Nyt se taas alkoi isorintaisten naisten tissien
esittely julkisesti,rinnat vaan pursuilee aina vaan avoimemmin helteiden saapuessa. Isojankin naisia tiukoissa ja avoimissa paidoissa/topeissa. Pelkkää huomion hakua ilmeisesti ??
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:38"] esittely julkisesti,rinnat vaan pursuilee aina vaan avoimemmin helteiden saapuessa. Isojankin naisia tiukoissa ja avoimissa paidoissa/topeissa. Pelkkää huomion hakua ilmeisesti ??
[/quote]
Onneksi alkaa taas isot rinnat tulla esiin talvivaatteiden alta. Miehenä on saanut pitkän talven odotella tätä aikaa. :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:20"]
Mautonta ja tyylitöntä kulkea utareet hölskyen ja tursuten. Ja ne isorintaiset ovat muutenkin lihavia.
[/quote]
Hölskyminen on just parasta mmmmmm
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:41"]
Burkhaako pitäisi käyttää?
[/quote] Mautonta ja tyylitöntä kulkea utareet hölskyen ja tursuten. Ja ne isorintaiset ovat muutenkin lihavia.
[/quote]
Juuri hölskyvät utareethan on sitä kiimaisinta nähtävää. T. Utare-fani
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:41"]
[/quote] Mautonta ja tyylitöntä kulkea utareet hölskyen ja tursuten. Ja ne isorintaiset ovat muutenkin lihavia.
[/quote]
On niitä isotissisiä laihojakin naisia. Läskejä en tykkää katsella missään vaatteissa, mutta helvetti ku näkyy oikein tiukkoja ja hyväpeppuisia naisia minishortseissa ja tiukoissa topeissa. Ei voi muuta kuin nauttia.
Mies.
Liivittömät naiset on parhaimpia.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:41"]
[/quote]
No mä en ainakaan ole lihava. Pituutta on 157cm ja painoa 50kg, lisäksi on siunattu D kupin rinnoilla että anteeksi nyt vaan. Ja en todellakaan ala rintojani peittämään kesän ajaksi yhtään enempää kuin on pakko.
Joku kateellinen täällä huutelee. Voi voi kun sulla on pienet rinnat Ni ne on helppo piilottaa ettei kukaan vaan sulle että sullakin ois sellaset!
Isorintaiset ei nyt vaan voi sille hölskymiselle mitään, ei niitä nyt aleta teippaamaan kehoon littanaksi ettei vaaaaan näkyisi merkkiäkään rinnoista.
Elämän pieniä iloja.
Kun kotona saa juuri ja juuri katsoa, mutta ei missään nimessä koskea, niin täytyy nauttia kodin ulkopuolella näkymistä. Suuri osa menee ihan ihmetyksen ja estetiikan piikkiin, mutta välillä näkymissä on suorastaan seksuaalistakin puolta.
Tissimiehiä kyllä olen..
Hei, laitattehan sen laukun hihnan sillee hassusti siitä välistä! Ei mulla muuta!
Mä inhoan jo valmiiksi isoja rintojani, jotka ennen raskautta olivat mukavan sopivat b-kupit, raskaus- ja imetysaikana kasvaneet dd-kuppiin ja hartiat on niiiin kipeät koko ajan kun ei tällaisia ole tottunut raahaamaan mukana. Että sitten pitäisi vielä verhoutua johonkin telttaankin vai nykyään? Ja niin, painoindeksini on pienempi kuin ennen raskautta, silloin oli 21 ja nyt 19,5, eli en taida läskikään olla.
Mä inhoan jo valmiiksi isoja rintojani, jotka ennen raskautta olivat mukavan sopivat b-kupit, raskaus- ja imetysaikana kasvaneet dd-kuppiin ja hartiat on niiiin kipeät koko ajan kun ei tällaisia ole tottunut raahaamaan mukana. Että sitten pitäisi vielä verhoutua johonkin telttaankin vai nykyään? Ja niin, painoindeksini on pienempi kuin ennen raskautta, silloin oli 21 ja nyt 19,5, eli en taida läskikään olla.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:38"]
esittely julkisesti,rinnat vaan pursuilee aina vaan avoimemmin helteiden saapuessa. Isojankin naisia tiukoissa ja avoimissa paidoissa/topeissa. Pelkkää huomion hakua ilmeisesti ??
[/quote]
hahaa isorintaisten naisten tissien. pientä toistoa. Oletko jotenkin vajaa vai maaninen. Olisi riittänyt isorintaisten tms. Taitaa olla siitä puhe mistä puute.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:56"]Mä inhoan jo valmiiksi isoja rintojani, jotka ennen raskautta olivat mukavan sopivat b-kupit, raskaus- ja imetysaikana kasvaneet dd-kuppiin ja hartiat on niiiin kipeät koko ajan kun ei tällaisia ole tottunut raahaamaan mukana. Että sitten pitäisi vielä verhoutua johonkin telttaankin vai nykyään? Ja niin, painoindeksini on pienempi kuin ennen raskautta, silloin oli 21 ja nyt 19,5, eli en taida läskikään olla.
[/quote]
Minulla on muutaman vuoden sisällä kasvanut kuppikoko b -> f. Jos harrastaa liikuntaa, missä tulee hyppyjä tms. täytyy kyllä olla tosi tukevat liivit, mutta ei tämänkokoisista nyt mitään selkäkipuja aiheudu, enemmänkin siitä, jos keskivartalon lihaksisto ei ole kunnossa.
Eikö sua AP imetetty vauvana vai miksi tollanen tissi inho ja pelko sulla on?