Kertokaa hirveimmät pettämiset, jotka tiedätte
Mieheni petti ja haluaisin kuulla teidän omakohtaisia sekä kuultuja pettämiskokemuksia.. Eilen iltavuorosta aiemmin kotiin tullessani vieras tummaverikkö oleskeli tyytyväisenä olohuoneen puolella tv:tä katselemassa ja makuuhuoneessamme oli avattu kondomipaketti sängyllä, itse käytän e-pillereitä. Kuvottaa ja puistattaa ajatus siitä, kuinka usein tämä nainen on mahtanut sängylläni peuhata iltavuorojeni aikana.
Löytääkö uskollisia miehiä enää mistään? Olen ihan palasina enkä halua uskoa että kaikki miehet todella ovat pettureita, jo toinen mies minun kohdallani joka jäi kiinni pettämisestä. Siitä olen varma, etten aio antaa anteeksi ja jatkaa suhteessa, sillä olemme kuitenkin seurustelleet vasta 7kk ja nyt jo mies pettämässä.
Kommentit (87)
Petin julmasti puolisoani ja jonain päivänä saan maksaa. Jatkan kunnes jään kiinni koska vaara viehättää. Olen muuten hyvin kiltti ihminen eikä kukaan uskoisi.
Tuleva puolisoni petti minua maksullisen kanssa ja sen jälkeen soitti minulle lempeästi, että "Mä rakastan sua!" En siis tiennyt, ja siksi uskoin.
Muitakin pettämisiä oli, puolin ja toisin.
Noista ajoista on jo monta vuosikymmentä!
Tulin uskoon ja tuli sisäinen pakko selvittää asiat ja niin tein.
Sama tapahtui puolisolleni.
Siitäkin on jo vuosikymmeniä!
Lapsia on useampia, ovat jo aikuisia.
Rakastan puolisoani, entistä syvemmin!
Tiedän erään kohtalaisen suuren suomalaisen konsulttitoimiston, jossa työntekijöillä erittäin paljon keskinäisiä suhteita, puolisojaan pettäen. Ko yrityksessä ihmisillä puurot ja vellit aika sekaisin.
Ihmettelenpä että miksi (nro57) sain noin paljon alapeukkuja!? En minä ole Aasian reissuilla vaimoani pettänyt, enkä muutenkaan. Ja mikäli treenataan samalla salilla, niin onko sekään synti, jos kerron, että tällä kaverilla on iso molo!? Olisi varmasti pitänyt olla kertomatta ja taidankin tehdä se jatkossa. Pitäkää tunkkinne!
Tästä ketjusta huomaa, miten paljon on niitä isiä, jotka vaimon raskauden tai synnytyksen aikan menevät pettämään vaimoaan ja lapsensa äitiä ja aiheuttavat täten vaimolleen hirvittävät tuskat, suremmat kuin synnytystuskat! Sadisteja tuollaiset miehet! Varmaankin hakevat tuolla pettämisellään itselleen vapautuksen, onhan vaimo sitten "löysä ja venynyt"! Jotkut miehet ovat SIKOJAKIN pahempia!!!
Kaksi älyttömintä;
- Sisarukset, mies ja nainen, olivat mökillä kumppaneidensa kanssa. Heräsivät keskellä yötä kun nämä pitkäaikaiset tyttö- ja poikakaverit nussivat vieressä, oli siis yhteinen makuutila. Erohan siitä tuli kaikille.
-eräs julkisuuden henkilö raiskasi sammuneen naisen kun vaimonsa ja lapsensa nukkuivat seinän toisella puolella. Asiasta ei moni tiedä, vaimo tietenkään.
Olin ekaluokan kesälomalla äidin kanssa lomakohteessa, jossa äitini vietti aikaa "hyvän ystävän" kanssa. Sen ikäisestäkin muistan että äiti nauroi ja huomioi paljon enemmän tätä miespuolista tyyppiä kuin minua, ja miten äiti otti minut mukaan "jännään salaliittoon, ettei iskälle saa kertoa vaan yhtään mitään", saan himoamani lelut kymmenkertaisina jos leikin että äiti ja minä tehtiin kaikki vaan kaksin.
En muista mitään että olisin todistanut jotain muuta kuin vain tuon oudon ilmapiirin, mutta syöpynyt mieleen se salailu ja tunnelma, pelottelu ettei isälle kerrota.
Lapsuuden viimeinen loppu tuli kun 12-vuotiaana päästiin koulusta aiemmin ja kaverin kanssa tultiin meille. Oli joku äijä meillä ja manaili perkele kun jäi hyvä pano kesken kakaroiden takia, pelästyttiin kamalasti ja mentiin hoivaamaan kaverini kania heille.
Molemmat vanhempani ovat edelleen aviossa, molemmilla urat ja ns. mitään ei puutu. Nyt itse perheellisenä ja välimatkaa +300 kilometriä, tapaamiset ovat täyttä näytelmää kuinka hyvin kaikki on, ja huojennus kaikille mitä vähemmän aikaa nämä pakkotapaamiset kestävät...
Kaverin poikaystävä petti kaveria tän äidin kanssa..
Tapahtui yhdelle parhaimmista ystävistäni. Särkee sydäntä edes kirjoittaa tätä, ja ajatteline ettei tästä voi tunnistaa koska on varmasti useampia vastaavia tapauksia.. Poikaystävänsä kävi hyvin ahkeraan vieraissa, onnistuen salata tämän koko suhteen ajan. Noin kuusi vuotta suhteen päättymisen jälkeen kaveri sai tietää, että hänellä oli oireeton klamydia. Olivat aloittaneet yrittämään lasta aviomiehensä kanssa. Aviomies ei ollut häntä pettänyt ja tauti oli itänyt kauan. Kaverini soitti exälleen ja tivasi oliko hän pettänyt, exsä veti marttyyrikilarit ja paiskasi luurin korvaan. Kaveri alkoi raivopäissään soittelemaan senaikaisia kavereitaan läpi tivatakseen oliko pettänyt ja tartuttanut taudin, ja aika pian nappasi ja yksi hänen exän kaverin tyttökaveri (olivat silloin hyviä ystäviä) kertoi exän pettäneen jatkuvasti, oli siis täysin yleinen asia jonka kaikki tiesivät koska exä ei viitsinyt peitellä jälkiään mitenkään. Koskaan ei kaveri saanut tietää asiasta, eikä hänelle asiasta kerrottu. Ei olleet viitsineet "sekaantua asiaan". Kyseinen tyyppi oli kaverini ensirakkaus, ja oli suunnattoman rakastunut henkilöön, ei voinut edes kuvitella pettämistä.
Nykyään hän on lapseton, asia on hänen elämänsä kipein ja surullisin asia. Että kun kuulette niistä pettämisjutuista, niin heittäkää hetkeksi se teidän oma egonne syrjään ja viitsikää tunkea nokkanne toisten asioihin. Aika harvoin kenelläkään mikään avoin suhde on, eikä sitä viestinviejää ammuta. Kaverin tapauksessa hän olisi tiennyt käydä sukupuolitautitestiessä (miten olisi muka tiennyt, kun oli ensimmäinen poikaystävä, poikaystävä sanoi kaverini olevan myös ensimmäinen) ja tauti ei olisi päässyt itämään ja aiheuttamaan lapsettomuutta. Klamydia on vaarallinen, ja se on hyvin hyvin usein oireeton. Oikeasti. Mun kaveri olisi arvostanut sata kertaa enemmän sitä pettämisestä kuulemista, itkemistä ja erosta selviämistä, koska silloin hän olisi voinut käydä testiessä eikä kärsiä koko loppuelämäänsä asiasta. Miettikää kumpi on tärkeämpää, oma egonne vai ehkä jonkun toisen terveys.
Se satutti kun ex-mieheni petti syöpähoitojeni aikana, jäi kiinni ja perusteli epätoivollaan "mä olin ihan varma että sä kuolet". Hän ei tukenut minua mitenkään sen jälkeen kun rankimmat hoidot alkoivat ja olin ihan hajalla niistä, vaan pakeni tilannetta juhlimalla kavereidensa kanssa viikonloppuisin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:15"]
Oletteko koskaan selvittäneet miksi jompi kumpi puolisko on pettänyt? Mielestäni silloin ei parisuhteella voi mennä kovin hyvin. Enkä puolusta tai väheksy, mutta joku syy varmaankin on...
[/quote]
Meillä sellainen syy oli minun sairastumiseni syöpään, mun kommenttini on tossa edellä. Oliko mielestäsi riittävän "hyvä syy" pettämiseen...?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:56"]
Sukulaismies oli käväissyt kuulemma tekemässä uuden lapsen sillä aikaa kun vaimo oli laitoksella. Ei pidä yhteyttä lapseen ja suku syyttää sitä lasta olemassaolostaan :(, pariskunta on yhdessä yhä. En tajua, miksi lapsi on syyllinen suvun mielestä, mieshän se mokasi.
[/quote]
Joo mut erittäin harvoin miehessä katsotaan olevan mitään vikaa. Miehen sijaan syytetään aina ensisijaisesti naisia tai jopa lapsia, siinä mielessä on helppoa olla mies :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:09"]
Tapahtui yhdelle parhaimmista ystävistäni. Särkee sydäntä edes kirjoittaa tätä, ja ajatteline ettei tästä voi tunnistaa koska on varmasti useampia vastaavia tapauksia.. Poikaystävänsä kävi hyvin ahkeraan vieraissa, onnistuen salata tämän koko suhteen ajan. Noin kuusi vuotta suhteen päättymisen jälkeen kaveri sai tietää, että hänellä oli oireeton klamydia. Olivat aloittaneet yrittämään lasta aviomiehensä kanssa. Aviomies ei ollut häntä pettänyt ja tauti oli itänyt kauan. Kaverini soitti exälleen ja tivasi oliko hän pettänyt, exsä veti marttyyrikilarit ja paiskasi luurin korvaan. Kaveri alkoi raivopäissään soittelemaan senaikaisia kavereitaan läpi tivatakseen oliko pettänyt ja tartuttanut taudin, ja aika pian nappasi ja yksi hänen exän kaverin tyttökaveri (olivat silloin hyviä ystäviä) kertoi exän pettäneen jatkuvasti, oli siis täysin yleinen asia jonka kaikki tiesivät koska exä ei viitsinyt peitellä jälkiään mitenkään. Koskaan ei kaveri saanut tietää asiasta, eikä hänelle asiasta kerrottu. Ei olleet viitsineet "sekaantua asiaan". Kyseinen tyyppi oli kaverini ensirakkaus, ja oli suunnattoman rakastunut henkilöön, ei voinut edes kuvitella pettämistä.
Nykyään hän on lapseton, asia on hänen elämänsä kipein ja surullisin asia. Että kun kuulette niistä pettämisjutuista, niin heittäkää hetkeksi se teidän oma egonne syrjään ja viitsikää tunkea nokkanne toisten asioihin. Aika harvoin kenelläkään mikään avoin suhde on, eikä sitä viestinviejää ammuta. Kaverin tapauksessa hän olisi tiennyt käydä sukupuolitautitestiessä (miten olisi muka tiennyt, kun oli ensimmäinen poikaystävä, poikaystävä sanoi kaverini olevan myös ensimmäinen) ja tauti ei olisi päässyt itämään ja aiheuttamaan lapsettomuutta. Klamydia on vaarallinen, ja se on hyvin hyvin usein oireeton. Oikeasti. Mun kaveri olisi arvostanut sata kertaa enemmän sitä pettämisestä kuulemista, itkemistä ja erosta selviämistä, koska silloin hän olisi voinut käydä testiessä eikä kärsiä koko loppuelämäänsä asiasta. Miettikää kumpi on tärkeämpää, oma egonne vai ehkä jonkun toisen terveys.
[/quote]
!!!! Onks sun kaverin ensimmäinen kirjain etunimessä S ja sukunimen U???
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:20"]
Kaverini oli joitain vuosia sitten vaihto-oppilaana yhdysvalloissa. Hänen tanskalainen vaihtarikaverinsa kuuli toiselta juhlijalta pippaloissa, että hänen poikaystävänsä on painamassa sillä hetkellä toista tyttöä lukitussa makkarissa. Tyttöystävä oli kuulemma reagoinut vahvasti, itkenyt ja huutanut ja poika oli koittanut pyydellä tosissaan anteeksi. Tyttö oli lähtenyt kävelemään host-perheensä kotia kohti yömyöhään humalassa ja varmaan aikamoisessa shokkitilassakin, jäi matkalla taksin alle ja kuoli myöhemmin sairaalassa.
[/quote]
Vaihtarisäätäminen nyt on enemmän sääntö kuin poikkeus. Eipä se pettämisestä sen kamalampaa tee, että toinen kävelee myöhemmin auton alle. Vai vihjaatko, että poikaystävä aiheutti tytön kuoleman pettämällä tätä? Aika uskomaton väite, jos todella olet tuota mieltä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:30"]Tuttavani tuli kotiin synnytyssairaalasta vauvan kanssa. Kun hän kävi illalla nukkumaan, jalkopäässä tuntui joku mytty. Olivat vieraan naisen alushousut.
[/quote]
;D D D
Tiedän miehen joka petti työmatkoillaan. Kotona vaimo ja lapsi. Jossain vaiheessa tuli ilmi että hänellä on HIV tartunta, erinäisten oireiden takia kun päätyi sairaalaan. Siellä minäkin asiasta kuulin. Eniten satutti silti se vaimo jonka näin siellä sairaalassa. Viimeisillään raskaana.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:23"]
Meillä sellainen syy oli minun sairastumiseni syöpään, mun kommenttini on tossa edellä. Oliko mielestäsi riittävän "hyvä syy" pettämiseen...?
[/quote]
Onhan tuo nyt ihan ymmärrettävää. Läheisen vaikeaa sairautta voi olla vaikea käsitellä.
Työkaverini (pomo) otti Korean resulle koko viikoksi viihdyttäjän itselleen. Oli kuulemma kylvettänyt ja pessyt huolella, hieronut öljyllä ja nussittu kuin kanit viikon verran. Eikä siinä mitään, todella hyvännäköisen naisen oli itselleen valkannut, sellainen siro ja kuitenkin isot tissit, parasta A-luokkaa. Oli tuo nainenkin saanut varmasti yhtä suurinta munaa, tiedän kun treenataan samalla salilla ja nähnyt välineen suihkuissa. Kotona sillä missimittainen nainen ja siihen aikaan pieni vauva, nyt kait jotain 7-8v.
Naisen maatessa synnytyssairaalassa mies pakkasi tavaransa, vei esikoisen naisen vanhemmille ja lähti. Oli melkein koko raskauden ajan ollut suhteessa toisen kanssa.
Oma kokemukseni ei ole niinkään kummoinen, mutta toki pidän sitä ikävänä, henkilökohtainen kun on. Joskus avokki ilmoitti armeijasta lomille päästessään, että sillä on yllätys kun tulee kotiin parin tunnin päästä. Seuraavana iltapäivänä krapulassa raahusti ovelle. Ne muonajaosta talteen otetut suklaapatukat olivat pieni hyvitys varsinaisesta, myöhemmin julkitulleesta yllätyksestä, huoran kanssa parittelusta. Ei sentään maksanut.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:35"]Mä petin poikaystävän molempien veljien kanssa.
[/quote] täh? Miten kenelläkään voi olla noin säälittävän pieni ja erittäin suppea ympyrä? Olisko kantsinu hakea petikamuja vaix naapuripitäjästä?
[/quote]
Mitä sitä kauemmas lähtemää jos lähempääki löytyy ;) Iso- ja pikkuveljet siis kyseessä.