puolittajalla työt vähenemässä kun tämän palstan mukaan ne käyvät joululahjaksi nuorimmillaan 60-luvulla syntyneille...
Lisääntymässähän ne työt sitten on. Eläkkeellä on aikaa mutustella kaikenlaista.
v23 pääset vielä muuttamaan lahteen siellä kyllä tulee kova kilpa noin vaativasta tehtävästä toisaalta siellä saat pian uusia ystäviä kun järki tasonne ja ajatus mailmanne ovat hyvin yhteneväisiä.
Olen töissä vanupuikkotehtaassa. Kostutan ensin sormen päät suussa ja sitten pyörittelen vanut siihen tikkuun ja tungen ne niihin pussukoihin.
Vietnamissa näin kuinka syömäpuikot saatiin paperikääreeseen. Poika puhalsi pussiin jotta se aukesi ja tökkäsi sitten sinne puikkoparin. Sarjatyönä teki tätä ravintolan oven vieressä.
Kyllä ei kovin hyvää työnjälkeä nyt tule sieltä kun en saa näitä puolikkaita erilleen. Syömänautinto pilalla. Saako palauttaa Fazerille?
Mä oon samassa työpaikassa, mut eri hommissa. Oon munanimijä. Aika monta munaa pitää lutkuttaa, että saan vuoden Mignon-kuoret tyhjennettyä. Ei menny viime tavoitekeskustelu kovin hyvin :-(
Suunnittelen ensi vuodeksi Suomeen polkupyörävoimalaa suunnitelma Ö:ksi, kun hallituksen suunnitelmat menivät mönkään Ensi vuonna Suomessa tuotetaan sähköä polkemalla dynamoita 6 vuorotyössä. 4h kerrallaan jokainen kelan asiakas. Tätä pörssisähköä aiotaan myydä kovaan hintaan Saksalle.
Tarkastan villasukkien silmien lukumäärän, jotta se laadunvalvonnallisesti menee +-5 silmän toleranssiin.
olen jätevesilaitoksella töissä ja kirjoitan jätevesimaksun taloyhtiöille mitattuani litramitralla jäteveden määrän Siksi sitä laskua ei laskuteta tarkasto joka kuukausi, vaan ehditään vain kerta vuoteen mittaamaan jätevedet tasauslaskuun. Jouluun mennessä pitäisi vielä ehtiä mittaamaan loput 13278 taloutta ja reklamaatiot t-lusikalla tarkastaen.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelen näitä nauraen, mutta TÄMÄ tarina on tosi. Vuosikymmeniä sitten opiskelijana, olin pakkaamassa Viener nuggetteja, kesätyöntekijänä. Helle oli kamala ja pakkaushuoneessa oli valehtelematta yli 35+ celsiusta. Nämä suklaat olivat kuulemma lähdössä Japani joulumyyntiin.
No niissä useimmissa on minun peukalon ja etusormen jäljet muistona. Silloin ei vielä käytetty hansikkaita. Nykyäänkin kun mainostetaan jotain käsityönä tehtyä ruokaa, niin jätän hyllyyn.
Nugetit muuten tulevat samasta paikasta kuin puolikkaat viher kuulat
Ohi aiheen, mutta on olemassa ihmisiä, jotka luulevat jostain syystä Wiener Nougatin olevan suklaakonvehti. Samoin täällä oli vatsa kysely "mikä on lempisuklaapatukkasi", ja pari vastasi Dubbel Nougat. Nougat ei ole suklaata vaan nugaata, eli joko pähkinää tai mantelia.
Ainoat työkokemukseni korkeakoulututkinnoilla ovat manuaalinen arkistointi ja mansikanpoiminta.
Mansikkamaalla minäkin urani aloitin. Vahdin kukasta marjaan ettei harakat, räkätit syöneet raakileita. Samalla laskin keskivertomansikan siemenet marjoista. Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelen näitä nauraen, mutta TÄMÄ tarina on tosi. Vuosikymmeniä sitten opiskelijana, olin pakkaamassa Viener nuggetteja, kesätyöntekijänä. Helle oli kamala ja pakkaushuoneessa oli valehtelematta yli 35+ celsiusta. Nämä suklaat olivat kuulemma lähdössä Japani joulumyyntiin.
No niissä useimmissa on minun peukalon ja etusormen jäljet muistona. Silloin ei vielä käytetty hansikkaita. Nykyäänkin kun mainostetaan jotain käsityönä tehtyä ruokaa, niin jätän hyllyyn.
Nugetit muuten tulevat samasta paikasta kuin puolikkaat viher kuulatOhi aiheen, mutta on olemassa ihmisiä, jotka luulevat jostain syystä Wiener Nougatin olevan suklaakonvehti. Samoin täällä oli vatsa kysely "mikä on lempisuklaapatukkasi", ja pari vastasi Dubbel Nougat. Nougat ei ole suklaata vaan nugaata, eli joko pähkinää tai mantelia.
kaakaovoita näyttäis olevan
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/marabou-dubbel-nougat-43g-762221086…
Poraushommista minäki työttömäksi jäin -70 luvulla, kun paalaimet tuli. Porasin reikiä heinäseipäisiin...
Luontaisetuna oli piehtarointi heinäladoissa ja kurripiimä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nugetit muuten tulevat samasta paikasta kuin puolikkaat viher kuulatOhi aiheen, mutta on olemassa ihmisiä, jotka luulevat jostain syystä Wiener Nougatin olevan suklaakonvehti. Samoin täällä oli vatsa kysely "mikä on lempisuklaapatukkasi", ja pari vastasi Dubbel Nougat. Nougat ei ole suklaata vaan nugaata, eli joko pähkinää tai mantelia.
kaakaovoita näyttäis olevan
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/marabou-dubbel-nougat-43g-762221086…
Huippuhyvää. Kolme menee kerralla.
Terve kaima
Minä olen pilkun viilaamisesta just eläkkeelle jäävä.
Tämä vasta tarkkaa hommaa