Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se taas alkoi isorintaisten naisten tissien

Vierailija
22.05.2014 |

esittely julkisesti,rinnat vaan pursuilee aina vaan avoimemmin   helteiden saapuessa. Isojankin naisia tiukoissa ja avoimissa paidoissa/topeissa. Pelkkää huomion hakua ilmeisesti ??

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tai pienet, niukempaa ylle ja alle, kalle tykkää samoin ville, hame mielellään lyhyt ja sandaalit korkeat...

Vierailija
62/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:33"]

Minä en ole lihava mutta on C/D-kupin rinnat. Kerropa ap mistä löytyisi kivoja nuorekkaita hellevaatteita isorintaiselle. Vähäistä on tarjonta. Vaihtoehdot on joko pursuilla tai olla lähestulkoon poolopaidassa.

[/quote]

Mitä helvettiä. Mulla on D-kupin rinnat ja olen muuten pitkähkö ja hoikka. Vaihtoehtoja on todellakin muita kuin pursuilla tai olla poolopaidassa. (Miksi tää poolopaitakortti aina lyödään pöytään tässä keskustelussa?) Hellevaatteita löytyy kyllä, jopa narutoppeja on mahdollista pitää ilman että mitään tursuaa mistään tai että tissivako paistaa. Ja ihan niistä tavallisista ketjuliikkeistä joita on ympäri Suomen. Ei voi olla niin vaikeaa. Älkää naiset piiloutuko viitsimättömyytenne taakse.

[/quote]

No ei löydy! Itse olen muuten pienikokoinen, käyttäisin kokoa 34, mutta rinnanympäryksen takia en voi. Tarvitsen yleensä 38 sen takia ja näissä vaatteissa on yleensä liian iso kaula-aukko tai liian pitkät olkaimet tai muuten jostain päin liian suuria. Erityisesti ärsyttää kaula-aukkojen suuruus: 38:ssa, jossa ympärys riittää, kaula-aukko ulottuu useimmiten jo aivan liian alas. Joskus voi sopia jokin lasten koon 170 cm vaate, koska niissä on pienemmät kaula-aukot.

[/quote]

Siis oletteko tosissanne, että D-kuppi olisi ongelma? Minulla on kuppikoko G/H ja vasta nyt on alkanut olla ongelmia kun rintojen takia pitää olla paitakoko 40(-42) ja muu kroppa on kokoa 36-38. D- ja G-kupin välillä kuitenkin on jo aika paljon eroa. Olenkin ratkaissut tämän ongelman ompelemalla itse vaatteeni niin saa istuvia ja esim. Lumingeriessa on isoille rinnoille suunniteltuja vaatteita myynnissä (tosin tällä hetkellä ovat kovin avonaisia kaikki paidat).

[/quote]

Ei kai se ole ongelma jos kelpaa teltat, kaavut ja tunikat ym tai muut tätivaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tissit, mutta kun nyt näkee taas niitä laardiperseitä kaksi kokoa liian pienissä legginsseissä. Kangas on venytetty äärimmilleen, että oikein kuultaa läskit ja alushousut läpi. Karmean näköistä katseltavaa.

Vierailija
64/94 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti parhaita puolia korostetaan

Vierailija
65/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden mielestä isorintaisen on helppo löytää hellevaatteita, linkittäkää tähän muutama kuva sellaisista. Jos kerran ihan ketjukaupoista saa. Ennen kaikkea sellaisista joissa kaula-aukko ei ulotu napaan ja joita voi pitää alle 50-vuotiaskin.

Vierailija
66/94 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:17"]

Mitä väliä. En voi ymmärtää muuta syytä tähän aloitukseen kuin piilotettu kateus. Alkuperäistä kirjoittajaa harmittaa kun toiset naiset kaupungilla ovat seksuaalisesti houkuttelevia, rohkeita ja avoimia ja ap kokee syvällä sisimmässään "häviävänsä" kilpailussa. Siksi kateus pitää naamioida siveettömyyden halveksunnaksi.

Kesä on seksin ja ilon aikaa, löysää säkin ap vähän talvipipoa. Tiesitkös että suurin osa lapsista saa alkunsa kesän kuumina kuukausina ja keväisin on synnärillä ruuhkaa? Näin se luonto toimii ja niin sen kuuluukin.

[/quote]

Onko se tosiaan niin, että isot tissit on sama, kuin olla seksuaalisesti houkutteleva ja toivoa oikein, että miehet ei katso silmiin, vaan tissejäsi ja haaveilee, että pääsispä panemaan sua tissien väliin ja ruiskimaan mällit naamalle.

Ei, en tosiaan ole kateellinen

Vierailija
67/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kupin tissit on pienet, jos nyt puhutaan oikeasta liivikoosta. Opetelkaa ostamaan oikean kokoisia rintsikoita, niin ei tartte katella sitä hölskymistä ja tursuamista. Niin ja niitä selkää pitkin ylös kiipeäviä rintsikan takaosia! Yök!

Vierailija
68/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas nöpöttää nännit t-paidan läpi. Pidin sitä ennen häiritsevänä, mutta en jaksa nyt raskaana helteillä välittää koko asiasta. Rinnat on isot (e) ja kaarituetut ja topatut tuntuvat aika ikäviltä.

Saattaa rintavakokin vilahtaa, kun kumarrun.

En jaksa stressata, kun on tärkeämpääkin ajateltavaa. Jos joku katsoo, niin katsokoon.

Vierailija
69/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 165 ja painan 55 kg, D70 näyttää omissa silmissä tavalliselta mutta isoiksi on monet sanoneet. En käytä vaatteita missä tissit tursuavat mutta paha noita on piilottakaan. Paidat on vartalonmyötäisiä mutteivät makkarankuoria.

Vierailija
70/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen aina löytänyt kaikki paidat itselleni mitä olen halunnut oikeassa koossa. Tosin juhlamekot ja bikinit ovatkin sitten ongelma. Mutta eilenkin sovitin koon S ja M Vero Modan lyhythihaista pitsipaitaa, molemmat meni päälle, mutta M istui paremmin. Mulla on H-kuppi. En tiedä sitten mitä vaatteita te oikeen käytätte. :D Kaikki trikootopit ja paidat menee, H&M:ssä koko S. Voin käyttää kaikenlaisia paitoja mitä haluan. Ehkä mä en edes haluaisi käyttää jotain rumia vaatteita jotka eivät edes istuisi mulle... Ehkä mä näen jo kaupan hyllyltä mikä sopii mulle ja mikä ei.

Vierailija
71/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:20"]

Mautonta ja tyylitöntä kulkea utareet hölskyen ja tursuten. Ja ne isorintaiset ovat muutenkin lihavia.

[/quote]

Hölskyminen on just parasta mmmmmm

[/quote] joo, hölskyy myös vatsamakkarat ja seitsemän leivän uunin kokoinen takapuoli.

Vierailija
72/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:29"]Kyllä mä olen aina löytänyt kaikki paidat itselleni mitä olen halunnut oikeassa koossa. Tosin juhlamekot ja bikinit ovatkin sitten ongelma. Mutta eilenkin sovitin koon S ja M Vero Modan lyhythihaista pitsipaitaa, molemmat meni päälle, mutta M istui paremmin. Mulla on H-kuppi. En tiedä sitten mitä vaatteita te oikeen käytätte. :D Kaikki trikootopit ja paidat menee, H&M:ssä koko S. Voin käyttää kaikenlaisia paitoja mitä haluan. Ehkä mä en edes haluaisi käyttää jotain rumia vaatteita jotka eivät edes istuisi mulle... Ehkä mä näen jo kaupan hyllyltä mikä sopii mulle ja mikä ei.

[/quote]

En usko. Tai sitten vaatteesi ovat makkarankuoren näköisiä. Mulla on vain d- kuppi ja henkkamaukan topit koko s ovat liian kireitä rinnanympäryksestä tai rinnat nostavat etuhelmaa liikaa. Isommassa koossa sitten menee kaula-aukko liian alas.

Vierailija
73/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:29"]Kyllä mä olen aina löytänyt kaikki paidat itselleni mitä olen halunnut oikeassa koossa. Tosin juhlamekot ja bikinit ovatkin sitten ongelma. Mutta eilenkin sovitin koon S ja M Vero Modan lyhythihaista pitsipaitaa, molemmat meni päälle, mutta M istui paremmin. Mulla on H-kuppi. En tiedä sitten mitä vaatteita te oikeen käytätte. :D Kaikki trikootopit ja paidat menee, H&M:ssä koko S. Voin käyttää kaikenlaisia paitoja mitä haluan. Ehkä mä en edes haluaisi käyttää jotain rumia vaatteita jotka eivät edes istuisi mulle... Ehkä mä näen jo kaupan hyllyltä mikä sopii mulle ja mikä ei.

[/quote]

En usko. Tai sitten vaatteesi ovat makkarankuoren näköisiä. Mulla on vain d- kuppi ja henkkamaukan topit koko s ovat liian kireitä rinnanympäryksestä tai rinnat nostavat etuhelmaa liikaa. Isommassa koossa sitten menee kaula-aukko liian alas.

[/quote]

Mulla on muuten aika pieni ja lyhyt keskivartalo lukuunottamatta rintojani. Eikä mitkään läskit tursua paidasta. :D Kaikki vartalot ovat erilaisia eikä kuppikoko kerro paljon mitään. Nytkin mulla on päällä hm trikootoppi kokoa S ja pystyn venyttämään sitä joka suunnasta vaikka 15cm. Jäykissä paidoissa pitää kylläkin olla M.

Vierailija
74/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ruma vartalo, ei kannata "esitellä sitä". Vaatteet ei näytä miltään sellaisessa vartalossa.

Vierailija
75/94 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin uimarannoilla näitä esittelijöitä näkee.

Vierailija
76/94 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:59"]

Olin tänään kaksi tuntia (noin klo 17 - 19) Helsingin keskustassa viettämässä aikaani muutaman entisen työtoverini kanssa.

Osa nuorista naisista ja tytöistä oli pukeutunut luvalla (tai luvatta) sanoen vähintäänkin paljastavasti: minishortseihin, erittäin lyhyisiin hameisiin, narutoppeihin (joiden yltä tai alta tai molemmista suunnista rintaliivit näkyivät), erittäin piukkoin legginseihin, ym.

Lienee niin, että meillä jokaiselle on oikeus pukeutua halumallaan tavalla ja sään mukaisesti, mutta mielestäni tässä paljastavassa pukeutumisessa keskellä kaupunkia on menty hyvien tapojen ja hyvän maun yli. Mistä saakka on ollut ok, että alusvaatteet näkyvät kaikille kanssaliikkujille?

Samaan ylilyöntiin syyllistyi myös osa miehistä, sillä mielestäni kaupunkipukeutumiseen ei kuulu käveleminen tai terassilla istuminen ilman paitaa, vaikka omaisikin hyvän kropan.

Nimim. Herra 57

[/quote]

Oioioi älä vie meiltä naisilta sitä iloa että saamme katsella hyväkroppaisia nuoria miehiä paidatta... Lääh! Kesä on ihanaa aikaa!

Vierailija
77/94 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taidan vittuillakseen laittaa minishortsit ja syvään uurretun paidan tänään päälle, kun lähden ulkoilemaan :) Ihan vain siitä ilosta, että se näyttää jotakuta ärsyttävän! :D

Vierailija
78/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thank GOD I have no boobs...

Vierailija
79/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä on ihminen kateellinen, tule hakemaan, lahjoitan 5dl kummastakin jos haluat. Poolopaidassa on tukalaa helteillä

Vierailija
80/94 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:41"]

Burkhaako pitäisi käyttää?

[/quote] Mautonta ja tyylitöntä kulkea utareet hölskyen ja tursuten. Ja ne isorintaiset ovat muutenkin lihavia.