Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viidakon tähtönen- Johanna

Vierailija
21.05.2014 |

siis miksi... myötähäpeä

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:16"]

Minusta tuo hämähäkin munien juonti oli aivan ala-arvoista touhua. Onko varma, että jonkun trooppisen hämähäkin munat vatsalaukussa ovat turvallisia? Subin budjetti tuskin antaa myöten tutkia kovin tarkkaan tehtävien turvallisuutta. Kunhan saadaan draamaa aikaan, se on pääasia. Mkinusta kaikkien tyttöjen olisi pitänyt kieltäytyä tuosta tehtävästä.. Sen nesteen juonnin voisin ymmärtää, mutta en niiden munien syöntiä.

Tuossa mutapainissakin on riskinsä. Ei kukaan tahdo saada jotain loppuelämän vammaa jonkun Suutarin heitettyä itseään kolme kertaa pienemmän ihmisen maahan. Sitäpaitsi tuo Suutari ei ole henkisesti lähelläkään tervettä ihmistä. Minä pelkäisin häntä tuolla.

[/quote]

Totta kyllä tuokin. Johanna on tosiaan sen verran heiveröinen että on kohtuutonta ylipäänsä pakottaa ihmisiä tappelemaan. Ja ymmärrän mä sen hämähäkki-fobian. Se mitä mä en ymmärrä, on se että kyseessä on joukkuepeli ja kilpailijat ovat tienneet että luvassa on kammottavia tehtäviä. Johanna ei voi syödä mitään mitä ei halua, hän ei voi kamppailla fyysisesti koska painaa 40 kiloa, hän ei suostu tekemään oikeastaan mitään muita tehtäviä kuin juoksutehtäviä ja esteratoja. Mielestäni Johannan olisi pitänyt jättää ohjelma heti kun huomasi että hän ei kykene suoriutumaan tehtävistä, on todelle itsekeskeistä pilata joukkueen mahdollisuudet. Jos Johanna olisi lähtenyt pois, olisi joukkue saanut tilalle jonkun kykenevämmän kilpailijan. Elämässä et vaan voi elää niin, että et piittaa toisista ja oleta että kyllä ne muut ymmärtää KOSKA olet pieni/pelokas yms.

[/quote]

Luulen, että tuohon ohjelmaan ei oikeasti ole kovaa tunkua ainakaan sellaisten keskuudessa, jotka jo ennestään ovat edes hitusen "julkkiksia". Voin tietysti olla väärässäkin.

[/quote]

Mä tiedän kaksi naista joita on pyydetty tuohon ohjelmaan, ja molemmat ovat kieltäytyneet. Kuulema pilaisi julkisuuskuvan.

Vierailija
62/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:30"]

Minusta tuo hämähäkin munien juonti oli aivan ala-arvoista touhua. Onko varma, että jonkun trooppisen hämähäkin munat vatsalaukussa ovat turvallisia?

[/quote]

Länsimaisen ihmisen näkökulmasta asia voi tuntua oudolta, mutta maailmalla hyönteisten syöminen on ihan arkipäivää. Yksi parhaista proteiinin lähteistä btw, hyönteisissä on enemmän proteiineja kuin lihassa. Ja tottakai tähän ohjelmaan laitetaan kyseisenlaisia tehtäviä, ei tämä mitään survivaltouhua ole, vaan jengi haluaa nauraa näille bimboille.

"Viidakon" tähtöset... missä se viidakko on? Biitsillähän noi bimbot köllöttelee... oikeassa viidakossa tulisi citypissiksillä äitiä ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kaunis, pieni ja seksikäs. Mutta se luonne, ajattelee vain ulkonäköänsä ja sitä ruskettavaa mönjää. Käyttäytyy kuin pieni prinsessa.

Ei kestä mitään ja ei taistele. Vaan minä minä asenne siltä kyllä löytyy.

En pidä ihmisistä jotka antaa heti periksi, eivätkä edes yritä.

Kiltti kyllä on ja ei puhu pahaa muista!

Vierailija
64/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kaunis, pieni ja seksikäs. Mutta se luonne, ajattelee vain ulkonäköänsä ja sitä ruskettavaa mönjää. Käyttäytyy kuin pieni prinsessa.

Ei kestä mitään ja ei taistele. Vaan minä minä asenne siltä kyllä löytyy.

En pidä ihmisistä jotka antaa heti periksi, eivätkä edes yritä.

Kiltti kyllä on ja ei puhu pahaa muista!

Vierailija
65/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo olot edes vastaa kunnolla viidakko-oloja. Esimerkiksi Selviytyjissä on jo paljon rankempaa.

Viidakon tähtösissä tytöillä on aikaa puunata itseään ja saavat ruokaa tuotannolta. Selviytyjissä kilpailijat saattavat laihtua kymmeniä kiloja.

Vierailija
66/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan siltä täydellisten naisten heatherilta.

Vierailija
67/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisessa mutapainissa mitään pahempaa voi tapahtua. Sanna retuutti Katrieta mutta onhan jokainen joutunut koulussa liikuntaan. Mun mielestä erittäin hyvää oli näyttää että naisten kesken fyysisesti vahvemmat ja isommat toimii halutessaan miten tahtoo ja nauttii päästessään näyttämään ylivoimansa heikommilleen. Jos kilpailussa olisi isosiskot vastaan pikkusiskot niin touhu menisi todella rajuksi väkivallaksi.

Vierailija
68/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:24"]

Johanna on tyypillinen hemmoteltu kakara: "Ei mun oo pakko jos mä en haluu. Kyl mä saan jos mä haluun"... Söpöhän se on, mutta aika selkärangaton otus silti.

[/quote]

Joskus toivoisi, että yleisimminkin ihmiset kieltäytyisivät järjettömyyksistä, joita heidän käsketään suorittaa. Kuten juuri tappelu ja vaikkapa sotiminen, tappaminen käskystä velvollisuuden nimessä.

Vierailija
69/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:16"]

Minusta tuo hämähäkin munien juonti oli aivan ala-arvoista touhua. Onko varma, että jonkun trooppisen hämähäkin munat vatsalaukussa ovat turvallisia? Subin budjetti tuskin antaa myöten tutkia kovin tarkkaan tehtävien turvallisuutta. Kunhan saadaan draamaa aikaan, se on pääasia. Mkinusta kaikkien tyttöjen olisi pitänyt kieltäytyä tuosta tehtävästä.. Sen nesteen juonnin voisin ymmärtää, mutta en niiden munien syöntiä.

Tuossa mutapainissakin on riskinsä. Ei kukaan tahdo saada jotain loppuelämän vammaa jonkun Suutarin heitettyä itseään kolme kertaa pienemmän ihmisen maahan. Sitäpaitsi tuo Suutari ei ole henkisesti lähelläkään tervettä ihmistä. Minä pelkäisin häntä tuolla.

[/quote]

Totta kyllä tuokin. Johanna on tosiaan sen verran heiveröinen että on kohtuutonta ylipäänsä pakottaa ihmisiä tappelemaan. Ja ymmärrän mä sen hämähäkki-fobian. Se mitä mä en ymmärrä, on se että kyseessä on joukkuepeli ja kilpailijat ovat tienneet että luvassa on kammottavia tehtäviä. Johanna ei voi syödä mitään mitä ei halua, hän ei voi kamppailla fyysisesti koska painaa 40 kiloa, hän ei suostu tekemään oikeastaan mitään muita tehtäviä kuin juoksutehtäviä ja esteratoja. Mielestäni Johannan olisi pitänyt jättää ohjelma heti kun huomasi että hän ei kykene suoriutumaan tehtävistä, on todelle itsekeskeistä pilata joukkueen mahdollisuudet. Jos Johanna olisi lähtenyt pois, olisi joukkue saanut tilalle jonkun kykenevämmän kilpailijan. Elämässä et vaan voi elää niin, että et piittaa toisista ja oleta että kyllä ne muut ymmärtää KOSKA olet pieni/pelokas yms.

[/quote]

Luulen, että tuohon ohjelmaan ei oikeasti ole kovaa tunkua ainakaan sellaisten keskuudessa, jotka jo ennestään ovat edes hitusen "julkkiksia". Voin tietysti olla väärässäkin.

[/quote]

Mä tiedän kaksi naista joita on pyydetty tuohon ohjelmaan, ja molemmat ovat kieltäytyneet. Kuulema pilaisi julkisuuskuvan.

[/quote]

Niin, onkohan tuolla ylipäätään yhtään osallistujaa Tiina Jylhää lukuunottamatta, joka olisi tullut julkisuuten muuten kuin, missikisojen tai tosi-tv:n kautta.

(Tiina Jylhä oli hiukan julkkis jo 80-luvulla, kun toimi miestenlehti Jallun päätoimittajana.)

Vierailija
70/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan teitä ärsyttää vain se, että J on sellainen kiltti, söpö ja pieni (miehet tykkää). Mitä jos yrittäisitte päästä omasta vittumaisuudestanne eroon ja olla samanlaisia kuin J, niin ei tartte olla niin kateellinen.

Itse painoin ennen lapsia 42kg ja J on minua 7cm lyhyempi, joten uskon kyllä että painaa 40. Ei siis näytä yhtään isommalta mitä minä olin tolloin.

Vierailija
71/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:21"]

Ei nuo olot edes vastaa kunnolla viidakko-oloja. Esimerkiksi Selviytyjissä on jo paljon rankempaa.

Viidakon tähtösissä tytöillä on aikaa puunata itseään ja saavat ruokaa tuotannolta. Selviytyjissä kilpailijat saattavat laihtua kymmeniä kiloja.

[/quote]

Selviytyjissä ei taideta maksaa edes palkkaa osallistumisesta muille kuin voittajille.

Vierailija
72/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:00"]

Oikeastihan teitä ärsyttää vain se, että J on sellainen kiltti, söpö ja pieni (miehet tykkää). Mitä jos yrittäisitte päästä omasta vittumaisuudestanne eroon ja olla samanlaisia kuin J, niin ei tartte olla niin kateellinen.

Itse painoin ennen lapsia 42kg ja J on minua 7cm lyhyempi, joten uskon kyllä että painaa 40. Ei siis näytä yhtään isommalta mitä minä olin tolloin.

[/quote]

Otan osaa.

Vierailija
73/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman nimi on Viidakon tähtöset! Ei Viidakon sankari, ei Viidakon kovanaamat, ei Viidakon selviytyjät.......tästä syystä sinne menee noita hetken pinnalla kelluvia missejä, jotka sitten kimittävät kun joutuvat taistelemaan tms.

Vierailija
74/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:07"]

Ohjelman nimi on Viidakon tähtöset! Ei Viidakon sankari, ei Viidakon kovanaamat, ei Viidakon selviytyjät.......tästä syystä sinne menee noita hetken pinnalla kelluvia missejä, jotka sitten kimittävät kun joutuvat taistelemaan tms.

[/quote]

Niin, se kai tässä formaatissa on ideana, että kuinka bimboja ne ovatkaan. Ja kuinka ne riitelevätkään keskenään. Ja jos joltain pääsee itku, niin siinä sitä on draaman huippu.

Vierailija
75/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vasta tänään uusimman jakson Viidakon tähtösistä ja täytyy nyt kyllä myöntää, että olen aivan samaa mieltä siitä, että Johanna on uskomattoman itsekäs, todella huono joukkuetoveri ja aivan väärä ihminen kilpailuun. Ei siinä, en itsekään kykenisi suurimpaan osaan tehtävistä, mutta en lähtisikään mihinkään kilpailemaan. Mutta luulempa, että Johanna tulee olemaan ensi jakson äänestyksessä ensimmäinen kotiinlähtijä.

Vierailija
76/91 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oon mies ja mun mielestä johanna on ihan paras noista..ei tuu voittaa tietenkään kisaa ja voi toki olla vaikka 45 tai 55 kiloinenkin..valehtelee tai ei mut nuo kaikki oikeesti mun mielestä ärsyttävämpiä ku johanna vaikka siitäkin löytyy ärsyttäviä puolia mutta kahviseuraks ottaisin toki..liian isot tissit sillä silti!

Vierailija
77/91 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että luovutti.....

Vierailija
78/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kai sitä luovuttaa saa, mutta kun ei edes kadu tai ole pahoillaan joukkueen puolesta:"Ihan ansaitusti saan kiukutella" vaikka minusta Katrie ja Laura minusta ansaitsisi kiukutella Johannalle. Mutta he vaikuttavatkin kilteiltä ja sellaisilta jotka on kasvatettu hyvin. Lisäksi Johanna sanoi toisen luovutuksen jälkeen:"Ei harmita vaikka luovutin." niiin, no ei varmaan. Ja koko ajan minä minä minä. BB:ssä oli lempparini mutta nyt paljasti kyllä todellisen itsekkyytensä.

Suv, Tiiia ja Sanna ovat kauheita :D Siis Sanna on aika kamala, mutta se miten Suvi mm puhuu siitä on aika kamalaa

Vierailija
79/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:ssä tuollaiset voi saada faneja kun ne ei sovi porukkaan ja sitten muut alkaa ärsyyntyä niistä. Tulee "uhrin" sädekehää. Tylsä kuviohan se on vuodesta toiseen toistettuna.

Vierailija
80/91 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuosta on kieltäytyneet sellaisetkin joilla ei edes ole kovin hyvä julkisuuskuva tai ei julkisuuskuvaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän