Miten yhteys tiettyyn ihmiseen?
Jos tiedän ihmisen etunimen ja asuintalon (eli osoitteen ilman kerrostaloasunnon numeroa), miten saisin häneen yhteyden? Muuten kuin väijymällä ulko-ovella :D
Kommentit (20)
Eipä löytynyt Fonectan haulla :(
Ap
Oletko ap nainen vai mies? Mikä paikkakunta kyseessä?
Miksi sinun on löydettävä henkilö?
No laita sinne kerrostalon ilmoitustaululle yhteydenottopyyntö.
Olen nainen ja turkulaista miestä etsin. Meillä oli yhden yön juttu enkä halunnut vaihtaa yhteystietoja. Nyt minulla olisi asiaa ko. miehelle (en ole raskaana eikä minulla ole sp-tautia!). En varmasti laita minnekään ilmoitustaululle yhteydenottopyyntöä numerollani varustettuna...
Ap
Yritä etsiä facebookista. Etunimi ja paikkakunta tai jos tiedät asuinalueen? Voit etsiä myös sen alueen yhteisöjä jos olisi niissä. Millä alueella asuu, jos et katua halua kertoa? Olen turusta.
Ei kai sentään etunimi + Turku vielä Facebookissa auta...? Kupittaalla asuu ko. miekkonen.
Ap
Kupittaalla voisi olla kupittaan cittarin patongit yhteisö :D....no joo...tuskin löydät. Tai mites olisi jokiranta yhteisöstä? Mieti mistä olisi kiinnostunut. Kupittaa on opiskelija-aluetta...entäs turun yliopiston yhteisö? Onko opiskelija vai työssäkäyvä? Mieti mistä olis kiinnostunut.
Olen myös 23. Voisi siis opiskella. Yleensä opiskelijat on jossain yhteisöissä, aika moni on koulussa vielä ton ikäsenä. Tosin voihan se olla työtön? Jos ei löydy fonectasta on todennäköisesti prepaid ja niitä on yleensä niillä joilla ei ole luottoa.
On töissä ja tiedän ammatin, mutten yrityksen nimeä. Kiinnostuksenkohdekin on tiedossa, mutta siitä ei liene apua...
Ap
EI OLE TODELLISTA mä löysin sen Facebookista! Ei hemmetti, mikä mäihä! :D
Ap
Olit miehen luona yötä? Käy viemässä yhteystietosi hänen postiluukkuunsa.
No jos etsisit vanhan opiskelupaikan avulla. Amiksen varmaan käynyt. Jos on turusta, käy sen alan amisten yhteisöt läpi. Juhannuskukkulassa yleensä sähköalaa, peltolssa rakennusalaa tms. Tai etsi vuosikursseja jos löytyisi vanhaa titoa koulujen sivuilta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:37"]EI OLE TODELLISTA mä löysin sen Facebookista! Ei hemmetti, mikä mäihä! :D
Ap
[/quote]
:D onko varattu vai vapaa?
Fonectasta saattaa löytyä, ellei ole salattu puhelinnumero. Sulla pitää olla se palvelu ostettuna (ei maksa paljoa) niin voit hakea tietoja, myös osoitteita. Just se etsimäsi Mika Mansikkakadulta Mikkelistä saattaa hyvinkin löytyä, tai sitten samannimisiä useampi.. mutta kokeile.