Nyt se taas alkoi isorintaisten naisten tissien
esittely julkisesti,rinnat vaan pursuilee aina vaan avoimemmin helteiden saapuessa. Isojankin naisia tiukoissa ja avoimissa paidoissa/topeissa. Pelkkää huomion hakua ilmeisesti ??
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:22"]Jännä miten yhtäkkiä tämä palsta pursuaakin timmejä xs-kokoisia D-kupin omaavia sexyleidejä, joista miehet eivät voi irrottaa katsettaan..
[/quote]
Sellaiset vaan sattuu ottamaan osaa tälläisiin keskusteluihin joissa oikein tahallaan tietyn kokoisia ihmisiä solvataan.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:19"]
olen isokokoinen ja iskokoisten vaatteissa on lähes kaikissa jostakin syystä helvetin isot ja alasuurretut kaula-aukot!! ole siinä sitten isotissinen
[/quote]
Lisään tuohon vielä pituus ongelman. Olen rintava ja lyhyt. Kaikki paidat (poolot poisluettuna) näyttää rintakehää ja sitä kautta taas rintavarusteeni.
Jos joku jaksaa ajatella että haen ihan normaalilla paidalla huomiota niin kahottaisin hommaamaan elämän ja terveellisemmän itsetunnon. Nämä nyt on minun rintani.
Minä haluan näyttää itsestäni parhaita puoliani. Joten rintavako näkyy jatkossakin.
Jos lukee pukeutumisoppaita kurvikkaalle, siellä usein neuvotaan käyttämään vähän avarampaa kaula-aukkoa/v-aukkoa koska se saa rintamuksen näyttämään sirommalta. Minulla on lisäksi melko lyhyt kaula, joten jos vedän päälleni paidan/topin, jonka kaula-aukko jää tietyn rajan yläpuolelle rintakehässäni, näytän 20 kiloa lihavammalta kuin olenkaan. Joten käytän melko avaria päänteitä tai sitten kietaisumallisia mekkoja/paitoja. Näytän huomattavasti sirommalta. Toki on tukevat liivit, että näiden i-kuppien hölskyminen olisi mahdollisimman pientä. Mieluummin pukeudun vaatteisiin, joissa itse koen näyttäväni hyvältä kuin vedän päälleni jotain mistä en pidä vain koska jotain ihmistä sattuu häiritsemään.
Mutta onneksi olkoon, taitaa olla melko onnellinen elämä sinulla jos muiden tissit on sinun suurin murheesi!
Olen isotissinen ja hyvien rintsikoiden kanssa eivät näytä miltään riippareilta. Myös ihoni on herkullisenvärinen ja sileä toisin kun joillain on kun kuivaa broilerinnahkaa. Oma mies kuolaa vieläkin kun näkee avonaisissa rintoja esittelevissä vaatteissa ja hänen kommenteistaan tajusin myös tuon ihojutun että ei se kaikilla naisille tuo rintojen seudun ja dekolteen iho ole todellakaan herkullista katseltavaa.
Laitan joskus vaatteita jossa rinnat hyppivät silmille ja joskus taas jotain maltillisempaa. En kuitenkaan ikinä ole ostanut mitään vaatetta vain sen takia että toisi rintoja mahdollisimman paljon esiin. vaikka tämä taitaa olla monen luulo kun näkevät isotissisen naisen. Kai sitä saa nyt pukea mitä haluaa ja jos vaate on muuten hyvännököinen ja mieluisa ei kai sitä nyt tarvitse jättää pukematta sen takia että rinnat ovat vähän enemmän esillä. Ei tässä nyt misään Saudi-Arabiassa olla.
Hieman kyllä huvittaa kun katseli miesten nälkäisiä, innostuneita katseita joita saa varsinkin nyt helteillä kun raukat eivät ole vielä edes tottuneet näkemäään naisten paljasta pintaa talven jälkeen. Mutta hei, naiset ja miehet, katsokaa hyvällä tai pahalla. Jokainen pukeutukoon miten haluaa.
Mies kyllä vähän marmattaa yhden asun kohdalla että en saisi muille näytellä noin avuliaaasti rintojani mutta en nyt kyseistä asua jätä käyttämättä sen takia että rinnat vaan sattuvat olemaan aika tarjolla siinä. Enimmäkseen minulla kyllä on aika maltillisia vaatteita mutta kieltämättä joskus on kiva seurata reaktioita mitä miesten naamoista näkee. Yleisesti miehet tykkää ja naiset paheksuu (kai) Minä en kyllä paheksu kenenkään toisen pukeutumista ellei nyt sitten ole totaaliseen johonkin hutsu lookin pukeutunut keskellä päivää.
On ne pienimmätkin "ollu esillä". T. Vaan b-kupit
Ja lisään vielä; mikä on susta isorintaisen? Tähän luurankoon b tuntuu ja näyttää muhkealta
Ja lisään vielä; mikä on susta isorintaisen? Tähän luurankoon b tuntuu ja näyttää muhkealta
Ei niinkään ne tissit, vaan ne reidet ja perseet... Yyh...
Ah, parasta kesässä on timmit naiset pienissä vaatteissa.
Mitä sitten :D Tottakai ne tulee esille kun on kuuma niin laitetaan vähemmän ylle. Pitäisikö tissit piilottaa kaltaistesi takia
kyllä huomaa kaupungilla, että kesä on tullut, tyrkkyjä riittää.
Tiistaina tämäkin ongelma tai ilo sitten loppuu...
enemmän häiritsee muhkuraiset selluliittiperseet muodikkaissa minisortseissa :X
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:24"]
Nyt ihan oikeasti vinkkejä, mistä isotissinen saa kivoja hellevaatteita (muutakin kuin niitä poolopaitoja). Mulla F-kuppi ja oikeankokoiset, tukevat rintsikat. Mutta se tissivako...
[/quote]
Sieltä islamilaisten naisten burkhakaupasta. Eipähän kuljeta enää siveettöminä tissivako näkyen ja tuoteta miehille mielihyvää ja naisille mielipahaa.
[/quote] Miksi naisten pitäisi tuottaa mielihyvää vieraille miehille? Minusta kaunis nainen on pitkä joka pukeutuu helteellä kevyeen, olkaimettomaan pitkään mekkoon. Liehuvat helmat kuuluvat kesään. Tissivakoja näkee ympärivuoden sisätiloissa.
Tissejä ja perseitä kehiin vaan, kelpaa katsella.
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:53"]
Hei, laitattehan sen laukun hihnan sillee hassusti siitä välistä! Ei mulla muuta!
[/quote]
Mä laitan! Aina! Miten se pitäisi laittaa?
Jännä miten yhtäkkiä tämä palsta pursuaakin timmejä xs-kokoisia D-kupin omaavia sexyleidejä, joista miehet eivät voi irrottaa katsettaan..