Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi isorintaisten naisten tissien

Vierailija
22.05.2014 |

esittely julkisesti,rinnat vaan pursuilee aina vaan avoimemmin   helteiden saapuessa. Isojankin naisia tiukoissa ja avoimissa paidoissa/topeissa. Pelkkää huomion hakua ilmeisesti ??

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osataan kuule me pienempikuppilaisetkin :) tosin ei ole niin paljon näyteltävää.

Vierailija
2/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. En voi ymmärtää muuta syytä tähän aloitukseen kuin piilotettu kateus. Alkuperäistä kirjoittajaa harmittaa kun toiset naiset kaupungilla ovat seksuaalisesti houkuttelevia, rohkeita ja avoimia ja ap kokee syvällä sisimmässään "häviävänsä" kilpailussa. Siksi kateus pitää naamioida siveettömyyden halveksunnaksi.

Kesä on seksin ja ilon aikaa, löysää säkin ap vähän talvipipoa. Tiesitkös että suurin osa lapsista saa alkunsa kesän kuumina kuukausina ja keväisin on synnärillä ruuhkaa? Näin se luonto toimii ja niin sen kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan oikeasti vinkkejä, mistä isotissinen saa kivoja hellevaatteita (muutakin kuin niitä poolopaitoja). Mulla F-kuppi ja oikeankokoiset, tukevat rintsikat. Mutta se tissivako...

Vierailija
4/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:41"]

Burkhaako pitäisi käyttää?

[/quote] Mautonta ja tyylitöntä kulkea utareet hölskyen ja tursuten. Ja ne isorintaiset ovat muutenkin lihavia.

[/quote]

No mä en ainakaan ole lihava. Pituutta on 157cm ja painoa 50kg, lisäksi on siunattu D kupin rinnoilla että anteeksi nyt vaan. Ja en todellakaan ala rintojani peittämään kesän ajaksi yhtään enempää kuin on pakko.

[/quote]

Mahdat olla huvittavan näköinen tanttana tisseinesi

Vierailija
5/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:24"]

Nyt ihan oikeasti vinkkejä, mistä isotissinen saa kivoja hellevaatteita (muutakin kuin niitä poolopaitoja). Mulla F-kuppi ja oikeankokoiset, tukevat rintsikat. Mutta se tissivako...

[/quote]

Sieltä islamilaisten naisten burkhakaupasta. Eipähän kuljeta enää siveettöminä tissivako näkyen ja tuoteta miehille mielihyvää ja naisille mielipahaa.

Vierailija
6/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:41"]

Burkhaako pitäisi käyttää?

[/quote] Mautonta ja tyylitöntä kulkea utareet hölskyen ja tursuten. Ja ne isorintaiset ovat muutenkin lihavia.

[/quote]

No mä en ainakaan ole lihava. Pituutta on 157cm ja painoa 50kg, lisäksi on siunattu D kupin rinnoilla että anteeksi nyt vaan. Ja en todellakaan ala rintojani peittämään kesän ajaksi yhtään enempää kuin on pakko.

[/quote]

Mahdat olla huvittavan näköinen tanttana tisseinesi

[/quote]

Onko vastaaja

Provo, peukku ylös

Kade, peukku alas.

Vierailija
7/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisille kesätoppeja löytyi ainakin täältä..

http://www.lumingerie.fi/lyhythihaiset-paidat-topit-isorintaisille

Aika avonaisia kyllä osa.

Vierailija
8/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään pukeutua johonkin telttaan, vain siksi ettei kateellisille tulisi paha mieli.

Vierailija
9/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutukoon jokainen miten itse haluaa.

Vierailija
10/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:24"]

Mä olen 165 ja painan 55 kg, D70 näyttää omissa silmissä tavalliselta mutta isoiksi on monet sanoneet. En käytä vaatteita missä tissit tursuavat mutta paha noita on piilottakaan. Paidat on vartalonmyötäisiä mutteivät makkarankuoria.

[/quote]

Hauskaa, täsmälleen samat mitat meillä :) Ja mulle sanottiin tosiaan tänään, että tarkoituksella kuljen tissit tyrkyllä. Ei ollut edes avonainen kaula-aukko, vaan turhan ihonmyötäinen varmaan kun miehet ei pysy kerta housuissaan, jos vähän muotoja näkevät, huoh...

Vierailija
11/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa herkkähipiäiset: Vantaalla lähdetään kohta ulkoiluttamaan 75H-kupin rintoja topissa, joka jättää tissivaon näkyviin. Ajattelin olla reilu ja ilmoittaa ennakkoon, jotta mielensäpahoittajat voivat välttyä tältä kamalalta näyltä :)

Vierailija
12/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.biubiu.pl/

Täältä saa isorintaiset vaatteita. Toimituskulut aikas hintava.

Vierailija
13/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä otsikko sulla ap!! Sama kuin kirjoittaisit isomunaisten miesten pippelien :D

Vierailija
14/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä takia täällä pitää perustella jollekin nobodylle mitä pukee päällensä? Minä pukeudun just niinku haluan, höllyi tissit tai ei.

Vierailija
15/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 09:25"]Taidankin tämä innoittamana mennä koko päiväksi ulos katselemaan isojen utareiden kulkemista, heilumista, hyllymistä ja pompahtelua.

Isorintainen, korostathan tänäkin kesänä utareitasi vaatteillasi? T. Kiitollinen utareiden ystävä

[/quote]

Jaha. Naapurisi päästi lehmänsä laitumelle.

Vierailija
16/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kokoni on vähintään 70H, hartiat ja selkä kapea ja ylävartalo lyhyt, joten todella vaikea löytää edes sopivia rintaliivejä kun kaikissa olkaimet valuvat ja kaarituet ovat liian leveät.

Tunnustan että pursun siis hieman jo rintaliivin keskiosasta yli, koska joudun yleensä kulkemaan koossa 70G, joka on liian pieni. Useimmat liivit jotka mulle käy löytyy vain koossa 70G, ei edes H-kupissa.

Vaatteissa yritän pitää rintoja hieman peittäviä, mutta eipä se onnistu, koska jotta vaate istuisi pitää ottaa se hieman isompi koko, ja kun ylävartalo on lyhyt ja kaula-aukot nykyisin todella uurrettuja, niin kyllähän näin ylhäälle sijoittuvat rinnat aina näkyvät hieman.

Ja vaikka pitäisin ylös asti ulottuvaaa puseroa, sori vaan, kyllä se H-kuppinen rinta vaan erottuu vartalosta puserolla peitettynäkin. Koitapa itse vaikka piilottaa isot 42 kokoiset jalat --- milläs kengillä hämäät ne näkymättömäksi? Et millään!

Samoin, ei mun rinnat häviä minnekään kun mahakaan niiden alla ei ole valtava möykky, vaan yli 30 cm rinnanympärystä kapeampi. Vaikka olisi oikean kokoinen kurvikkaiden naisten spagettiolkaintoppi kyllähän ne rinnat siinä puskee esiin. Miten noin itsestään selvää asiaa ei ap tajuta?

Vierailija
17/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :) Sehän on ihan parasta viihdettä. Laittaa tissit tyrkylle ja nauttia miesten katseita ja varsinki siitä miten ne yrittää sitä kattomistaan peitellä :D Ja ne pienitissisten vaimojen mulkoilut, ne vasta viihdyttäviä onki! Ihan huippu työpäivän piristystä! T:Kaupantäti

Vierailija
18/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:23"]

Heh :) Sehän on ihan parasta viihdettä. Laittaa tissit tyrkylle ja nauttia miesten katseita ja varsinki siitä miten ne yrittää sitä kattomistaan peitellä :D Ja ne pienitissisten vaimojen mulkoilut, ne vasta viihdyttäviä onki! Ihan huippu työpäivän piristystä! T:Kaupantäti

[/quote]

Ihanaa, kiitoksia tuosta harjoittamastasi toiminnasta, vilpittömästi.

Evoluution takia aivoni ovat rakentuneet sekä virittyneet antamaan merkittävää mielihyvää upeiden rintojen silmäilystä.. niiden hyväilemisestä puhumattakaan.

Tuo yllämainittu on sinänsä huvittavaa, mutta ei missään nimessä säälittävää, koska luonto on asian niin suunnitellut, emmekä me miehet voi tuohon mieltymykseemme juuri mitenkään itse vaikuttaa, koska se on (meihin) sisäänrakennettu ominaisuus.

Itseäni ei oikeastaan ensisijaisesti kiinnosta onko silmäilemäni nainen tuijottamisestani vaivaantunut, huvittunut tai peräti mielissään. Sinänsä on kuitenkin mukava tietää, että ainakin osa naisista nauttii upeiden ulokkeidensa esittelystä.

t. M32

Vierailija
19/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään kaksi tuntia (noin klo 17 - 19) Helsingin keskustassa viettämässä aikaani muutaman entisen työtoverini kanssa.

Osa nuorista naisista ja tytöistä oli pukeutunut luvalla (tai luvatta) sanoen vähintäänkin paljastavasti: minishortseihin, erittäin lyhyisiin hameisiin, narutoppeihin (joiden yltä tai alta tai molemmista suunnista rintaliivit näkyivät), erittäin piukkoin legginseihin, ym.

Lienee niin, että meillä jokaiselle on oikeus pukeutua halumallaan tavalla ja sään mukaisesti, mutta mielestäni tässä paljastavassa pukeutumisessa keskellä kaupunkia on menty hyvien tapojen ja hyvän maun yli. Mistä saakka on ollut ok, että alusvaatteet näkyvät kaikille kanssaliikkujille?

Samaan ylilyöntiin syyllistyi myös osa miehistä, sillä mielestäni kaupunkipukeutumiseen ei kuulu käveleminen tai terassilla istuminen ilman paitaa, vaikka omaisikin hyvän kropan.

Nimim. Herra 57

Vierailija
20/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi hyvin pukeutuva f-kupin rinnat omaava nainen. Eli ei me kaikki mauttomia olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan