viidakon tähtönen- Johanna
Kommentit (91)
Pakko sanoa, että mun mielestä on vaan fiksua olla suostumatta rökitettäväksi jonkun tv-ohjelman takia. Käsikirjoittajat voisivat katsoa nyt hiukan peiliin.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:39"]Pakko sanoa, että mun mielestä on vaan fiksua olla suostumatta rökitettäväksi jonkun tv-ohjelman takia. Käsikirjoittajat voisivat katsoa nyt hiukan peiliin.
[/quote]
Niinpä, vielä kun ottaa huomioon että nämä neitoset on pakotettu mukaan ja kiristämällä saadaan heidät pysymään kisassa. Eiku miten se oli.. Onhan toi nyt naurettavaa, että lähtee tollaseen kisaan mukaan, ja tietää tasan tarkkaan mitä se tulee olemaan - ja sitten kieltäytyy kaikista tehtävistä. Jos sattuis voittamaan kisan ja saamaan palkinnon, kai hän siitäkin kieltäytyis. Eihän hän oo muuta ku hannannu ja kieltäytyny tehtävistä, eli ei oo ollu mukana potin kasvattamisessa. Toisin sanoen, siipeilijä.
Johanna oli minusta alussa ihan symppis, mutta näemmä tuolla viidakossa tulee se todellinen luonne esille. Ihan käsittämättömän itsekeskeinen, hemmoteltu prinsessa joka verhoutuu mukasöpöyden taakse. Tuo tyyli toimii vielä parikymppisellä tytöllä, mutta toivon todella että ei jää tuon bimbon imagonsa vangiksi vaan jättää julkisuuden ja keskittyy kehittämään luonnetta. Muutenkin nuo Johannan pelkotilat vaikuttavat lähes pakkomielteisiltä. Siinä hämähäkki tehtävässähän Suvia pelotti aivan hulluna, mutta tsemppasi tosi hienosti ja voitti pelkonsa. Johanna ei suostunut edes kokeilemaan, koska hän ei uskalla mennä epämukavuusalueelle. Sellainen on osoitus vaan itsekeskeisyydestä ja heikosta luonteesta. Miten paljon täytyy lasta hemmotella että kasvaa tuollainen Johanna? Onko Johanna nyt sitten curling-vanhempien jälkeläinen vai mitä tuo on?
Mä tunnen yhden tytön joka asuu omassa talossa miehensä kanssa ja niillä on lapsi, mutta tytön isä käy tekemässä kaikki talon miesten työt, korjaukset yms. ja nuoripari nauttii ylläpidosta. Parin äiti hoitaa lasta usein. Pariskunta myös aika härskisti hyväksikäyttää ystäviään talkooapuna, mutta ei ole itse koskaan käytettävissä. Jotenkin haiskahtaa tuo Johannnankin touhu siltä että saattaa haluta asua jossain merenrantahuvilassa, mutta sitten pitää jonkun päivystää vieressä kun pelottaa ja kalatkin pelottaa, ja isän täytyy haulikon kanssa pitää vahtia että kukaan ei säikyttele Johannaa.
Ja tosiaan, ihan herttaisia ominaisuuksia pienellä tytöllä nuo, mutta ei aikuisella naisella. Siksikin on jotenkin absurdia, että nainen on 12-vuotiaan tytön kokoinen mutta on ottanut kokoonsa nähden aivan liian suuret rintaimplantit, jotta näyttäisi naiselta. Ihan kuin olisi hieman hukassa itsensä kanssa; haluaa olla nainen mutta ei kasvaa aikuiseksi.Joku Lolita-kompleksi perhaps? :)
45 lisää vielä, että en tunne kateutta Johannaa kohtaan. En tunne häntä henkilökohtaisesti joten mielipiteeni perustuu tv-formaatteihin kuten Big Brother ja Viidakon tähtöset. Edes editointi ei vaikuta siihen, millaisen kuvan hän on itsestään antanut. Minä itse olen myös saman kokoinen kuin Johanna, tosin rintani ovat kokoa c75 ja luomut. Mulla ei ole ripsienpidennyksiä, geelikynsiä eikä hiusjatkeita. Tiedostan kyllä, että voisin sellaiset hankkia joten en ole niistä kateellinen. Vatsani toimii myös ilman laksatiivia, ja terveydentilani on hyvä. Kasvoiltani en mielestäni ole sen rumempi tai kauniimpi kuin Johannakaan, vaikea arvioida kun Johannan ulkonäössä ensimmäisenä kiinnittää huomioon niihin jotka eivät ole "luomua". Netissä on joitain kuvia Johannasta ilman meikkiä, ja mielestäni hän on ihan soma nainen ja näyttäisi sievemmältä ilman groteskia habitusta. :( Ei ole kovin pitkälle ajateltu, kun AINA vedotaan kateuteen tällaisissa asioissa. On eri asia solvata ja sättiä, kun huomauttaa sellaisista asioista jotka voisivat parantaa ihmisen omaa elämänlaatua. Minä ainakin uskon että Johannalle tekisi ihan hyvää poistua mukavuusalueelta ja huomioida toisia ihmisiä enemmän.
ihan tyhjäpäiden ohjelma. lakatkaa katsomasta koko ohjelmaa, niin ensi vuonna sitä ei enää tule!! koko sarja boikottiin!
Minusta tuo hämähäkin munien juonti oli aivan ala-arvoista touhua. Onko varma, että jonkun trooppisen hämähäkin munat vatsalaukussa ovat turvallisia? Subin budjetti tuskin antaa myöten tutkia kovin tarkkaan tehtävien turvallisuutta. Kunhan saadaan draamaa aikaan, se on pääasia. Mkinusta kaikkien tyttöjen olisi pitänyt kieltäytyä tuosta tehtävästä.. Sen nesteen juonnin voisin ymmärtää, mutta en niiden munien syöntiä.
Tuossa mutapainissakin on riskinsä. Ei kukaan tahdo saada jotain loppuelämän vammaa jonkun Suutarin heitettyä itseään kolme kertaa pienemmän ihmisen maahan. Sitäpaitsi tuo Suutari ei ole henkisesti lähelläkään tervettä ihmistä. Minä pelkäisin häntä tuolla.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:39"]
Hei lopeta nyt jo. Tosi sairasta, että jauhat monen viestin verran siitä, miten täällä jiku haukkuja vastailee itse itselleen ja peukuttaa omia viestejään, mutta teet itse aivan samaa. Niin, kannattaisi varmaan hiukan enemmän muuttaa sitä kirjoitustyyliä, niin menisi ehkä läpikin :) Oletko kenties Johannan äiti? Jos et, niin toivottavasti hankit apua pakkomielteeseesi häntä kohtaan, tuollainen fanaatikko ahdistaa varmasti Johannaa itseäänkin :(
T. Ensimmäistä kertaa tähän keskusteluun kommentoiva
[/quote]
Salapoliisiksi susta ei ainakaan ole "Anne" vai oliko se "Teija" Olisi hyvä jos täällä olisi moderaattori joka näkisi IP osoitteet niin se voisi torpata julkisesti sun sössötykset ja vahvistaa meidän oikeiksi. Ketäänhän sä röökiämmä et toki muutenkaan hämää.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:39"]Pakko sanoa, että mun mielestä on vaan fiksua olla suostumatta rökitettäväksi jonkun tv-ohjelman takia. Käsikirjoittajat voisivat katsoa nyt hiukan peiliin.
[/quote]
Niinpä, vielä kun ottaa huomioon että nämä neitoset on pakotettu mukaan ja kiristämällä saadaan heidät pysymään kisassa. Eiku miten se oli.. Onhan toi nyt naurettavaa, että lähtee tollaseen kisaan mukaan, ja tietää tasan tarkkaan mitä se tulee olemaan - ja sitten kieltäytyy kaikista tehtävistä. Jos sattuis voittamaan kisan ja saamaan palkinnon, kai hän siitäkin kieltäytyis. Eihän hän oo muuta ku hannannu ja kieltäytyny tehtävistä, eli ei oo ollu mukana potin kasvattamisessa. Toisin sanoen, siipeilijä.
[/quote]
Vaikka kuinka olis vapaaehtoisesti mukaan lähtenyt, niin tyhmähän sitä olisi, jos ehdoin tahdoin haluaisi satuttaa itsensä vaan siksi, kun siitä saa rahaa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:22"]
Mä ihmettelin että miksi se syö laksatiiveja? Tosi fiksua jos noilla ei muutenkaan ole tuolla kamalasti ruokaa niin paskoa nekin (+ nesteet) ulos...
[/quote]
Lienee ihan normaalia että vatsa toimisi ainakin kerran viikossa, jo ihan terveydentilankin vuoksi? Mä itse joutuisin satavarmasti turvautumaan tuossa tilanteessa myös johonkin ulostuslääkkeisiin, mun vatsani ei kerta kaikkiaan kestäisi stressaavaa tilannetta ja epäsäännöllistä mössöruokavaliota.
Ja eikös se Johannan käyttämä aine ollut jotakin Fructolax-tyylistä, suun kautta nautittava ja suht'mieto kapseli? Saa ihan marketin luontaistuotehyllystä, sisältää kuivattua luumua jne.? Ja taisi ottaakin niitä vain yhden? Vähän eri jos käyttäisi reseptilaksatiiveja tai muita järeämpiä aineita. Ihmisillä on vain erilaiset kehot jotka reagoivat eri tavoilla eri tilanteissa, luulisi av-mammojen sen nyt tajuavan.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:22"]
Mä ihmettelin että miksi se syö laksatiiveja? Tosi fiksua jos noilla ei muutenkaan ole tuolla kamalasti ruokaa niin paskoa nekin (+ nesteet) ulos...
[/quote]
Lienee ihan normaalia että vatsa toimisi ainakin kerran viikossa, jo ihan terveydentilankin vuoksi? Mä itse joutuisin satavarmasti turvautumaan tuossa tilanteessa myös johonkin ulostuslääkkeisiin, mun vatsani ei kerta kaikkiaan kestäisi stressaavaa tilannetta ja epäsäännöllistä mössöruokavaliota.
Ja eikös se Johannan käyttämä aine ollut jotakin Fructolax-tyylistä, suun kautta nautittava ja suht'mieto kapseli? Saa ihan marketin luontaistuotehyllystä, sisältää kuivattua luumua jne.? Ja taisi ottaakin niitä vain yhden? Vähän eri jos käyttäisi reseptilaksatiiveja tai muita järeämpiä aineita. Ihmisillä on vain erilaiset kehot jotka reagoivat eri tavoilla eri tilanteissa, luulisi av-mammojen sen nyt tajuavan.
[/quote]
Vähän ot, mutta fructolaxit eivät luontaistuote-imagostaan huolimatta ole mitään kovin mietoja laksatiiveja.
Minä veikkaan, etteivät ne hämähäkin munat oikeasti olleet hämähäkin munia vaan jotain "papuja" tai vastaavia.
Ymmärrän vielä sen ettei Johanna mennut mutapainiin Suutarin kanssa, mielestäni ko. laji oli varsin epäreilu, siinä olisi oikeasti voinut käydä pahasti jos toinen rysäyttää täysiä selän/niskan päälle. Mutta sitä en ymmärrä, ettei tsempannut siinä hämähäkki tehtävässä, totuushan noissa on se, että oikeasti eivät missään vaarassa ole.
Vastaavissa ohjelmissa (Pelkokertoimet sun muut) kysymys on lähinnä itsensä voittamisesta. Esimerkinluontoisesti: sian siitin ei välttämättä maistu sen kummemmalta (en tosin ole maistanut) mitä kyljys tai kinkku, mutta kun tietää mitä on syömässä se alkaa tökkiä. Jos ihmiselle vakuutetaan että hei tässä on torakan munia (riisiä) ja lapamadonpoikasia (spaghettia) ja tehdään näistä sulle pirtelö minkä joudut juomaan jo ajatus oksettaa, ja sitten on vaikea juoda kun maistaa vain ne ällöttävyydet (joita ei edes ole).
Esim. halloween kutsuilla olen usein huomannut kuinka paljon ihmisiä ällöttää esim. "veriset sormet" (nakki johon tehty mantelista kynsi ja ketsuppia verenä) vaikka tietävät kyllä ettei ne oikeita sormia ole.
Sanna Suutari on harrastanut itsepuolustusta. Muutaman nätin kaadon hän teki, mutta osittain meni yli. Ei ihme, että Johanna jänisti. Mutta kolme luovuttamista on jo ihan liikaa. Kyllä nuo kaksi muuta seuraavaksi Johannan tiputtaa, koska hän voi pilata totaalisesti finaaliin pääsyn. Toki Johanna oli hyvä nopeustehtävissä ja ylivoimainen ampumaan ritsalla.
En ota tähän tapaukseen kantaa, mutta YLEISESTI laksatiiveja käytetään laihduttamiseen. Ja tuo onkin sitten tyhmää hommaa, sillä jos laihduttaa noiden avulla se kropan oma toiminto usein häiriintyy eikä suoli enää "toimi normaalisti".
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:16"]
Minusta tuo hämähäkin munien juonti oli aivan ala-arvoista touhua. Onko varma, että jonkun trooppisen hämähäkin munat vatsalaukussa ovat turvallisia? Subin budjetti tuskin antaa myöten tutkia kovin tarkkaan tehtävien turvallisuutta. Kunhan saadaan draamaa aikaan, se on pääasia. Mkinusta kaikkien tyttöjen olisi pitänyt kieltäytyä tuosta tehtävästä.. Sen nesteen juonnin voisin ymmärtää, mutta en niiden munien syöntiä.
Tuossa mutapainissakin on riskinsä. Ei kukaan tahdo saada jotain loppuelämän vammaa jonkun Suutarin heitettyä itseään kolme kertaa pienemmän ihmisen maahan. Sitäpaitsi tuo Suutari ei ole henkisesti lähelläkään tervettä ihmistä. Minä pelkäisin häntä tuolla.
[/quote]
Totta kyllä tuokin. Johanna on tosiaan sen verran heiveröinen että on kohtuutonta ylipäänsä pakottaa ihmisiä tappelemaan. Ja ymmärrän mä sen hämähäkki-fobian. Se mitä mä en ymmärrä, on se että kyseessä on joukkuepeli ja kilpailijat ovat tienneet että luvassa on kammottavia tehtäviä. Johanna ei voi syödä mitään mitä ei halua, hän ei voi kamppailla fyysisesti koska painaa 40 kiloa, hän ei suostu tekemään oikeastaan mitään muita tehtäviä kuin juoksutehtäviä ja esteratoja. Mielestäni Johannan olisi pitänyt jättää ohjelma heti kun huomasi että hän ei kykene suoriutumaan tehtävistä, on todelle itsekeskeistä pilata joukkueen mahdollisuudet. Jos Johanna olisi lähtenyt pois, olisi joukkue saanut tilalle jonkun kykenevämmän kilpailijan. Elämässä et vaan voi elää niin, että et piittaa toisista ja oleta että kyllä ne muut ymmärtää KOSKA olet pieni/pelokas yms.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:39"]
Hei lopeta nyt jo. Tosi sairasta, että jauhat monen viestin verran siitä, miten täällä jiku haukkuja vastailee itse itselleen ja peukuttaa omia viestejään, mutta teet itse aivan samaa. Niin, kannattaisi varmaan hiukan enemmän muuttaa sitä kirjoitustyyliä, niin menisi ehkä läpikin :) Oletko kenties Johannan äiti? Jos et, niin toivottavasti hankit apua pakkomielteeseesi häntä kohtaan, tuollainen fanaatikko ahdistaa varmasti Johannaa itseäänkin :(
[/quote]
Salapoliisiksi susta ei ainakaan ole "Anne" vai oliko se "Teija" Olisi hyvä jos täällä olisi moderaattori joka näkisi IP osoitteet niin se voisi torpata julkisesti sun sössötykset ja vahvistaa meidän oikeiksi. Ketäänhän sä röökiämmä et toki muutenkaan hämää.
[/quote]
Voisitko lopettaa. Vaikutat sairaammalta kuin yksikään muu tähän ketjuun kommentoineista. Lukuunottamatta tietysti noita omia toistojasi. Onko sulla joku hallitsematon pakkomielle tohon Johannaan..?
T: Ei tuo, jolle kommentoit.
Ps. Mua henk.koht. ärsytä Johanna niinkuin ei muutkaan "tähtösistä". Eikä ne kiinnostakaan kuin sivusilmällä. Mut mua ärsyttää tollaset s*tanan jankkaajat kuin sinä.
Niin ja mistä lähtien on ollut ok että aikuinen nainen heittäytyy avuttomaksi ja suojeltavaksi? Onko todella niin, että vielä tänä päivänä media esittelee meille naisia jotka tarvitsevat suojelua ja erityiskohtelua siksi, koska ovat naisia? Bimboilussa ja avuttomuudessa ei ole mitään seksikästä, se on seksikästä ainoastaan sovinistessa ajattelutavassa. Mua puistattaa nämä nuoret isätkin ketkä retostelevat miten täytyy haulikolla tähtäillä sitten sulhasehdokkaita tai miten isi kyllä suojelee. Missä on isät ja äidit jotka julistavat että me kyllä kasvatamme lapsestamme niin vihmerän ja rohkean että hän ei tarvitse tarkka-ampujaa selustalle? Naisista kasvatetaan edelleen aivottomia tolloja jotka tarvitsevat miestä suojelemaan heitä, ja naisista avuttomia nukkeja jotka eivät vain pärjää ilman miehen rahoja/taloja/tuloja.
Herätkää, avuton nainen ei ole söpö, vaan tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:16"]
[/quote]
Totta kyllä tuokin. Johanna on tosiaan sen verran heiveröinen että on kohtuutonta ylipäänsä pakottaa ihmisiä tappelemaan. Ja ymmärrän mä sen hämähäkki-fobian. Se mitä mä en ymmärrä, on se että kyseessä on joukkuepeli ja kilpailijat ovat tienneet että luvassa on kammottavia tehtäviä. Johanna ei voi syödä mitään mitä ei halua, hän ei voi kamppailla fyysisesti koska painaa 40 kiloa, hän ei suostu tekemään oikeastaan mitään muita tehtäviä kuin juoksutehtäviä ja esteratoja. Mielestäni Johannan olisi pitänyt jättää ohjelma heti kun huomasi että hän ei kykene suoriutumaan tehtävistä, on todelle itsekeskeistä pilata joukkueen mahdollisuudet. Jos Johanna olisi lähtenyt pois, olisi joukkue saanut tilalle jonkun kykenevämmän kilpailijan. Elämässä et vaan voi elää niin, että et piittaa toisista ja oleta että kyllä ne muut ymmärtää KOSKA olet pieni/pelokas yms.
[/quote]
Luulen, että tuohon ohjelmaan ei oikeasti ole kovaa tunkua ainakaan sellaisten keskuudessa, jotka jo ennestään ovat edes hitusen "julkkiksia". Voin tietysti olla väärässäkin.
Jos nyt ajatellaan ns. oikeasti fiksuja ja hyväkuntoisia ihmisiä, vaikkapa se purjehtija nainen joka voitti Olympiamitalin ja valmistui arkkitehdiksi, niin MIKSI hän lähtisi tuollaiseen ohjelmaan?
Verrataan em. esimerkkiä vaikka Tiiaan (vai mikä sen yhden nimi on?) mitkä ovat hänen meriitit? Oli joskus BB:ssä päivän ja karkasi, on koko ajan naama norsun v*tulla eikä osaa sano mitään kaunista, keksii koko ajan tekosyitä miksi ei onnistunut tehtävässä, ja kunto on TODELLA huono ikäisekseen.
Eivät ns. oikeat menestyjät tuollaisiin ohjelmiin mene, vaan se ns. BB/Seiska julkkikset joilla ei ole mitään ns. oikeita taitoja/lahjoja tai älykkyyttä menestyä esimerkiksi opiskelujen kautta. On olemassa sellaisia ihmisiä jotka ovat Oikeita Julkkiksia, niitä jotka omalla työllään ja saavutuksillaan ovat pääseet julkisuuteen, ja sitten on niitä tyrkkyjä jotka on jonkun salarakkaita tai omaavat Suomen suurimmat silikonit tai muuta "yhtä fiksua".
Johanna on tyypillinen hemmoteltu kakara: "Ei mun oo pakko jos mä en haluu. Kyl mä saan jos mä haluun"... Söpöhän se on, mutta aika selkärangaton otus silti.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 01:32"]
"Ja täällä ne Suomen henkisesti ikuiset teijat, annet ja jonnat nyt pääsevät purkamaan patoutumia omista ongelmistaan ja vastenmielisyydestään"
Niin, onko tässä ketjussa oikeasti nää lainauksessa mainitut läskiperseiset BB-kusipäät raakkumassa vai vaan samanlaiset katkeroituneet luonnevikaiset ihmisjätteet?
[/quote]
Todennäköisesti joo.
Samat/samantyyppiset ihmisjätteet kyseessä omia tekstejään peukuttamassa ja kirjoittamassa tismalleen samalla tyylillä ja asiasisällöllä.
Huomaatte varmaan että dissauksia samalta näppikseltä tuli yömyöhään, sitten hiljeni kun tarvitseehan tällainen epäsikiö normi-ihmistä enemmän lepoa. Negatiivisuus kuluttaa katsokaas voimia. Mielenkiinnolla odotan, monen aikaan kauneusunilta herätään ja palataan rikospaikalle...kun eihän työttömällä tai muuten vaan tyhjäntoimittajalla muutakaan tekemistä ole.
[/quote]