Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hirveimmät pettämiset, jotka tiedätte

Vierailija
20.05.2014 |

Mieheni petti ja haluaisin kuulla teidän omakohtaisia sekä kuultuja pettämiskokemuksia.. Eilen iltavuorosta aiemmin kotiin tullessani vieras tummaverikkö oleskeli tyytyväisenä olohuoneen puolella tv:tä katselemassa ja makuuhuoneessamme oli avattu kondomipaketti sängyllä, itse käytän e-pillereitä. Kuvottaa ja puistattaa ajatus siitä, kuinka usein tämä nainen on mahtanut sängylläni peuhata iltavuorojeni aikana.

Löytääkö uskollisia miehiä enää mistään? Olen ihan palasina enkä halua uskoa että kaikki miehet todella ovat pettureita, jo toinen mies minun kohdallani joka jäi kiinni pettämisestä. Siitä olen varma, etten aio antaa anteeksi ja jatkaa suhteessa, sillä olemme kuitenkin seurustelleet vasta 7kk ja nyt jo mies pettämässä.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tahallaanko se mies antoi naisen olla kodissanne kun tulit? Ja miksi asutte yhdessä vaikka seurustelua takana vasta 7 kk. Mitäs nainen sanoi?

Vierailija
2/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella pettäminen tuntuu olevan keski-ikäisten miesten huvia. Asutaan viikot muualla ja naidaan. Viikonloput perheen kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Useita tapauksia. Jatkunut todella pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaihoisen kanssa pettäminen

Vierailija
4/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti laitoksella esikoisen synnyttyä > mies pettämässä.

Äiti toipumassa toisesta synnytyksestä, esikoinen sukulaisnaisen hoidossa. Mies petti tuon sukulaisen kanssa.

Ovat kaksi eri tapausta, P-Karjala

Vierailija
5/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli joitain vuosia sitten vaihto-oppilaana yhdysvalloissa. Hänen tanskalainen vaihtarikaverinsa kuuli toiselta juhlijalta pippaloissa, että hänen poikaystävänsä on painamassa sillä hetkellä toista tyttöä lukitussa makkarissa. Tyttöystävä oli kuulemma reagoinut vahvasti, itkenyt ja huutanut ja poika oli koittanut pyydellä tosissaan anteeksi. Tyttö oli lähtenyt kävelemään host-perheensä kotia kohti yömyöhään humalassa ja varmaan aikamoisessa shokkitilassakin, jäi matkalla taksin alle ja kuoli myöhemmin sairaalassa. Oli kamalaa kuulla tällaista vaikken itse tyttöä tuntenutkaan, nuori tyttö ja koko elämä olisi ollut vielä edessä :( Ja vanhemmille varmasti suunnaton suru, kun oma tytär on kuollut toisella puolella maapalloa vaihto-oppilasjaksonsa aikana.

Vierailija
6/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mieheni petti, kun olin sairaalassa umpisuolen leikkauksen takia. Ei ihme, ettei käynyt kertaakaan edes pikasesti vierailulla sairaalassa, kun on varmaan ollut kulli kovana ja kieli pitkällä muita naisia jahtaamassa. No, ei varmaan tarvitse selittää, miksi heitin miehen pitemmittä puheitta pihalle.

Vierailija
7/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani tuli kotiin synnytyssairaalasta vauvan kanssa. Kun hän kävi illalla nukkumaan, jalkopäässä tuntui joku mytty. Olivat vieraan naisen alushousut.

Vierailija
8/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
9/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti minua työpaikallaan entisen työkaverini kanssa vähän siinä potilaiden välissä ja päivän päätteksi.Siitä olikin hyvä tulla kotiin vaimon hoiviin.Kuopuksemme tuolloin 7kk.

Vierailija
10/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:20"]Kaverini oli joitain vuosia sitten vaihto-oppilaana yhdysvalloissa. Hänen tanskalainen vaihtarikaverinsa kuuli toiselta juhlijalta pippaloissa, että hänen poikaystävänsä on painamassa sillä hetkellä toista tyttöä lukitussa makkarissa. Tyttöystävä oli kuulemma reagoinut vahvasti, itkenyt ja huutanut ja poika oli koittanut pyydellä tosissaan anteeksi. Tyttö oli lähtenyt kävelemään host-perheensä kotia kohti yömyöhään humalassa ja varmaan aikamoisessa shokkitilassakin, jäi matkalla taksin alle ja kuoli myöhemmin sairaalassa. Oli kamalaa kuulla tällaista vaikken itse tyttöä tuntenutkaan, nuori tyttö ja koko elämä olisi ollut vielä edessä :( Ja vanhemmille varmasti suunnaton suru, kun oma tytär on kuollut toisella puolella maapalloa vaihto-oppilasjaksonsa aikana.

[/quote]

tiedän suht samanlaisen tapauksen suomesta. nainen oli tosin naimisissa ja perheellinen. mies oli pettänyt vaimoaan ja myönsi sen, oli näyttänyt vielä alastonkuvia toisesta naisesta omalle vaimolleen. kaikki tämä kännissä siis ja vielä vanhimman lapsen silmien alla. perheellä oli taustalla muitakin ongelmia mm. päihteiden ja rahatilanteen kanssa. vaimo oli häipynyt talosta ja jäänyt rekan alle, vaikkakin kuulemani mukaan ihan oman tahtonsa mukaan eli itsemurha. järkyttävää, toivottavasti pettäjät ottavat opikseen ja ajattelevat loppuun asti ennen sellaiseen ryhtymistä.

Vierailija
11/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin itse miestäni lomamatkalla, usean eri miehen kanssa. Niin petti matkaseuralaisenikin, joka on naimisissa. En kadu, sillä miehelläni on ollut ennen minua niin monta seksikumppania ja itselläni mies oli ensimmäiseni ja ainokaiseni pitkän aikaa.

Vierailija
12/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies oli käväissyt kuulemma tekemässä uuden lapsen sillä aikaa kun vaimo oli laitoksella. Ei pidä yhteyttä lapseen ja suku syyttää sitä lasta olemassaolostaan :(, pariskunta on yhdessä yhä. En tajua, miksi lapsi on syyllinen suvun mielestä, mieshän se mokasi. 

Vierailija
13/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni petti minua ensin puoli vuotta säännöllisesti työmatkoillaan. Sitten petti seuraavan kanssa ja eron aikaan vaihtoi lennossa tähän naiseen, mutta jatkoi pettämällä myös sitä uutta naista (minun kanssani). Nyt on sinkkuna, jännä juttu ;)

Vierailija
14/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman lapsen äiti petti miestään siskonsa (aika paljon nuoremman) eksän kanssa. Naisen mies ja tämä sisko yllättivät heidät. Oli muija baari-illan päätteeksi jättänyt tulematta kotiin ja päätynyt toisen miehen kämppään, jonne siskollaan oli vielä avain. Olivat menneet katsomaan, onko kaikki ok ja onko tällä eksällä tietoa naisesta. Oli aika läheinen tieto..

Ei ollut eka kerta ja mieskin sen tietää. Kai lapset sitten pidättelee, tiedä häntä. Ulkopuolisen silmin järjetöntä elämää: välillä ollaan onnellisia ja kiiltokuvamainen perhe, kulissien takana vaimoke pettää kenen kanssa milloinkin...

Vierailija
15/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:03"]

Eksäni petti minua ensin puoli vuotta säännöllisesti työmatkoillaan. Sitten petti seuraavan kanssa ja eron aikaan vaihtoi lennossa tähän naiseen, mutta jatkoi pettämällä myös sitä uutta naista (minun kanssani). Nyt on sinkkuna, jännä juttu ;)

[/quote]

no sä oot kyl ihan täysin yhtä luuseri. Tottakai se pyörittää teitä, jos oot tollanen lut..

Vierailija
16/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, miten tilanne jatkui? vieras nainen oli sohvallasi, mitä tapahtui?

Vierailija
17/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:23"]ap, miten tilanne jatkui? vieras nainen oli sohvallasi, mitä tapahtui?

[/quote]

Mulla meni niin pahasti pala kurkkuun, etten saanut sanaakaan sanotuksi. Nainen kipitti aika sutjakkaasti pois ilmestyttyäni paikalle. Muutaman sanan vaihtoi mieheni kanssa, mutten muista mitä, kun olin niin poissa tolaltani. Jätin mieheni yksin kämppään ihmettelemään ja menin äitini luo yöksi, täällä sitä ollaan edelleen. Aamulla käväsin hakemassa työpaikan avaimet kotoa ja mies oli lähtenyt töihin. Tuskin mua sinne oltais täksikään illaksi kaivattu.

- ap -

Vierailija
18/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi oli sairaalloinen, joka johti sairaalakierteeseen. Minä isänä otin vastuun lapsista, juoksin sairaalassa, valvoin yökaudet (äiti ei koskaan valvonut). Oli siis tosi rankkaa aikaa. Täs kohtaan ex-vaimoni tyypillisen naisen tyyliin päätti tehdä tsekkauksen? Olenko onnellinen? Ja kun ei ollut, niin ryhtyi pettämään minua=pakeni  vastuuta äitiydestä ja häippäs toisen miehen mukaan. Mä jäin siis yh:na sairaiden lasten kaa. Ai niin, sorry, tän palstan mammat on varmaankin sitä sorttia, jonka mielestä "nainen voi aina kuunnella sydämensä ääntä". Vauva on kuin karamellipussi, "jos ei ollutkaan kiva" niin on lupa häippästä ja jättää isä vauvan ja pari vuotta vanhemman siskonsa kaa.

Vierailija
19/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin eksä lähti tän kaverin nykyisen ex-kaverin matkaan... Tekivätpä sitten lapsenkin ja ovat naimisissakin jo... :D

Vierailija
20/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:47"]

Toinen lapsi oli sairaalloinen, joka johti sairaalakierteeseen. Minä isänä otin vastuun lapsista, juoksin sairaalassa, valvoin yökaudet (äiti ei koskaan valvonut). Oli siis tosi rankkaa aikaa. Täs kohtaan ex-vaimoni tyypillisen naisen tyyliin päätti tehdä tsekkauksen? Olenko onnellinen? Ja kun ei ollut, niin ryhtyi pettämään minua=pakeni  vastuuta äitiydestä ja häippäs toisen miehen mukaan. Mä jäin siis yh:na sairaiden lasten kaa. Ai niin, sorry, tän palstan mammat on varmaankin sitä sorttia, jonka mielestä "nainen voi aina kuunnella sydämensä ääntä". Vauva on kuin karamellipussi, "jos ei ollutkaan kiva" niin on lupa häippästä ja jättää isä vauvan ja pari vuotta vanhemman siskonsa kaa.

[/quote]

joo kumpikohan sukupuoli se useimmin on, joka lähtee koska ei "koe elävänsä täysillä"? Kumpikohan sukupuoli on se, joka lähtee helpommin jos puoliso on kuolemansairas? Kumpikohan sukupuoli rikkoo perheensä koska haluaa vaihtaa aviopuolisonsa nuorempaan ja paremman näköiseen malliin? Kummankohan harteille se sairaan lapsen hoitaminen päätyy 90% tapauksista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi