Aion laittaa sortsit jalkaan vaikka on selluliittia
En jaksa enää välittää muista :)
Haluan pyöräillä huolettomasti rantsuun sortseissa vaikka jalkanani ovat "rumat".
Kommentit (58)
Niin minäkin! Ja aion vielä pylleröidä lähiöni kauppakeskuksessa herättämässä pahennusta!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:44"]
Mä kans! Ei välitetä ja nautitaan kesästä - tuskin ketään muutakaan oikeesti kiinnostaa!! :)
[/quote]
Nimenomaan haluan nauttia olostani! Liian monta vuotta olen hävennyt ulkonäössäni aina jotain. Kivaa päivää sullekin! -ap
Tuota kutsutaan terveeksi itsetunnoksi. Varmaan yhtä katoava luonnonvara kuin maalaisjärki.
Mäkin haluaisin mutta tiedän että mulla on tosi vaivautunut ja ruma olo koko ajan, en pysty nauttimaan olostani jos selluliitti näkyy.
Tiedän, huono itsrtunto:(
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:55"]Mäkin haluaisin mutta tiedän että mulla on tosi vaivautunut ja ruma olo koko ajan, en pysty nauttimaan olostani jos selluliitti näkyy.
[/quote]
Ei kukaan edes katso mitään selluliittia, mitä väliä! Sinne vaan!
Kuule selluliitti jalka, ole rohkea ja tee se :) ei ole mitään väliä mitä muut sinusta tai sinun jaloistasi ajattelevat, kunhan olet itse ok itsesi ja jalkojesi kanssa!
Eipä tuolla kaupungilla kukaan mikään virheetön ole, joten sekaan vaan!
Eihän nyt selluliitti mitään haittaa! Kyllä mä pidin shortseja ja mekkoja vaikka oli suonikohjuja (parikymppisenä). Tietty kivempi kun ei enää oo mutta ei ihmisyys mitään haittaa! :D
Mä vedin tänää kans sortsit jalkaan ja reidet on varsinkin ihan karseet! Mieluummin en tapa itteeni lämpöhalvaukseen vaan annan muiden paheksua ihan vapaasti :)
Joo no kun kaupungilla kattoo ni kaikilla naisilla on selluliittia, ihan JOKAIKISELLÄ. Joten siitä vaa. :)
Hyvä tietää, missä päin liikut että osaan varoa.
Mies
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:55"]Mäkin haluaisin mutta tiedän että mulla on tosi vaivautunut ja ruma olo koko ajan, en pysty nauttimaan olostani jos selluliitti näkyy.
[/quote]
Ei kukaan edes katso mitään selluliittia, mitä väliä! Sinne vaan!
[/quote]
Eipä!
Mies
Mua yksinkertaisesti hävettäisi mennä sellureisien kanssa kaupungille lyhyissä shortseissa. Joku vielä napsasee kuvan ja oot netissä toisten päälisteltävänä. Mut tän huomion saa varmaan ne pahimmat tapaukset.
Mää kans! en jaksa peitellä enää, vaikka reidet onkin levinneet vitivalkoisiksi lyllyviksi vuoriksi. Yritän opetella hyväksymään itseni näin, ehkä saan siitä motivaatiota taas huolehtia kroppani kuntoon.
Mä laitan mikroshortsit koska mulla ei oo selluliittiä. :)Suoknikohju on. :(
Mä kans! Ei välitetä ja nautitaan kesästä - tuskin ketään muutakaan oikeesti kiinnostaa!! :)