Tiedätkö julkaiseeko tyttäresi kuviasn netissä esim instassa?
Oletko lukenut komentteja? Yhden tutun tytön kuvat löysin ja pohdin, onko tuollainen yleistäkin. Niitä siellä lähestulkoon kaikki kommentoijat kehui ja tyttö antoi jokaiselle kiitos palautteita samantapaisin sanakääntein. Muutama sana on aina kuvien saatesanoina. Oma tyttäreni on vielä hiuksn nuori tällaiseen, eikä ole vielä ainakaan kuviasn levitellyt. Onkohan oikeasti yleistäkin?
Kommentit (15)
Minkäikäiset tytöt harrastaa tätä?
Ihan tuolta 11 vuotiaasta lähtien noita tuntuu tuolla pyörivän. :/
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:28"]Minkäikäiset tytöt harrastaa tätä?
[/quote] Yläasteikäiset lähinnä, joskus jopa nuoremmat. Minä en ole laittanut yhtäkään kuvaani nettiin. t. 15v
14vuotiaankuvia just katsoin, en oman lapsen vaan nuoreni kaverin.
Mun 14v julkaisee, tosin lähinnä piirroksiaan. Muutama oma kuvakin on mukana, nämä hyvin "siistejä", ei mitään herutuskuvia. Hänellä on yli 2000 seuraajaa (tietyn anime-aiheen fanisivu, piirrokset tästä aiheesta). Kommentteja olen lukenut, ei ole näkynyt törkeyksiä onneksi. Muutaman seuraajan kanssa on myös enemmänkin jutellut esim. kikissä. Taitavat kyllä suurin osa olla jostain amerikasta niin en ole kovin huolissani. Juteltu ollaan tietysti että ei saa mennä ketään tapaamaan oikeasti ainakaan ilman aikuista jne. Onneksi on aika kiltti tyttö, tai niin ainakin kuvittelen.
Molemmilla on ja olen nähnyt. Tytöt nyt 15 ja 18 vuotiaat.
Kyllä, kysyy usein minunkin mielipidettä kuvistansa :) Tyttö on siis 15-vuotias
Miksi alapeukkuja niille keiden lapsilla on kuvia netissä? :D
Kyllä, 13-, 17- ja 18-vuotiailla tytöilläni on instat. On kuulemma tosi yleistä nuorilla nyt.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:50"]Kyllä, 13-, 17- ja 18-vuotiailla tytöilläni on instat. On kuulemma tosi yleistä nuorilla nyt.
[/quote]
Näimpä juuri :)
Satuin löytämään pojallani olevan insta tilin. Siellä ei tosin ollut kuvia hänestä ollenkaan, ihan muita kuvia, ei ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:35"]Mun 14v julkaisee, tosin lähinnä piirroksiaan. Muutama oma kuvakin on mukana, nämä hyvin "siistejä", ei mitään herutuskuvia. Hänellä on yli 2000 seuraajaa (tietyn anime-aiheen fanisivu, piirrokset tästä aiheesta). Kommentteja olen lukenut, ei ole näkynyt törkeyksiä onneksi. Muutaman seuraajan kanssa on myös enemmänkin jutellut esim. kikissä. Taitavat kyllä suurin osa olla jostain amerikasta niin en ole kovin huolissani. Juteltu ollaan tietysti että ei saa mennä ketään tapaamaan oikeasti ainakaan ilman aikuista jne. Onneksi on aika kiltti tyttö, tai niin ainakin kuvittelen.
[/quote]
Se kik on kyllä vihoviimeinen juttu, kannattaa poistaa! Itse latasin sen sovelluksen ja heti alkoi ilmestyä tuntemattomilta ulkomaalaisilta miehiltä viestejä ja peniskuvia...
Pikkusisko 12-v on instassa ja olen välillä kommentteja seuraillut (välillä oli pientä kiusaamista ja haukkumista randomeilta), omia kuvia ei netistä löydy. Jollei joku ole salakuvannut, tms.
t. 16-v
Mun 12 ja 16 vuotiailla on. Samoin mulla. On ihan nykypäivää.
On kuvia, olen lukenut kommentteja.