Minkä näistä kahveista ostaisit: Pauligin Juhla Mokka, Presidentti vai Cafe New York?
Mikä näistä kolmesta maistuisi parhaiten?
saa olla mikä tahansa, tumma tai vaalea versio
Kommentit (27)
Noista vaihtoehdoista new york. Presidentin gold label menee myös. Juhla mokkaa en juo edes pakotettuna. Pauligin Brazil on ok myös.
En noista tiedä, mutta New Yorkissa haluaisin joskus päästä käymään.
Ei mikään noista, mutta jos on pakko valita, niin joku tummapaahtoinen.
Jättäisin ostamatta, jokaisen noista.
Vierailija kirjoitti:
Noista vaihtoehdoista new york. Presidentin gold label menee myös. Juhla mokkaa en juo edes pakotettuna. Pauligin Brazil on ok myös.
Allekirjoitan. Mulle ensisijainen valinta on joko Löfbergsin Kharisma tai Magnifika, mutta en ymmärrä tuon juhla mokan suosiota. Yhtä aikaa vetisen mautonta ja kitkerää ja silti sitä myydään älyttömät määrät Suomessa? Mieluummin otan teetä jos jossain ainoana kahvivaihtoehtona on tuo juhla mokka. Ja mä en oikeastaan koskaan juo kotona teetä.
Presidentti tai Cafe New York. En tiedä miltä New York maistuu, mutta Barcelona on hyvää kahvia.
En mitään noista. Käytän vain laatukahvia.
Juhla Mokka, presidentti hätä tilassa.
Näistä vaihtoehdoista New York, vaikka kaupunkikahveista Singapore on suosikkini. Juhla Mokka ja Presidentti eivät mene alas.
Ei mikään.
Ostan pavut lähikahvilasta joka tuo kahvia Perusta.
Olen maistanut kaikkia vaihtoehtoja ja kaikki ovat pahan makuisia. Myös muut kaupunkikahvit.
Vierailija kirjoitti:
Juhla Mokka.
Se on Juhla Moka!
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin ostamatta, jokaisen noista.
Pauligin kahvit kauheeta kuraa kaikki!
Cafe New York