Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se taas alkoi isorintaisten naisten tissien

Vierailija
22.05.2014 |

esittely julkisesti,rinnat vaan pursuilee aina vaan avoimemmin   helteiden saapuessa. Isojankin naisia tiukoissa ja avoimissa paidoissa/topeissa. Pelkkää huomion hakua ilmeisesti ??

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL-ladyilla parhaat muodot ,huomaa pitkistä katseista

Vierailija
42/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole lihava mutta on C/D-kupin rinnat. Kerropa ap mistä löytyisi kivoja nuorekkaita hellevaatteita isorintaiselle. Vähäistä on tarjonta. Vaihtoehdot on joko pursuilla tai olla lähestulkoon poolopaidassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:27"]

XL-ladyilla parhaat muodot ,huomaa pitkistä katseista

[/quote]

On olemassa mahdollisuus, että osa pitkistä katseista johtuu jostain muusta kuin ihastelusta. 

Vierailija
44/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, että ottaa päähän tuollainen asenne. Juuri tänään kuulin eräältä nuorelta mieheltäkin, että naiset pukeutuvat paljastavasti herättääkseen miesten himot. Niin, näillä helteillä ei tietysti ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Jos on muotoja siunattu, niin kyllä ne näkyy jos yhtään vähemmän on päällä....

Vierailija
45/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:33"]

Minä en ole lihava mutta on C/D-kupin rinnat. Kerropa ap mistä löytyisi kivoja nuorekkaita hellevaatteita isorintaiselle. Vähäistä on tarjonta. Vaihtoehdot on joko pursuilla tai olla lähestulkoon poolopaidassa.

[/quote]

Mitä helvettiä. Mulla on D-kupin rinnat ja olen muuten pitkähkö ja hoikka. Vaihtoehtoja on todellakin muita kuin pursuilla tai olla poolopaidassa. (Miksi tää poolopaitakortti aina lyödään pöytään tässä keskustelussa?) Hellevaatteita löytyy kyllä, jopa narutoppeja on mahdollista pitää ilman että mitään tursuaa mistään tai että tissivako paistaa. Ja ihan niistä tavallisista ketjuliikkeistä joita on ympäri Suomen. Ei voi olla niin vaikeaa. Älkää naiset piiloutuko viitsimättömyytenne taakse.

Vierailija
46/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:33"]

[/quote]

Mitä helvettiä. Mulla on D-kupin rinnat ja olen muuten pitkähkö ja hoikka. Vaihtoehtoja on todellakin muita kuin pursuilla tai olla poolopaidassa. (Miksi tää poolopaitakortti aina lyödään pöytään tässä keskustelussa?) Hellevaatteita löytyy kyllä, jopa narutoppeja on mahdollista pitää ilman että mitään tursuaa mistään tai että tissivako paistaa. Ja ihan niistä tavallisista ketjuliikkeistä joita on ympäri Suomen. Ei voi olla niin vaikeaa. Älkää naiset piiloutuko viitsimättömyytenne taakse.

[/quote]

Pakko vielä lisätä, että omasta mielestäni narutopin pitäminen ei välttämättä ole kovin tyylikästä tai muodikasta, mutta jos hellevaatteella tarkoitetaan sellaisia niin niitä löytyy joka koossa.

Vierailija
47/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan tytöt muodot esille kesän kynnyksellä...

Vierailija
48/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan tytöt muodot esille kesän kynnyksellä...

Vierailija
49/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen isokokoinen ja iskokoisten vaatteissa on lähes kaikissa jostakin syystä helvetin isot ja alasuurretut kaula-aukot!! ole siinä sitten isotissinen

Vierailija
50/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:45"]Elämän pieniä iloja.

Kun kotona saa juuri ja juuri katsoa, mutta ei missään nimessä koskea, niin täytyy nauttia kodin ulkopuolella näkymistä. Suuri osa menee ihan ihmetyksen ja estetiikan piikkiin, mutta välillä näkymissä on suorastaan seksuaalistakin puolta.

Tissimiehiä kyllä olen..

[/quote]

Sama vika meillä. En edes muista koska olisin saanut nähdä naiseni rinnat paljaina, varmaan pari vuotta sitten. Täytyy sitten katsella muiden rintoja, tissimiehiä kun olen minäkin.

Vierailija
51/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen tosiaan tänään huomasi oli tyrkkyjä liikkeellä

Vierailija
52/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on, isojen vaatteissa on isot kaula-aukot, muuten hyvänmallinen kietaisupaidan näköinen paita pilataan aina sillä että se kaula-aukko ei pysy kiinni, kun on isot rinnat, niin kyllä ne tursuaa jos se aukko on iso. Ja minä en ainakaan pysty pitämään kahta paitaa päällekäin, tulee todella tukala olo. Eli kyllä mulla tissivako näkyy talvellakin, ei tietysti ulkona kun takki on päällä, mutta olen kyllä ihmisten ilmoilla talvella sisätiloissa ilman takkia.

Vierailija
53/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hienoa huomata, että lauta voi kyllä kulkea narutopissa tai avarassa paidassa, mutta kun rinnoilla varustettu sen tekee on Se niin pöyristyttävää. se on ihan sama jos joku poikakroppainen tai läski kulkee shortseissa ja topissa niin ok, mutta kun sen tekee hyväkroppainen rinnakas niin Se on tyrkkyä. Idiootit :D

Vierailija
54/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tãysin rinnaton, mutta miksi ihmeessä mua häiritsisi jos jollain vilahtaa tissivako?! keskittykää nyt oikeesti omaan elämään.

Vierailija
55/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kateeksi? :"DDDDD Oot säälittävä.

Vierailija
56/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:19"]

itse olen tãysin rinnaton, mutta miksi ihmeessä mua häiritsisi jos jollain vilahtaa tissivako?! keskittykää nyt oikeesti omaan elämään.

[/quote]

EIhän niitä tissejä ole pakko katsoa jos ne noin ällöttää.

Antaa rintavienkin käyttää pienempiä vaatteita, se tuskin kenenkään omasta

vartalosta on pois

M43Nääsville

Vierailija
57/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:33"]

[/quote]

[/quote]

No ei löydy! Itse olen muuten pienikokoinen, käyttäisin kokoa 34, mutta rinnanympäryksen takia en voi. Tarvitsen yleensä 38 sen takia ja näissä vaatteissa on yleensä liian iso kaula-aukko tai liian pitkät olkaimet tai muuten jostain päin liian suuria. Erityisesti ärsyttää kaula-aukkojen suuruus: 38:ssa, jossa ympärys riittää, kaula-aukko ulottuu useimmiten jo aivan liian alas. Joskus voi sopia jokin lasten koon 170 cm vaate, koska niissä on pienemmät kaula-aukot.

Vierailija
58/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä kehiin vaan. Kyllä me miehet tykätään!

Vierailija
59/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:33"]

[/quote]

[/quote]

No ei löydy! Itse olen muuten pienikokoinen, käyttäisin kokoa 34, mutta rinnanympäryksen takia en voi. Tarvitsen yleensä 38 sen takia ja näissä vaatteissa on yleensä liian iso kaula-aukko tai liian pitkät olkaimet tai muuten jostain päin liian suuria. Erityisesti ärsyttää kaula-aukkojen suuruus: 38:ssa, jossa ympärys riittää, kaula-aukko ulottuu useimmiten jo aivan liian alas. Joskus voi sopia jokin lasten koon 170 cm vaate, koska niissä on pienemmät kaula-aukot.

[/quote]

Siis oletteko tosissanne, että D-kuppi olisi ongelma? Minulla on kuppikoko G/H ja vasta nyt on alkanut olla ongelmia kun rintojen takia pitää olla paitakoko 40(-42) ja muu kroppa on kokoa 36-38. D- ja G-kupin välillä kuitenkin on jo aika paljon eroa. Olenkin ratkaissut tämän ongelman ompelemalla itse vaatteeni niin saa istuvia ja esim. Lumingeriessa on isoille rinnoille suunniteltuja vaatteita myynnissä (tosin tällä hetkellä ovat kovin avonaisia kaikki paidat).

Vierailija
60/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin tämä innoittamana mennä koko päiväksi ulos katselemaan isojen utareiden kulkemista, heilumista, hyllymistä ja pompahtelua.

Isorintainen, korostathan tänäkin kesänä utareitasi vaatteillasi? T. Kiitollinen utareiden ystävä