Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja minua käy sääliksi rumia naisia

Vierailija
24.05.2014 |

Ajattelin ihan sen takia, että usein tulee kirjoitettua vain siitä, että miehillä on vaikeaa naismarkkinoilla, ilmaista sympatiani kasvoista vähemmän viehättäviksi syntyneitä naisia kohtaan. Välillä minusta on pahoista itsetunto-ongelmista kärsineenä miehenä tuntunut todella epäreilulta, että olen joutunut tappelemaan kaikenlaisia sisäisiä demoneja vastaan että kelpaisin ikäni urheilleena miehenä muillekin kuin lihaville naisille. On kuitenkin kaiken kohtuuden nimissä myönnettävä, että olen myös todella etuoikeutettu. Jos olisin ruma nainen, en voisi tehdä niin kauheasti tilanteelleni mitään. Toivottavasti geenilotossa huonot numerot saaneet naiset oppivat olemaan tyytyväisiä itseensä eivätkä koe olevansa yhtään huonompia, koska eivät voi ikinä näyttää Sara Chafakilta.

- mies 26

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nuo "arkisen näköiset" naiset saavat paremmin seuraa kuin kaunottaret. Se vaan menee niin.

Vierailija
62/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:36"]

Olet nainen. Ei mies kirjoita noin kuvainnollisesti ellei ole toimittaja.

Pah

[/quote]

Usein mulle on sanottu, että olen hyvä kirjoittaja, mutta miehuutta ei ole vielä aiemmin sen takia kyseenalaistettu.

[/quote]

Eipä ole sinua kehuneilla kovin korkeat kriteerit hyvälle kirjoittajalle, kun jo otsikkosi oli virheellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:36"]

Pah

[/quote]

Usein mulle on sanottu, että olen hyvä kirjoittaja, mutta miehuutta ei ole vielä aiemmin sen takia kyseenalaistettu.

[/quote]

Eipä ole sinua kehuneilla kovin korkeat kriteerit hyvälle kirjoittajalle, kun jo otsikkosi oli virheellinen.

[/quote]

Itse et tee huolimattomuusvirheitä? :D

ap

Vierailija
64/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:34"]

Ajattelin ihan sen takia, että usein tulee kirjoitettua vain siitä, että miehillä on vaikeaa naismarkkinoilla, ilmaista sympatiani kasvoista vähemmän viehättäviksi syntyneitä naisia kohtaan. Välillä minusta on pahoista itsetunto-ongelmista kärsineenä miehenä tuntunut todella epäreilulta, että olen joutunut tappelemaan kaikenlaisia sisäisiä demoneja vastaan että kelpaisin ikäni urheilleena miehenä muillekin kuin lihaville naisille. On kuitenkin kaiken kohtuuden nimissä myönnettävä, että olen myös todella etuoikeutettu. Jos olisin ruma nainen, en voisi tehdä niin kauheasti tilanteelleni mitään. Toivottavasti geenilotossa huonot numerot saaneet naiset oppivat olemaan tyytyväisiä itseensä eivätkä koe olevansa yhtään huonompia, koska eivät voi ikinä näyttää Sara Chafakilta.

- mies 26

[/quote]

Mielesätni sara chafak on pienisuinen ja epämiellyttävän oloinen (luonne)nainen. Jos olisin mies, tuskin häneen tykästyisin.

Vierailija
65/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun ihmisen oppii tuntemaan, hänen ulkonäölleen ei anna enää painoarvoa. Jos siis todella pitää jostain ihmisestä."

Tämä pätee toki kun puhutaan ystävyyssuhteista, mutta niistä ei ollut kyse. Lähes jokaisella, ellei kaikilla meistä on jossain määrin pinnalliset kriteerit parinvalinnassa ja se on täysin luonnollista.

ap

Vierailija
66/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:25"]

"Kun ihmisen oppii tuntemaan, hänen ulkonäölleen ei anna enää painoarvoa. Jos siis todella pitää jostain ihmisestä."

Tämä pätee toki kun puhutaan ystävyyssuhteista, mutta niistä ei ollut kyse. Lähes jokaisella, ellei kaikilla meistä on jossain määrin pinnalliset kriteerit parinvalinnassa ja se on täysin luonnollista.

ap

[/quote]

Et ole koskaan ollut rakastunut.

Vierailija
67/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:17"]

Pah

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Teen toki, mutta en useita jokaisessa lauseessa.

Vierailija
68/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en ymmärrä sitä kamalaa nillistystä, kun puhutaan rumista naisista tai miehistä. Tuo ruma ei ole hyvä sana tähän ja käyttäisin ennemmin sanaa viehättävä/vähemmän viehättävä. Kauneus on toki katsojan silmissä, sitä en kiistä. Mielestäni on kuitenkin jokin tietty "sabluuna" joka tekee ihmisestä viehättävän ns. yleisellä tasolla. Tarkoitan sitä, että ne joita voisi sanoa viehättäviksi, ovat sitä suuremman osan mielestä. Esim. Brad Pitt, tuskin kukaan voi väittää häntä epäviehättäväksi, vaikkei hänestä niin perustaisikaan. En oikein osaa kirjoittaa tätä ymmärrettävästi, mutta yritetään. Toiset ihmiset vain ovat viehättävämpiä kuin toiset, vaikka siihen vaikuttavatkin ihmisten omat henkilökohtaiset mieltymyksensä.

En halua nillitystä siitä, kun ei ole haluttu ymmärtää pointtiani tai se ymmärretään tahallaan väärin (kuten täällä AVllä on tapana).

Vierailija
69/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asiat korjaantuvat iän myötä, ihan sama onko mies vai nainen.

http://4.bp.blogspot.com/-lPQjeAr5EYw/URBm8ybp5RI/AAAAAAAAAeY/moNtLy8z9DQ/s1600/cloon.JPG

Vierailija
70/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:17"]

Pah

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Teen toki, mutta en useita jokaisessa lauseessa.

[/quote]

Mitä useita virheitä mulla on jokaisessa lauseessa?

Vierailija
71/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies 26

[/quote]

Mistä syystä kelpaat vain lihaville naisille?

Kauniita naisiahan juuri säälitään koska heihin sovelletaan stereotypioita.

Vierailija
72/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ovat ne "vähemmän viehättävät" kasvot? Kuvailepa konkreettisesti.

Vierailija
73/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin teitä kun teillä on noin pienet ongelmat, aloittajalla ja hänenlaisillaan :)

Vierailija
74/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Chafak on sinusta kaunein mitä voi olla? Okei... mielipiteensä kullakin. Henkilökohtaisesti en todellakaan tahtoisi olla ko henkilön näköinen. Olen kyllä ihan nätti muutenkin.

Vierailija
75/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:12"]

Sara Chafak on sinusta kaunein mitä voi olla? Okei... mielipiteensä kullakin. Henkilökohtaisesti en todellakaan tahtoisi olla ko henkilön näköinen. Olen kyllä ihan nätti muutenkin.

[/quote]

Vartalo on kaunis, naama ei.

Vierailija
76/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:48"]

Joskus asiat korjaantuvat iän myötä, ihan sama onko mies vai nainen.

http://4.bp.blogspot.com/-lPQjeAr5EYw/URBm8ybp5RI/AAAAAAAAAeY/moNtLy8z9DQ/s1600/cloon.JPG

[/quote]

Hihii!!! :D

Wow! :)

Vierailija
77/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Olen kaunis nainen, nuorena varsinkin todellinen seksipommi tyyliin Marilyn Monroe (okei, voihan hänkin olla joidenkin mielestä ruma...) Mutta nyt olen jo vanhempi ja mitä rumemmaksi tulen, sitä tyytyväisempi olen itseeni. Mikä vapaus olla susiruma, kun ei ole enää pakko meikata, laittaa hiuksia, pukeutua seksikkäästi ja olla niin viettelevä ja seksiä tihkuva. Haluan tehdä itsestäni tosi ruman ja pukeutua lökäpöksyihin ja kulkea hiukset sotkussa. Se on niin vapauttavaa, niin suurta onnea tuottavaa...! Et voi arvatakaan. Joten älä turhia sääli. Nautin kauheasti siitä, kun voin kulkea ihan kamalissa ryysyissä ja naureskella teini-ikäisille lapsilleni, jotka kauhistelevat sitä. Heillä on vielä niin suunnattoman vaikeaa tuossa iässä, kun on pakko olla kaunis ja tihkua seksiä, voi raukkoja. Rumuus on valtaa!

Vierailija
78/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:58"]

- mies 26

[/quote]

Mistä syystä kelpaat vain lihaville naisille?

Kauniita naisiahan juuri säälitään koska heihin sovelletaan stereotypioita.

[/quote]

Nykyään kelpaan toki muillekin. Joskus teini-ikäisenä en uskaltanut juuri puhua ihmisille ja olin ns. mammanpoika, joka pelkäsi äitiään niin ettei uskaltanut tehdä oikeen mitään mitä tämä ei hyväksyisi. Ei naiset sellaista halua, alinta paskaahan tuollainen kaltaiseni mies on kun lähdetään tyttöystävää etsimään.

Vierailija
79/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:20"]

Älä huoli. Olen kaunis nainen, nuorena varsinkin todellinen seksipommi tyyliin Marilyn Monroe (okei, voihan hänkin olla joidenkin mielestä ruma...) Mutta nyt olen jo vanhempi ja mitä rumemmaksi tulen, sitä tyytyväisempi olen itseeni. Mikä vapaus olla susiruma, kun ei ole enää pakko meikata, laittaa hiuksia, pukeutua seksikkäästi ja olla niin viettelevä ja seksiä tihkuva. Haluan tehdä itsestäni tosi ruman ja pukeutua lökäpöksyihin ja kulkea hiukset sotkussa. Se on niin vapauttavaa, niin suurta onnea tuottavaa...! Et voi arvatakaan. Joten älä turhia sääli. Nautin kauheasti siitä, kun voin kulkea ihan kamalissa ryysyissä ja naureskella teini-ikäisille lapsilleni, jotka kauhistelevat sitä. Heillä on vielä niin suunnattoman vaikeaa tuossa iässä, kun on pakko olla kaunis ja tihkua seksiä, voi raukkoja. Rumuus on valtaa!

[/quote]

Ne sun teinit ovat kuitenkin oppineet sinulta sen itsensä tarkkailun ja vaatimukset, eli jokin meni pieleen?

Mun teinit hyväksyy itsensä sellaisena kun ovat ja elävät nyt niinkuin sinä nyt.

Ei niitä haittaa mitä muuta ajattlee tai tekee, ovat niinkuin ovat.

t. Lapsistaan Ylpeä äiti

Vierailija
80/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:20"]

[/quote]

Mutta ei se välttämättä ole kivaa 20-vuotiaalle naiselle, joka haluaisi löytää hyvän miehen elämänkumppaniksi. Ihan eri asiahan se on naiselle, jolla on jo lapset hankittuna ja elämässä siirtynyt huomio enemmän siihen jälkikasvusta huolehtimiseen.