Miksi te syötte pelkkää roskaa?
-Valkoinen leipä
-Margariini
-Juusto
-Jogurtti
-Makkara/Porsasta
-Peruna
-Rasvainen nauta
-Pizzaa
-Hampurilaisia
-Majoneeseja/Vastaavia kastikkeita
Kaikki tuotteet sisältää joko liikaa rasvaa/nopeita hiilareita tai paskoja ravinnonlähteitä. Nopeissa hiilareissa se vika, että suurin osa energiasta menee läskiksi teidän annosmäärällä ja huono pitämään nälkää.
Miksi ette syö kunnon ruokaa 4 tunnin välein ja syö vaikka treenin päätteeksi puollitraa jäätelöä/karkkeja tai suklaata.
Koska treenin päätteeksi tarvitaan nopeaa energiaa, niin nuo herkut on vain hyödyksi, mutta te syötte paskaruokaa 24/7 + ette harrasta liikuntaa ja kaiken lisäksi syötte herkkuja, niin ei ihme miten paljon valaita näkyy.
Itse henkilökohtaisesti syön kunnon safkaa hyvällä kastikkeella ja silloin tällöin treenin jälkeen saatan syödä jotain herkkuruokaa.
Kommentit (44)
Hiilareissa ei ole rasvaa. Kova rasva on se paha.
-Valkoinen leipä - En syö
-Margariini - Halpaa ja kevyttä
-Juusto - Kevytjuustoa syön että tulisi syötyä edes jotain maitotuotteita
-Jogurtti - Kaurajogurttia syön enkä osaa nähdä sitä paskaruokana
-Makkara/Porsasta - En syö
-Peruna - En syö
-Rasvainen nauta - Halpaa jauhelihaa
-Pizzaa - Hyvää
-Hampurilaisia - Hyvää
-Majoneeseja/Vastaavia kastikkeita - Hampurilaisissa, hyvää
Siinä syyt miksi syön :) Kyllä syön muutakin kuin noita joten en varmastikaan syö pelkkää paskaa :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 06:16"]
Hiilareissa ei ole rasvaa. Kova rasva on se paha.
[/quote]
Määrittele kova rasva ja miksi se on huonoa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:37"]
Miten karppaajat sitten pärjäävät ja kokevat olonsa paljon kylläisemmäksi, kun nimenomaan syövät rasvaa ja proteiineja? Hiilareita välttävät mahdollisimman pitkälle, toki niitäkin tulee hedelmistä, marjoista ja vihanneksista.
Ja kaikki jossa lukee light ja kevyt, ovat lähestulkoon saatanasta. Joten jugurtti ei todellakaan ole sieltä pahimmasta päästä. Niin ja en siis karppaa, kirjoitan vain, miten muut ovat karppauksen kokeneet. Itse olen kylläisempi kuitujen jälkeen. Mysli maistuu muuten sata kertaa paremmalta jugurtin kuin maidon kanssa.
[/quote]
Korjaan vähän: karppaajat eivät syö proteiinia liikaa ja rasvaa sen verran kuin tarvitaan kylläisyyteen ja nälän hallintaan. Nimenomaan se rasva pitää kylläisenä.