Kertoakko miehelle vuoden takaisesta pettämisestä?
Olen ollut suhteessa poikaystäväni kanssa noin vuoden, ja aivan suhteemme alussa, vajaa vuosi sitten olin erään toisen miehen kanssa. Olin siihen aikaan vielä aivan epävarma suhteestamme miehen kanssa, en tiennyt oliko hän edes vakavissaan kanssani. Vasta myöhemmin sain tietää että hän oli ollut koko ajan ihan vakavissaan kanssani ja halunnut seurustella kanssani ensitapaamisestamme lähtien, vaikkei ollut sanonut sitä minulle :/ olimme olleet yhdessä (jos lasken siitä päivästä kun tutustuttiin) noin kuukauden kun pettäminen (humalassa) tapahtui. Kun sain tietää mieheni tunteista minua kohtaan, en ole edes vilkaissut muita päin, en halua ketään muuta. En ole kertonut tapahtuneesta miehelleni koska en ole halunnut "turhaan" satuttaa häntä tällä tiedolla, ja lisäksi pelkään ettei hän pysty antamaan minulle anteeksi tekoani. En tiedä mitä tekisin jos eroamme, hän merkitsee minulle niin paljon enkä ole koskaan rakastanut ketään niinkuin häntä. En koskaan voisi satuttaa häntä. Tuntuu että olin vuosi sitten ihan eri ihminen kuin nyt, en ymmärrä mitä päässäni liikkui kun olin sen toisen miehen kanssa :( painin tämän asian kanssa jokaikinen päivä, sillä en tiedä pitäisikö minun kertoa tästä tapahtuneesta hänelle vai ei? Toisaalta en halua salata häneltä mitään, mutta en myöskään halua satuttaa häntä enkä menettää häntä. Tiedän että olen hirveä ihminen, ei tarvitse muistuttaa siitä. Tarvitsisin vain neuvoja mitä minun kannattaisi tehdä? Tällä hetkellä olemme molemmat onnellisempia kuin koskaan. :(
Kommentit (66)
Jos miehesi on ymmärtäväinen niin voinet kertoa. Sanot että haluat kertoa asian, millä periaatteessa ei ole enää mitään väliä mutta sinua on vaivannut kovasti. Ja sanot ettet todellakaan ole edes vilkaissut toisiin kun sait tunteesi selvitettyä sekä hänen tunteensa selville. Jos mies on fiksu, hän ymmärtää. Olettehab
Jos olisin aivan varma ettei ikinä saisi tietää tapahtuneesta, en todennäköisesti kertoisi sitä hänelle sillä en turhaan haluaisi häntä satuttaa. Pelkään siis että hän saa tietää jotain muuta kautta tästä, ja silloin luottamus minua kohtaan tuhoutuu täysin, eikä välttämättä pysty antamaan anteeksi minulle. Vaikeaa :(
7 jatkaa, olettehan kuitenkin olleet jo vuoden yhdessä.
Öö jossette te seurustellu silloin nii who cares?
Tietty jos teil oli juttua nii onhan se vähän mautonta mut ilmeisesti et tienny et teiän juttu oli nii vakava. Relaa.
Hän tietää jo. Lukee tätä palstaa säännöllisesti. :(
Naiset pettävät nykyään enemmän, kuin miehet.