viidakon tähtönen- Johanna
siis miksi... myötähäpeä
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:34"]Minusta Johanna on kaunis. Yleensä naiset menee pilalle, kun ottavat silikooneja ja huulitäytteitä, mutta Johannalle ne kyllä sopii, ei näytä yhtään niin muoviselta kuin vaikka Suvi Pitkänen tai Sofia Ruusila. Toisaalta onhan hän vähän lapsenomainen 26-vuotiaaksi naiseksi.
Kuinka pitkä hän on? Ei kyllä voi olla paljoa 160cm pitempi, jos painaa muka 40kg, itse olen 160 ja painan 47 ja olen ihan tikku.
[/quote]
Joku taisi sanoa 152cm?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:00"]
Oikeastihan teitä ärsyttää vain se, että J on sellainen kiltti, söpö ja pieni (miehet tykkää). Mitä jos yrittäisitte päästä omasta vittumaisuudestanne eroon ja olla samanlaisia kuin J, niin ei tartte olla niin kateellinen.
Itse painoin ennen lapsia 42kg ja J on minua 7cm lyhyempi, joten uskon kyllä että painaa 40. Ei siis näytä yhtään isommalta mitä minä olin tolloin.
[/quote]
Tadaa.... tulihan se sieltä. :D
Oikeastihan teitä ärsyttää vain se, että J on sellainen kiltti, söpö ja pieni (miehet tykkää). Mitä jos yrittäisitte päästä omasta vittumaisuudestanne eroon ja olla samanlaisia kuin J, niin ei tartte olla niin kateellinen.
Itse painoin ennen lapsia 42kg ja J on minua 7cm lyhyempi, joten uskon kyllä että painaa 40. Ei siis näytä yhtään isommalta mitä minä olin tolloin.
[/quote]
Oletko ihan aidosti tuota mieltä? Siis aikuisten naisten oikeasti ajattelet, että Johanna on itsekäs-mielipide johtuu kateudesta? Voisitko ystävällisesti lukea perusteluja jotka on tässäkin ketjussa esitetty. Kauniita naisia on maailma täynnä, ja kauneus ei tee ihmisestä vähemmän miellyttävää tai miellyttävää, ihmisen luonne ratkaisee se miten hänestä puhutaan. Itsekäs ihminen on itsekäs ihminen, eikä itsekkäistä ihmisistä pidetä, ulkonäkö on täysin sivuseikka. Mä en ole missään vaiheessa edes miettinyt miltä Johanna NÄYTTÄÄ, vaan mitä hänen suustaan tulee ja millaisen vaikutelman hän antaa itsestään SISÄISESTI. On ikävää jos ajatusmaailmasi pyörii pelkästään ulkonäön ympärillä, mutta ma arvotan ihmiset toisella tavalla. Ei ole ollut mulla ainakaan mitään mielipidettä Johannasta ennen tätä tv-ohjelmaa, eikä ole edelleenkään mitään sanottavaa hänen ulkonöästään.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:15"]
[/quote]
Oletko ihan aidosti tuota mieltä? Siis aikuisten naisten oikeasti ajattelet, että Johanna on itsekäs-mielipide johtuu kateudesta? Voisitko ystävällisesti lukea perusteluja jotka on tässäkin ketjussa esitetty. Kauniita naisia on maailma täynnä, ja kauneus ei tee ihmisestä vähemmän miellyttävää tai miellyttävää, ihmisen luonne ratkaisee se miten hänestä puhutaan. Itsekäs ihminen on itsekäs ihminen, eikä itsekkäistä ihmisistä pidetä, ulkonäkö on täysin sivuseikka. Mä en ole missään vaiheessa edes miettinyt miltä Johanna NÄYTTÄÄ, vaan mitä hänen suustaan tulee ja millaisen vaikutelman hän antaa itsestään SISÄISESTI. On ikävää jos ajatusmaailmasi pyörii pelkästään ulkonäön ympärillä, mutta ma arvotan ihmiset toisella tavalla. Ei ole ollut mulla ainakaan mitään mielipidettä Johannasta ennen tätä tv-ohjelmaa, eikä ole edelleenkään mitään sanottavaa hänen ulkonöästään.
[/quote]
Auts, tulipas paljon kirjoitusvirheitä. Toiv. saatte selvää. :D
[/quote]
En mä usko että kukaan haluaa olla kääpiö. Avuttomuudessa en näe kyllä myöskään mitään positiivista. Sellainen ei ole itsenäinen vaan elätti joka kykenee ajattelemaan vain itseruskettavaa. Kukaan ei ole kateellinen sille vaan säälittää ainoastaan.
Ei ohjelmassa fiksut ihmiset itsestään tyhmää tee. Monesta tähtösestä on ihan positiivinen vaikutelma jäänyt, esim nyt Jylhä ja Amanda ja se joku blondi missi.
Mutta tuntuu että sinne etsimällä etsitään noita bimboja joista saa sitten huvia ja draamaa sellaista kaipaaville. NIIDEN pitäisi tajuta olla lähtemättä ja tekemättä itseään tolloiksi.
Minusta Johanna on kaunis. Yleensä naiset menee pilalle, kun ottavat silikooneja ja huulitäytteitä, mutta Johannalle ne kyllä sopii, ei näytä yhtään niin muoviselta kuin vaikka Suvi Pitkänen tai Sofia Ruusila. Toisaalta onhan hän vähän lapsenomainen 26-vuotiaaksi naiseksi.
Kuinka pitkä hän on? Ei kyllä voi olla paljoa 160cm pitempi, jos painaa muka 40kg, itse olen 160 ja painan 47 ja olen ihan tikku.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:29"]
Ei ohjelmassa fiksut ihmiset itsestään tyhmää tee. Monesta tähtösestä on ihan positiivinen vaikutelma jäänyt, esim nyt Jylhä ja Amanda ja se joku blondi missi.
Mutta tuntuu että sinne etsimällä etsitään noita bimboja joista saa sitten huvia ja draamaa sellaista kaipaaville. NIIDEN pitäisi tajuta olla lähtemättä ja tekemättä itseään tolloiksi.
[/quote]
Eiköhän siellä ole osa lähinnä palkattuina näyttelijöinä vetämässä sellaista roolia, jota tuotanto haluaa. Tiia nyt ainakin on selvästi sekoittamassa pakkaa ja järjestämässä tarkoituksella "viihdettä". Ellei sitten pelkästä huomionhalusta filmaa...
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:56"]
Niin, onkohan tuolla ylipäätään yhtään osallistujaa Tiina Jylhää lukuunottamatta, joka olisi tullut julkisuuten muuten kuin, missikisojen tai tosi-tv:n kautta.
(Tiina Jylhä oli hiukan julkkis jo 80-luvulla, kun toimi miestenlehti Jallun päätoimittajana.)
[/quote]
Tämän ohjelman alkuperäinen hollantilainen formaatti perustui siihen, että osallistujat oli aiemmin olleet jossain reality-ohjelmissa, mutta Suomessa kun ei ole paljon muita tähän sopivia "lähteitä" kuin BB, niin valikoimaa on sitten täydennetty misseillä ja muilla viihdejulkkiksilla. Eihän niissä paljon ole eroa nykyään verrattuna BB-tyyppeihin. Ohjelman nimikin on englanniksi Reality Queens, eli siinäkin jo kerrotaan että nämä on tosi-tv -tyyppejä jo entuudestaan.