Kertokaa hirveimmät pettämiset, jotka tiedätte
Mieheni petti ja haluaisin kuulla teidän omakohtaisia sekä kuultuja pettämiskokemuksia.. Eilen iltavuorosta aiemmin kotiin tullessani vieras tummaverikkö oleskeli tyytyväisenä olohuoneen puolella tv:tä katselemassa ja makuuhuoneessamme oli avattu kondomipaketti sängyllä, itse käytän e-pillereitä. Kuvottaa ja puistattaa ajatus siitä, kuinka usein tämä nainen on mahtanut sängylläni peuhata iltavuorojeni aikana.
Löytääkö uskollisia miehiä enää mistään? Olen ihan palasina enkä halua uskoa että kaikki miehet todella ovat pettureita, jo toinen mies minun kohdallani joka jäi kiinni pettämisestä. Siitä olen varma, etten aio antaa anteeksi ja jatkaa suhteessa, sillä olemme kuitenkin seurustelleet vasta 7kk ja nyt jo mies pettämässä.
Kommentit (87)
Mun kaverin mies kanssa tartutti puolisoonsa klamydian. Tuli ero ja asia selvisi vasta, kun uusi mies ystävä sai oireet. Kaverillani ei ole ollut muita miehiä siinä välissä. Heillä oli exänsä kanssa kaksi pientä lasta ja silti näköjään kävi hankkimassa taudin jostain. Kaverilleni tehtiin kladymiatesti raskauden aikana ja silloin oli nega.
Sulkijalihas petti kerran vapunpäivänä.
Mies petti itseään paljon nuoremman työkaverin kanssa. Miehen egolle oli liikaa myöntää asia. Sain tietää muualta. Nainen muutti samantien tilalleni. Perhekin perustettiin heti. Itseä harmittaa enää kun olin niin tyhmä, että luotin exään. Löysin myöhemmin paremman miehen.
Vaimo aivoinfarktin takia sairaalassa. Mies pyysi työnantajalta vapaata, että voi olla vaimonsa luona. Meni panemaan uutta naisystäväänsä. Vaimoaan ei käynyt kertaakaan katsomassa sairaalassa tai tukenut kuntoutuksessa. Sitten mies oli pöyristynyt, kun tuli ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleva puolisoni petti minua maksullisen kanssa ja sen jälkeen soitti minulle lempeästi, että "Mä rakastan sua!" En siis tiennyt, ja siksi uskoin.
Muitakin pettämisiä oli, puolin ja toisin.
Noista ajoista on jo monta vuosikymmentä!
Tulin uskoon ja tuli sisäinen pakko selvittää asiat ja niin tein.
Sama tapahtui puolisolleni.
Siitäkin on jo vuosikymmeniä!
Lapsia on useampia, ovat jo aikuisia.
Rakastan puolisoani, entistä syvemmin!No eihän tuo ollut edes mikään pettäminen! Tietenkään maksullisia ei lasketa.
M45
Ei tietenkään, mielestäni huorissa käynti ei juurikaan poikkea esimerkiksi hierojalla käymisestä.
M45
Sinulle olisi siis ihan ok, että vaimosi harrastaa toisia miehiä, kunhan nämä toiset miehet vain pyytävät maksua palveluksistaan?
Usein näissä pettämisissä on suhde jo finaalissa. Ei huomata, ettei juttu toimi ja voidaan huonosti. Joskus toinen hankkiutuu raskaaksi vastoin toisen tahtoa tai pamauttaa tahallaan vaimonsa raskaaksi kuvitellen lapsen olevan este.
Väitän suurimmaksi osaksi sen suhteen olevan epätyydyttävä kun pettäminen tapahtuu.
Niinpä niin varmaan. Hei kulta. Rakastan sua mut sain elämäni panot sun selän takana kun et vaan ole enää haluttava kun on saanut nuorta reikää.