Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoakko miehelle vuoden takaisesta pettämisestä?

Vierailija
23.05.2014 |

Olen ollut suhteessa poikaystäväni kanssa noin vuoden, ja aivan suhteemme alussa, vajaa vuosi sitten olin erään toisen miehen kanssa. Olin siihen aikaan vielä aivan epävarma suhteestamme miehen kanssa, en tiennyt oliko hän edes vakavissaan kanssani. Vasta myöhemmin sain tietää että hän oli ollut koko ajan ihan vakavissaan kanssani ja halunnut seurustella kanssani ensitapaamisestamme lähtien, vaikkei ollut sanonut sitä minulle :/ olimme olleet yhdessä (jos lasken siitä päivästä kun tutustuttiin) noin kuukauden kun pettäminen (humalassa) tapahtui. Kun sain tietää mieheni tunteista minua kohtaan, en ole edes vilkaissut muita päin, en halua ketään muuta. En ole kertonut tapahtuneesta miehelleni koska en ole halunnut "turhaan" satuttaa häntä tällä tiedolla, ja lisäksi pelkään ettei hän pysty antamaan minulle anteeksi tekoani. En tiedä mitä tekisin jos eroamme, hän merkitsee minulle niin paljon enkä ole koskaan rakastanut ketään niinkuin häntä. En koskaan voisi satuttaa häntä. Tuntuu että olin vuosi sitten ihan eri ihminen kuin nyt, en ymmärrä mitä päässäni liikkui kun olin sen toisen miehen kanssa :( painin tämän asian kanssa jokaikinen päivä, sillä en tiedä pitäisikö minun kertoa tästä tapahtuneesta hänelle vai ei? Toisaalta en halua salata häneltä mitään, mutta en myöskään halua satuttaa häntä enkä menettää häntä. Tiedän että olen hirveä ihminen, ei tarvitse muistuttaa siitä. Tarvitsisin vain neuvoja mitä minun kannattaisi tehdä? Tällä hetkellä olemme molemmat onnellisempia kuin koskaan. :(

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:41"]

Jos olisin aivan varma ettei ikinä saisi tietää tapahtuneesta, en todennäköisesti kertoisi sitä hänelle sillä en turhaan haluaisi häntä satuttaa. Pelkään siis että hän saa tietää jotain muuta kautta tästä, ja silloin luottamus minua kohtaan tuhoutuu täysin, eikä välttämättä pysty antamaan anteeksi minulle. Vaikeaa :(

[/quote]

Kerro ihmeessä. Olen varma, että pääsette tämän asian yli. Jos et kerro, hän kuulee sen jostain muualta ja silloin suhteellanne ei ole mitään toivoa jatkua. Kun nyt heti kerrot, niin saatte asiat sovittua ja kaikki jatkuu niin kuin ennenkin. Kerro heti kun pystyt ja tule sitten kertomaan tänne, miten kävi.
 Muista: kaikki menee hyvin, kunhan ehdottomasti heti tunnustat jutun poikkiksellesi.

Vierailija
2/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:40"]Jos miehesi on ymmärtäväinen niin voinet kertoa. Sanot että haluat kertoa asian, millä periaatteessa ei ole enää mitään väliä mutta sinua on vaivannut kovasti. Ja sanot ettet todellakaan ole edes vilkaissut toisiin kun sait tunteesi selvitettyä sekä hänen tunteensa selville. Jos mies on fiksu, hän ymmärtää. Olettehab

[/quote]

Totta, pelkään vain että luottamus minua kohtaaab tuhoutuu kokonaan salailuni ja valehtelemiseni takia. Hän on siis kysynyt minulta suoraan kauan aikaa sitten että olenko ollut muiden kanssa sen jälkeen kun olemme tavanneet, ja minä typeränä valehtelin hänelle etten ole ollut. Jos olisin tuolloin vain suoraan sanonut asiasta uskoisin että hän olisi ymmärtänyt, mutta nyt tuntuu että mitä kauemmin salailen tätä sitä pahemmalta se kuulostaisi hänelle jos hän saisi tietää, sillä olisin "salaillut ja valehdellut" hänelle yli vuoden ajan. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, onko oikein siirtää oma paha olosi omasta tekemisestäsi miehen kontolle.

Jos sinusta tämä on miestäsi kohtaan oikein, niin kerro sitten. 

Pettäminen ei kyllä kannata :P

Vierailija
4/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanovat että älä kerro ja toiset että kerro.. :/ meillä oli siis juttua heti siitä päivästä alkaen kun tapasimme, ja pidämme sitä päivää meidän parisuhteen alkamispäivänä. Jos vain olisin tuolloin tiennyt että hän oli vakavissaan kanssani :( olemme siis kaukosuhteessa ja kun hän oli ollut luonani viikon, hän joutui lähtemään takaisin koulunsa takia ja en tiennyt edes tapaanko häntä enää uudestaan. Pääsin matkustamaan hänen luoksensa vasta noin kolmen kuukauden päästä, ja sinä aikana olin siis ollut tuon toisen miehen kanssa.

Vierailija
5/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä halua aiheuttaa hänelle pahaa oloa kertomalla, pelkään vain hänen saavan myöhemmin tietää ja silloin se on vielä pahempi kun aikaa on kulunut paljon ja en ole itse kertonut siitä. :/

Vierailija
6/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä halua aiheuttaa hänelle pahaa oloa kertomalla, pelkään vain hänen saavan myöhemmin tietää ja silloin se on vielä pahempi kun aikaa on kulunut paljon ja en ole itse kertonut siitä. :/

Vierailija
7/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä on oikeus tietää, millaisen lutkan kanssa on tekemisissä. Saa sitten ihan itse päättää, haluaako olla kanssasi vai ei, kun tietää, millainen oikeasti olet.

Vierailija
8/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Siirrät vaan miehelle pahan olon

Vierailija
9/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä ihmeestä se mies saisi tietää? Ai jos sun mies ja tämä toinen mies tutustuvat, niin ensimmäisenä kertaavat, kenen kans on tullut pantua? Ihan oikeesti, minkä ikäinen olet?

Vierailija
10/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:55"]Kyllä miehellä on oikeus tietää, millaisen lutkan kanssa on tekemisissä. Saa sitten ihan itse päättää, haluaako olla kanssasi vai ei, kun tietää, millainen oikeasti olet.

[/quote]

Tätä minäkin mietin, tuntuu pahalta kun hän luulee että olemme molemmat olleet uskollisia ja täysin rakastuneita toisiimme siitä päivästä asti kun tapasimme, vaikka itse olen ollut ihan kamala valehteleva huora joka makaa toisen miehen kanssa.. Tiedän että olin hirveä ihminen, mutta olen muuttunut ja kasvanut ihmisenä vuodessa aivan hirveästi. Tuohon aikaan ryyppäsin joka viikonloppu ja lopulta menin sen toisen miehen matkaan humalassa :/ nykyään en enää juo itseäni humalaan ilman poikaystävääni tuon tapauksen vuoksi. En halua ottaa mitään riskiä että tekisin jotain typerää humalassa joka satuttaisi häntä. Siksi pelkään että jos kerron, hän luulee minun vieläkin oleva samanlainen ihminen kuin vuosi sitten :/

Vierailija
11/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta, pidä vaan suusi kiinni :D 

Vierailija
12/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:01"]No mistä ihmeestä se mies saisi tietää? Ai jos sun mies ja tämä toinen mies tutustuvat, niin ensimmäisenä kertaavat, kenen kans on tullut pantua? Ihan oikeesti, minkä ikäinen olet?

[/quote]

En tiedä, pelkään vain että asia tulee jotakin kautta puheeksi ja hän saa tietää tästä. Pelkään vain niin paljon, että olen miettinyt pääni puhki kaikkia mahdollisia tapoja miten hän saisi tietää. Olen 20-vuotias

Vierailija
13/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli yhden illan pano humalassa, niin tämä toinen mies ei enää muista nimeäsi tai kasvojasi. Ei mitään vaaraa jäädä kiinni. Unohda koko merkityksetön juttu.

Vierailija
14/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro! Onnea yhteiseen tulevaisuuteen :)

Vierailija
15/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on sanonut ettei pitäisi kertoa koska hän ei saisi tietää.. Ongelma on vaan että tämä mies jonka kanssa poikaystävääni petin, on tuttuni ( tai oli, en ole enään ollut yhteydessä sen jälkeen kun sain tietää miehen tunteista, ja tutusttuin tähän toiseen mieheen siis baarissa sen jälkeen kun olin tavannut poikaystäväni) jonka kanssa "säädin" noin viikon ajan ja yhden kerran humalassa menin sänkyynkin hänen kanssa :/ hän tiesi tästä poikaystävästäni, jota en kyllä kutsunut poikaystäväkseni koska en tiennyt halusiko hän edes seurustella kanssani. Tämä toinen mies ihastui minuun ja minä en häneen, ja hän itki perääni kun sanoin etten voi enää nähdä häntä koska minusta tuntui pahalta "tapailla" toista miestä kun olin ihastunut nykyiseen poikaystävääni. Joten uskon että hän vielä muistaa minut... En kyllä tiedä miten hän ja poikaystäväni sattuisivat tutustumaan toisiinsa, mutta esim. ulkona jossa sattumalta tapaisimme tämän toisen miehen ja hän muistaisi nykyisen poikaystäväni kenestä kerroin hänelle, ja jotenkin saisi päähänsä kertoa hänelle että meillä oli "juttua". En tiedä :/

Vierailija
16/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vaaraa kiinnijäämisestä, ÄLÄ KERRO.

Itselläsi on paha olla tapahtuneen takia ja haluat purkaa huonon omatuntosi miehen harteille. Oli väärin miestä kohtaan, että petit häntä. On väärin miestä kohtaan, että vasta nyt kertoisit hänelle tapahtuneesta ja romahduttaisit kaiken.

Nyt vain lopetat olemasta itsekäs, etkä edes harkitse kertovasi.

Vierailija
17/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisi kyllä varmaan typerää kertoa tässä vaiheessa tosta asiasta kun se ei edes merkinnyt itselleni mitään. Kadun sitä vaan niin paljon, antaisin oikean käteni jos saisin sen tehtyä tekemättömäksi. Enkä haluaisi pilata suhdettamme kertoen hänelle kun tiedän että se vaan satuttaisi häntä ja tuhoaisi luottamuksensa minua kohtaa täysin :( täytyy vaan oppia elämään virheitteni kanssa ja toivoa parasta ettei hän kuule tästä mitään toista kautta, ja jos kuulee niin sitten kohtaan sen mitä tulee. Jos hän jättää minut tämän takia niin sille ei voi mitään :( Koitan nyt vaalia sitä meillä on nyt, ja yrittää olla murehtimatta tulevasta.

Vierailija
18/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muuten kaikille jotka jaksoitte antaa neuvoja, auttoi kovasti kun sain purkaa tätä tänne.

Vierailija
19/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuossa ei ole edes oikein mitään kerrottavaa. Ette vielä seurustelleet, joten et tehnyt mitään väärää. Tai se oli kyllä väärin, että valehtelit asiasta aiemmin, mutta se on inhimillistä. Itse en lähtisi enää tuota sotkua sorkkimaan, ellei se nyt sitten jostain syystä tulisi uudestaan puheeksi miehen aloitteesta. 

Itsekin tapailin vielä muita ja harrastin seksiäkin, parinkin eri miehen kanssa itse asiassa, kun olin jo tavannut nykyisen mieheni. Meillä oli molemmilla villi sinkkukausi meneillään ja molemmat tiesivät että toinen on käynyt aktiivisesti treffeillä. Noin kuukausi tapaamisestamme sovittiin että nyt seurustellaan virallisesti, ja silloin jätin tietysti kaikki muut säädöt. En ole kertonut miehelle niistä sen kummemmin enkä myöskään kysellyt hänen tekemisistään, niillä ei ole enää merkitystä, koska emme olleet luvanneet vielä silloin olla uskollisia toisillemme. 

Vierailija
20/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan merkityksetöntä, jos et kerran ollut varma tapaatteko enää. Älä kerro. Ja jos tämä joskus tulee ilmi, näytä tämä ketju, sillä se osoittaa kuinka katuva olet :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi