Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja minua käy sääliksi rumia naisia

Vierailija
24.05.2014 |

Ajattelin ihan sen takia, että usein tulee kirjoitettua vain siitä, että miehillä on vaikeaa naismarkkinoilla, ilmaista sympatiani kasvoista vähemmän viehättäviksi syntyneitä naisia kohtaan. Välillä minusta on pahoista itsetunto-ongelmista kärsineenä miehenä tuntunut todella epäreilulta, että olen joutunut tappelemaan kaikenlaisia sisäisiä demoneja vastaan että kelpaisin ikäni urheilleena miehenä muillekin kuin lihaville naisille. On kuitenkin kaiken kohtuuden nimissä myönnettävä, että olen myös todella etuoikeutettu. Jos olisin ruma nainen, en voisi tehdä niin kauheasti tilanteelleni mitään. Toivottavasti geenilotossa huonot numerot saaneet naiset oppivat olemaan tyytyväisiä itseensä eivätkä koe olevansa yhtään huonompia, koska eivät voi ikinä näyttää Sara Chafakilta.

- mies 26

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:48"]

Millaisia mielestäsi sitten ovat mielestäsi rumat naiset, ilmeisesti lihavia?

[/quote]

Et ymmärtänyt .. aloittaja mainitse ettei asialle voi tehdä mitään. Voiko läskeille tehdä jotain?

(opettele ajattelemaan)

Vierailija
42/88 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:34"]

Ajattelin ihan sen takia, että usein tulee kirjoitettua vain siitä, että miehillä on vaikeaa naismarkkinoilla, ilmaista sympatiani kasvoista vähemmän viehättäviksi syntyneitä naisia kohtaan. Välillä minusta on pahoista itsetunto-ongelmista kärsineenä miehenä tuntunut todella epäreilulta, että olen joutunut tappelemaan kaikenlaisia sisäisiä demoneja vastaan että kelpaisin ikäni urheilleena miehenä muillekin kuin lihaville naisille. On kuitenkin kaiken kohtuuden nimissä myönnettävä, että olen myös todella etuoikeutettu. Jos olisin ruma nainen, en voisi tehdä niin kauheasti tilanteelleni mitään. Toivottavasti geenilotossa huonot numerot saaneet naiset oppivat olemaan tyytyväisiä itseensä eivätkä koe olevansa yhtään huonompia, koska eivät voi ikinä näyttää Sara Chafakilta.

- mies 26

[/quote]

Pointtisi oli? 

Ei kukaan sun sääliä kaipaa. Keskity omaan elämääsi.

[/quote]

Nyt joku rumilus pahoitti mielensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:12"]

Sara Chafak on sinusta kaunein mitä voi olla? Okei... mielipiteensä kullakin. Henkilökohtaisesti en todellakaan tahtoisi olla ko henkilön näköinen. Olen kyllä ihan nätti muutenkin.

[/quote]

Vartalo on kaunis, naama ei.

[/quote]

Luultavasti kuitenkin 100 x kauniimpi kuin sinulla.

Vierailija
44/88 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:36"]

Ap lienee niitä miehiä, jotka saisivat tosiaan pohtia, onko elämää sen jälkeen kun vaimo lihoo tai joutuu onnettomuuteen ja vammautuu. 

[/quote]

Mistä moinen johtopäätös? Naisten logiikka ei avaudu. Onko ap sanonut jossain hylkäävänsä tavallisen naisen sen jälkeen jos hän lihoo?

Vierailija
45/88 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:59"]

Mua ei tarvi sääliä. Olen todella ruma nainen, mutta onneksi olen myös aseksuaali, joten en tee mitään miesten (tai naisten) seksuaalisella kiinnostuksella. Eikä ruma ulkonäkö missään muussa rajoita kuin että jos seksiä tai parisuhdetta haluaisi niin sitä voisi olla vaikeampi saada kuin nätemmän.

[/quote]

Vaikeuttaa se työnsaantia. Kumman luulet esim. ravintolan omistajan palkkaavan tiskin taakse kohtaamaan asiakkaat simpsakan nätin tytön, vaiko jonkun rumiluksen. 

Miksi työnhaussa ylipäätään palvelualalla pyydetään aina kuva etukäteen? (oikeastaan aika rasistista)

Vierailija
46/88 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä, kaikki eivät pidä Saraakaan viehättävänä.

Kyllä minä sanoisin että rumalla naisella on hankalampaa. Omakin miesmakuni on vähän omituinen, joten luulen että useita yleisesti ajateltuna "rumia" miehiä joku voi pitää puoleensavetävänä.

Minä olen niin ruma nainen ettei ole ikinä ollut oikein ketään yrittämässä, ei edes tuhannen kännissä kapakoissa. Juuri ja juuri on jollekin vanhemmalle rumalle lihavalle miehelle onnistunut joskus hetkeksi kelpaamaan, sittenkin on saanut kuulla arvosteluja "tavallisuudestaan" ja kuunnella miehen ihailuja muita naisia kohtaan.

Ja olen ollut laihakin vielä kaiken huipuksi. Jotain todella vastenmielistä minussa täytyy olla.

Kyllä miehet odottavat oman kokemukseni perusteella naiselta todella paljon korkeampaa tasoa kuin mitä itse ovat.

Vierailija
47/88 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:43"]

Kyllä minä sanoisin että rumalla naisella on hankalampaa. Omakin miesmakuni on vähän omituinen, joten luulen että useita yleisesti ajateltuna "rumia" miehiä joku voi pitää puoleensavetävänä.

Minä olen niin ruma nainen ettei ole ikinä ollut oikein ketään yrittämässä, ei edes tuhannen kännissä kapakoissa. Juuri ja juuri on jollekin vanhemmalle rumalle lihavalle miehelle onnistunut joskus hetkeksi kelpaamaan, sittenkin on saanut kuulla arvosteluja "tavallisuudestaan" ja kuunnella miehen ihailuja muita naisia kohtaan.

Ja olen ollut laihakin vielä kaiken huipuksi. Jotain todella vastenmielistä minussa täytyy olla.

Kyllä miehet odottavat oman kokemukseni perusteella naiselta todella paljon korkeampaa tasoa kuin mitä itse ovat.

[/quote]

Lihavoitu on niin totta. 

Vierailija
48/88 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:43"]

[/quote]

Lihavoitu on niin totta. 

[/quote]

Niinpä. Miehet kuvittelevat voivansa vaatia naiselta täydellistä ulkonäköä vaikka itse olisi ruma :(

Vierailija
49/88 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:36"]

Olet nainen. Ei mies kirjoita noin kuvainnollisesti ellei ole toimittaja.

Pah

[/quote]

Näin on ehkä opetettu siellä elämänkoulussa, mutta usko pois, miehetkin voivat osata kirjoittaa kuvailevasti ja kaunistellen. Lue vaikka Shakespeare.

Vierailija
50/88 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies 26

[/quote]

Mitähän sinä voisit tehdä tuolle älypuolellesi?

Sitten kun sinulle tulee ikää ja ymmärrystä hieman lisää, niin ymmärrät miten naurettavia kirjoitit :)

Jos tavoitteesi on saada Sara Chafakilta näyttävä puoliso, niin voi olla että olet mahdottoman tilanteen edessä. Aioitko olla onneton lopun ikääsi? Onko naisen ulkonäkö sinulle ainoa määrite kiinnostavassa naisessa? 

Vierailija
51/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah

Vierailija
52/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kuuluisi

....sääliksi RUMAT NAISET

Vierailija
53/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:36"]

Pah

[/quote]

Usein mulle on sanottu, että olen hyvä kirjoittaja, mutta miehuutta ei ole vielä aiemmin sen takia kyseenalaistettu.

Vierailija
54/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että rumat naiset tekevät säälilläsi mitään. Samoin kun sinäkään et tee mitään naisten säälillä.

Vierailija
56/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kannattaa lukea ajatuksella aloitus. Aika selvästi siinä lukee.

Vierailija
57/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 13:55"]

[/quote]

Kannattaa lukea ajatuksella aloitus. Aika selvästi siinä lukee.

[/quote]

Mua kiinnostaa miten epämiellyttävät kasvot täytyy naisella olla että jos on kroppa ja luonne kunnossa, ei saa miesseuraa? En itse tunne yhtäkään niin "rumaa" naista, aika harvassa uskoisin olevan.

Vierailija
58/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies 26

[/quote]

Pointtisi oli? 

Ei kukaan sun sääliä kaipaa. Keskity omaan elämääsi.

Vierailija
59/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vain rumakin nainen voi yllättää suosiollaan siinä missä tavisnainen suurella suosiolla. Monelle naiselle kynnyskysymys on se oman aloitteen tekeminen ja egosta luopuminen; pitäisi alentua miehen tasolle ja tehdä itsekin jotain. Kaikilla naisilla ei ole siihen mahdollisuutta. Siinä mielessä nainen 'ei voi tehdä mitään' mutta sitten mieskään ei voi tehdä mitään, jos ei tee mitään. 

Enemmän minä säälin epäonnisia miehiä, vaikka joskus miehissäkin on joitakin yllätyksiä. Tunsin erään vauvamaiselta näyttävän n.150cm pitkän ja hintelän, ainakin yhden vaikean kroonisen sairauden omaavan miehen, joka väitti seurustelevansa tai seurustelleensa monenkin naisen kanssa. Aina oli parisuhteessa kun juteltiin. Hän oli musiikillisesti lahjakas ja ehkä se auttoi? 

Monesti kun kadulla näkee toisten seurassa nauravia ja hymyileviä miehiä, miettii että onko se ilo vain hetken feikkausta tai eräänlaista harhaa ja oikeasti itkevätkin sisällä yksinäisyyttään. Julkikuva on monesti harhaanjohtava. Näemme useimmista ihmisistä vain sen julkikuvan, jolloin ihmiset yrittävät pitää kannen kiinni. 

-Mies 29v-

Vierailija
60/88 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo aloituksesi toi mieleen, ettet ole vieläkään parantunut itsetunto-ongelmistasi. 

Kun ihmisen oppii tuntemaan, hänen ulkonäölleen ei anna enää painoarvoa. Jos siis todella pitää jostain ihmisestä. 

On moniakin, mielestäsi rumia, naisia, jotka ovat sinut itsensä kanssa ja elävät onnellista täyttä elämää parisuhteessa ja/tai yksin.

Tutustu joskus esim. vammautuneeseen tai poikkeavapiirteiseen naiseen. Voit yllättyä siitä häpeän tunteen puutteesta, jota tosiasiassa SINÄ kannat mukanasi ja luulet muiden tekevän samoin.

Lopeta itsesi häpeäminen. Siihen ei ole tarvetta eivätkä kaikki ihmiset ole tuomitsevia (ja sääliviä) kuten sinä vielä olet.

Kasvun paikka.

Kaunista kesää sinulle! :)

T. vammaisten kanssa vapaaehtoistyötä tehnyt.