Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hirveimmät pettämiset, jotka tiedätte

Vierailija
20.05.2014 |

Mieheni petti ja haluaisin kuulla teidän omakohtaisia sekä kuultuja pettämiskokemuksia.. Eilen iltavuorosta aiemmin kotiin tullessani vieras tummaverikkö oleskeli tyytyväisenä olohuoneen puolella tv:tä katselemassa ja makuuhuoneessamme oli avattu kondomipaketti sängyllä, itse käytän e-pillereitä. Kuvottaa ja puistattaa ajatus siitä, kuinka usein tämä nainen on mahtanut sängylläni peuhata iltavuorojeni aikana.

Löytääkö uskollisia miehiä enää mistään? Olen ihan palasina enkä halua uskoa että kaikki miehet todella ovat pettureita, jo toinen mies minun kohdallani joka jäi kiinni pettämisestä. Siitä olen varma, etten aio antaa anteeksi ja jatkaa suhteessa, sillä olemme kuitenkin seurustelleet vasta 7kk ja nyt jo mies pettämässä.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni selvisi miehen pettäminen kun tartutti mulle sp-taudin odottaessani esikoista :(

Siitä lähtien olen ollut yh (lapsi nyt kouluiässä). Jokunen vuosi sitten tuli naapurini/ystäväni mies kertomaan mulle ilouutista facebookissa, heille oli syntynyt toinen lapsi, ystäväni oli siis synnärillä. Onnittelin tottakai. Sen jälkeen mies ehdottikin että voisin lähettää hänelle kuvia tisseistäni tai tulla käymään heillä että voisin näyttää ne hälle livenä.

Harmittaa yhä etten ole saanut kerrottua naapurille :/ hyi mikä kusipää-mies!!!

Vierailija
62/87 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni petti minua raskausajan. Tuli toisen naisen kainalosta synnyttämään kanssani ja ensimmäinen, kenelle lapsesta ilmoitti oli tuo toinen nainen. Petti kyllä monta kertaa tuon jälkeenkin, mutta tuosta jäi ikuiset arvet. No onneksi hän on exä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 07:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:20"]

Kaverini oli joitain vuosia sitten vaihto-oppilaana yhdysvalloissa. Hänen tanskalainen vaihtarikaverinsa kuuli toiselta juhlijalta pippaloissa, että hänen poikaystävänsä on painamassa sillä hetkellä toista tyttöä lukitussa makkarissa. Tyttöystävä oli kuulemma reagoinut vahvasti, itkenyt ja huutanut ja poika oli koittanut pyydellä tosissaan anteeksi. Tyttö oli lähtenyt kävelemään host-perheensä kotia kohti yömyöhään humalassa ja varmaan aikamoisessa shokkitilassakin, jäi matkalla taksin alle ja kuoli myöhemmin sairaalassa. 

[/quote]

Vaihtarisäätäminen nyt on enemmän sääntö kuin poikkeus. Eipä se pettämisestä sen kamalampaa tee, että toinen kävelee myöhemmin auton alle. Vai vihjaatko, että poikaystävä aiheutti tytön kuoleman pettämällä tätä? Aika uskomaton väite, jos todella olet tuota mieltä.

[/quote]

Entä vihjaatko itse, että tytön olisi pitänyt kohauttaa olkiaan pettämiselle, koska se oli vain "vaihtarisäätö"

Vierailija
64/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei koskaan ole yksinkertainen juttu. Aivan valtavat tunnemyräkät käy päässä, tuntuu että se räjähtää varsinkin, jos välittää ihan oikeasti tunnetasolla omasta kumppanista, mun tapauksessa mun vaimosta. Hirveät syyllisyydentuskat ja huonoina päivinä sitä ajattelee, että olisko paree päättää päivänsä. Silti vaimon serkun tytärtä olen pannut useamman kerran. En ole todellakaan ylpeä siitä. On tapailtu tänä talvenakin toistakymmentä kertaa ja aina yhtä ihanaa ja kiihkeää seksiä. Hän antautuu mulle, antaa mun ottaa itsensä ja määrätä tahdin josta nautin. Sitä huomaa, miten paljon kaipaa sitä tunnetta, kun saa olla naisen päällä ja panna kunnolla. Vaimo haluaa aina ja joka kerta johtaa ja määrätä sängyssä ja suuttuu jos yritän jotain muuta. Seksielämä ei vain meillä enää toimi, spontaanius katoaa ja halut. Nuorempana kyllä oli joustavampaa ja aktiivista, mutta enää ei vaikka miten yritän. Toi on kamalin kokemus minkä tiedän, koska ite teen sitä ja kärsin ja taas hetken nautin. En pysty lopettamaan tai kertomaan vaimolle. Tää kaikki repii mut rikki.

Vierailija
65/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa alapeukuttajien motiivit, niin kuin tämänkin edellisen miehen tarinan joka selkeästi vihaa itseään. Kuka meistä on puhdas pulmunen, jos pettää? Miksi toisen kokemus on rumempi kuin toisen? Kaikki ovat rumia. Se, jos ei myönnä edes itselleen tehneensä / tekevänsä väärin on vielä rumempaa. Suhde, varsinkin kiihkeä ja seksuaalinen, voi olla kuin huumetta, josta ei pääse irti niin kuin varmaan tiedätte. Yhden hairahduksen olen minäkin tehnyt. Mies oli ihana, seksi oli roihuavaa, upeaa. Kaipasin häntä kauan, mutta tajusin, että tarvitsen perhettäni vielä enemmän. Palasin kotiin, kerroin koko jutun miehelleni ja hän on antanut anteeksi mulle pikku hiljaa vuosien kuluessa. Miehen ja naisen seksuaaliset tarpeet eivät aina kohtaa varsinkin pitkässä suhteessa, koska mies on usein enemmän tarvitseva ja halukas. Näin se vain monesti on, tykkää siitä tai ei, testosteroni ja biologia sen tekee.

Vierailija
66/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonian keulaportti ja -luiska.

Vierailija
67/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estonian keulaportti ja -luiska.

Tai ehkä laivan kylki kun torpedo upotti sen?

Vierailija
68/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä ollut tarkoitus keskustella pettämiskokemuksista parisuhteissa?

Vierailija
69/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tässä ollut tarkoitus keskustella pettämiskokemuksista parisuhteissa?

"Kertokaa hirveimmät pettämiset, jotka tiedätte"

Vierailija
70/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exä petti koulukaverini kanssa ja pani hänet paksuksi. Jälkeenpäin exä kertoi kiihottuneensa siitä kun tuli tuon naisen jälkeen pesemättä kotiin ja pyysi minulta s...ottamista :(

Vierailija
71/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kertoi kaveristaan, joka oli hyvännäköinen mies ja naiset tarjosivat itseään hänelle joka paikassa. (ystäväni on homomies, kaveri hetero) Mies mielellään otti tarjouksia vastaan, oli parikymppinen ja innokas. Sitten kuitenkin rakastui sellaiseen kauniiseen ja kilttiin naiseen. Kun heillä vietettiin kihlajaisia miehen asunnolla, mies jossain vaiheessa livahti panemaan naapurin naista, jonka kanssa oli pitkään sekstaillut huvin vuoksi. tuleva vaimo ei tiennyt mitään tästä. Mies ei ilmeisesti kokenut mitään tunnon tuskia, oli sellainen, joka ei millään lakkaa panemasta naisia, jotka tarjolla ovat. Ymmärsi kuitenkin tehdä sen salaa. En tiedä, miten siinä kävi lopulta.

Vierailija
72/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni petti minua ensin puoli vuotta säännöllisesti työmatkoillaan. Sitten petti seuraavan kanssa ja eron aikaan vaihtoi lennossa tähän naiseen, mutta jatkoi pettämällä myös sitä uutta naista (minun kanssani). Nyt on sinkkuna, jännä juttu ;)

En olisi sinuna vajonnut yhtä alhaiselle tasolle kuin exäsi ja toinen nainen. Eli ihan samaan kastiin siinä putosit. Tuossa teidän tarinassa ei voittajia ollut.

Ei ole ihmisten tyhmyydellä rajaa.

Vierailija
73/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän avioliiton aikana sattui yksi hirveä vuosi pettämistä puolin ja toisin. Puntit on tasan, joten asia on jo unohdettu. Mä näin yhtenä päivänä töistä tullessani kun tutun nokisutarin paljas perse liikkui ylös alas meidän aviovuoteessa emännän jalkojen välissä. Shokki ja häpeä. Siitä paikasta lähdin baariin ja hukuttamaan murheita viinaan. Katselin vain lasiin, enkä juuri juonut. Tapasin siellä illan mittaan mukavan nuoren kauniin naisen ja suutelimme juttelun lomassa. Koskettelimme ja hyväilimme nurkkapöydässä ja tunnelma kuumeni vain. Matkalla naisen asunnolle nostin hänet syliin ja rakastelimme kerrostalon seinää vasten hämärässä. Toisen kerran yhdyimme naisen eteisessä ja sama meno jatkui koko yön. Aamulla lähdin kotiin tunteiden sekamelskassa. Neito itki ja minä suljin oven ja jätin hänet. En tiennyt mitä tehdä. Emäntä oli töissä ja kun hän saapui kotiin tunnustin kaiken. Sen, että katselin häntä nuohoojan kanssa ja sen, että rakastelin opiskelijatyttöä koko yön. Parin viikon molemminpuolisen mökötyksen jälkeen elämä vähitellen vain jatkui.

Vierailija
74/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yllä kirjoitti että pettäminen ei ole koskaan yksinkertainen asia. Kyllä se on, kun jättää vaan pettämättä!!

Itse petin ex-miestäni enkä ikinä itse tule sitä hyväksymään mitä tein. Ei ole IKINÄ olemassa mitään hyväksyttävää syytä teolleni!

Vierailija
75/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yllä kirjoitti että pettäminen ei ole koskaan yksinkertainen asia. Kyllä se on, kun jättää vaan pettämättä!!

Itse petin ex-miestäni enkä ikinä itse tule sitä hyväksymään mitä tein. Ei ole IKINÄ olemassa mitään hyväksyttävää syytä teolleni!

Tarkoitin, ettei se ole sikäli yksinkertainen asia, että siihen sisältyy aina tunteita laidasta laitaan, minulla itsetuhoisia ajatuksia ja nautintoa yhtä aikaa ja erikseen. Rakkautta puolisoa kohtaan ja vihaa itseä kohtaan. Tragedia siitä tahtoo aina tulla ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella.

Vierailija
76/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan odotettu lomamatka, johon oli säästetty pitkään ja loma oli tiukasti aikataulutettu. Lähdettiin sitten ajelemaan kohteeseen, kun autosta petti moottori!! Lapset itki koko loppupäivän, tuota pettämistä en kyllä koskaan unohda.

Vierailija
77/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva puolisoni petti minua maksullisen kanssa ja sen jälkeen soitti minulle lempeästi, että "Mä rakastan sua!" En siis tiennyt, ja siksi uskoin.

Muitakin pettämisiä oli, puolin ja toisin.

Noista ajoista on jo monta vuosikymmentä!

Tulin uskoon ja tuli sisäinen pakko selvittää asiat ja niin tein.

Sama tapahtui puolisolleni.

Siitäkin on jo vuosikymmeniä!

Lapsia on useampia, ovat jo aikuisia.

Rakastan puolisoani, entistä syvemmin!

No eihän tuo ollut edes mikään pettäminen! Tietenkään maksullisia ei lasketa.

M45

Vierailija
78/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleva puolisoni petti minua maksullisen kanssa ja sen jälkeen soitti minulle lempeästi, että "Mä rakastan sua!" En siis tiennyt, ja siksi uskoin.

Muitakin pettämisiä oli, puolin ja toisin.

Noista ajoista on jo monta vuosikymmentä!

Tulin uskoon ja tuli sisäinen pakko selvittää asiat ja niin tein.

Sama tapahtui puolisolleni.

Siitäkin on jo vuosikymmeniä!

Lapsia on useampia, ovat jo aikuisia.

Rakastan puolisoani, entistä syvemmin!

No eihän tuo ollut edes mikään pettäminen! Tietenkään maksullisia ei lasketa.

M45

Sinulle olisi siis ihan ok, että vaimosi harrastaa toisia miehiä, kunhan nämä toiset miehet vain pyytävät maksua palveluksistaan?

Vierailija
79/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, ettei se ole sikäli yksinkertainen asia, että siihen sisältyy aina tunteita laidasta laitaan, minulla itsetuhoisia ajatuksia ja nautintoa yhtä aikaa ja erikseen. Rakkautta puolisoa kohtaan ja vihaa itseä kohtaan. Tragedia siitä tahtoo aina tulla ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella.

Vinkkinä viikoksi. Et voi puhua samassa lauseessa rakkaudesta vaimoasi kohtaan ja pettämisestä. Jospa rakasraisit vaimoasi ja kertoisit tekosi. Antaa hänen sitten päättää mitä haluaa tehdä elämällään. Saat ihan luvan kanssa sitten hoitaa sitä kuumaa typyä mikä on se elämäsi suola.

Vierailija
80/87 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä viikoksi. Et voi puhua samassa lauseessa rakkaudesta vaimoasi kohtaan ja pettämisestä. Jospa rakasraisit vaimoasi ja kertoisit tekosi. Antaa hänen sitten päättää mitä haluaa tehdä elämällään. Saat ihan luvan kanssa sitten hoitaa sitä kuumaa typyä mikä on se elämäsi suola.

Olen päättänytkin, että näin juuri teen. Muuta vaihtoehtoa kun ei ole. Pakko on kertoa ja tunnustaa kaikki kaikkien osallisten vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän