Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten lihava voi pukeutua helteellä

Vierailija
20.05.2014 |

Haluaisin laittaa mekon, mutta sitten tarvitsee olla legginsit koska reidet hinkkaa yhteen :(

mikä avuksi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tulee muotiin leveälahkeiset housut? Vuosia on jo tyrkytetty tiukkaa linjaa, joka sopii niille lihaville, joilla on hoikahkot jalat mutta ei mulle, jolle kiloja on kertynyt joka puolelle. :(

Vierailija
22/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leggarit ja mekko/tunika. Pohkeessa pahannäköinen suonikohju, en kehtaa sitä pitää näytillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ihan shortseja ja toppia. Jos alkaa hankaamaan, laitan niihin jotain rasvaa.

Vierailija
24/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosiakin on välillä hankala löytää. Yleensä ne on tehty sen mukaan, että kaikilla lihavilla on isot, hyvämuotoiset tissit, joita ne haluavat esitellä.

Nyt haluaisin löytää lepakkohihaisen, kivan värisen, ilmavan kesäpaidan. Yleensä ne tehdään kuitenkin hiostavista kankaista ja oudon värisinä/kuvioisina. Ei, minä en halua pukeutua eläinprinttiin.

Vierailija
25/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 17:03"]

Käytän sellaisia ohueohuita, puuvillaisia pitsihousuja, jotka ulottuvat melkein polviin. Olen käyttänyt niitä sekä mekkojen että tunikoiden kanssa. Ei haittaa, vaikka näkyvät alta, kun pitsireunus tekee niistä tarkoituksellisemman. Ovat kevyemmät kuin legginsit, tuntuvat päällä todella ilmavilta. Minulla on sekä valkoiset että mustat enkä missään nimessä enää luopuisi niistä!

[/quote]

Missä näitä tällaisia myydään?

Laitoin maanantaina pitkän hameen alle pyöräilyshortsit juuri tuon hinkkausongelman takia, mutta oli pakko riisua ne kesken päivän, koska ne oli helkatin kuumat. 

Vierailija
26/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkki on paras!

Vierailija
27/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin itse viime kesänä vastausta ongelmaan. Talkkia en oo kokeillut, mutta apteekissa myydään sellaista "puikkoa" jalkojen hankaumia varten ja kun sitä laittaa sisäreisiin niin ei muuten hangannut enää! Eikä ollut kalliskaan. Toinen on nuo bandelettes. Löytyy googlaamalla.

Vierailija
28/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakonestopuikko (Compeed tms.) toimii myös reisien hankaumien estossa!

Vierailija
29/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 17:03"]

Käytän sellaisia ohueohuita, puuvillaisia pitsihousuja, jotka ulottuvat melkein polviin. Olen käyttänyt niitä sekä mekkojen että tunikoiden kanssa. Ei haittaa, vaikka näkyvät alta, kun pitsireunus tekee niistä tarkoituksellisemman. Ovat kevyemmät kuin legginsit, tuntuvat päällä todella ilmavilta. Minulla on sekä valkoiset että mustat enkä missään nimessä enää luopuisi niistä!

[/quote]

Missä näitä tällaisia myydään?

Laitoin maanantaina pitkän hameen alle pyöräilyshortsit juuri tuon hinkkausongelman takia, mutta oli pakko riisua ne kesken päivän, koska ne oli helkatin kuumat. 

[/quote]

Ostin ne viime kesänä tanskalaiselta sivustolta, kun oltiin lähdössä Kreikkaan ja näyttivät kuvassa vähän shortseilta tai lyhyiltä legginseiltä. Hämmästyin aika tavalla, kun olivat melkein läpinäkyviä (valkoiset) ja pakattu sellaisiin alushousuilta näyttäviin pusseihin. En muista minkä nimisiä olivat, mutta enää ei ollut sivustolla myynnissä (olisin ostanut lisää). Niissä ei ole mitään tuotelappua, pesuohjeet on painettu vyötärönauhaan. Ja eivät ole puuvillaa vaan mikrokuitua tai sen tapaista. Vyötärönauhassa lukee 98%PA 2% EA. En tiedä siis, mitä materiaalia ovat.

Testasin 35 asteessa ja hyvät olivat. Pitkän hameen alla vähän kuumemmat mutta eivät kuitenkaan hiostavat, lyhyissä/ilmavissa hameissa ja tunikoissa täydelliset. 

Vierailija
30/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälahkeiset sloggit!

Vierailija
31/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljät vaatteet ovat kaikille vilpoisia, myös laihoille :)

Vierailija
32/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 17:31"]Väljät pellavahousut, kuka hassu nyt leggingsejä helteellä.  Avokkaat ei sovi sitten farkkujen kanssa luulisi tyylilyylien tietävän.

[/quote]Ei sovi ei. Kamalalta näyttää: http://m.chictopia.com/photo/show/767035-Something+blue-pull-bear-jeans-peep-toe-alex-silva-heels-tex-t-shirt

Vierailija
33/37 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:58"]

No sinuna pukeutuisin tiukkiin juoksutrikoisiin, urheilutoppiin, paitaan ja lenkkareihin ja viettäisin aikani juoksupolulla. 

[/quote]

Noniiii!!!

Vierailija
34/37 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:23"]

Yläosiakin on välillä hankala löytää. Yleensä ne on tehty sen mukaan, että kaikilla lihavilla on isot, hyvämuotoiset tissit, joita ne haluavat esitellä.

Nyt haluaisin löytää lepakkohihaisen, kivan värisen, ilmavan kesäpaidan. Yleensä ne tehdään kuitenkin hiostavista kankaista ja oudon värisinä/kuvioisina. Ei, minä en halua pukeutua eläinprinttiin.

[/quote]
Sanopas. :) Etenkin avara kaula-aukko tuntuu olevan lähes vakiojuttu xl-vaatteissa. Ja moitteita on tuttavapiirissäni tullut nimenomaan heiltä, joilla on isot rinnat: että ihan pitäisi esittelemään ruveta, etsi paitaa sitten mihin tilaisuuteen tahansa. Jos lukee stailaajien vinkkejä, niin lähes aina tulee se klassinen "avarampi kaula-aukko hoikentaa". Joo, en minäkään nyt poolopaidoista innostu, mutta ei sitä kaula-aukkoa silti sfääreihin tarvitse venyttää. Lisänä sitten kauppojen nykyään tarjoamat löysät trikoomateriaalit...

Vierailija
35/37 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Sanopas. :) Etenkin avara kaula-aukko tuntuu olevan lähes vakiojuttu xl-vaatteissa. Ja moitteita on tuttavapiirissäni tullut nimenomaan heiltä, joilla on isot rinnat: että ihan pitäisi esittelemään ruveta, etsi paitaa sitten mihin tilaisuuteen tahansa. Jos lukee stailaajien vinkkejä, niin lähes aina tulee se klassinen "avarampi kaula-aukko hoikentaa". Joo, en minäkään nyt poolopaidoista innostu, mutta ei sitä kaula-aukkoa silti sfääreihin tarvitse venyttää. Lisänä sitten kauppojen nykyään tarjoamat löysät trikoomateriaalit...

Vierailija
36/37 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 10:38"]

[/quote]

[/quote]

Joo, joka paidan alle pitäisi laittaa toppi ettei näy rintavakoa senttikaupalla - ja se ei ole todellakaan hellepukeutumista sitten enää!

Vierailija
37/37 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 15:44"]Haluaisin laittaa mekon, mutta sitten tarvitsee olla legginsit koska reidet hinkkaa yhteen :(

mikä avuksi?

[/quote]

Bikinit. Mun kalu pomppaa pystyyn aina kun näen lihavan naisen vähissä vaatteissa. Aah, miten kiimainen näky pyöreä, muhkea nainen onkaan, huhhuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä