Ei käytettyä lahjaksi
En anna enkä vastaanota.
Jotkin asiat on näin et niissä ei ole vaihtoehtoja.
Kommentit (13)
Lahjan saaja ei voi valita, mitä annetaan lahjaksi. Lahj on lahja, antajan päätettävissä täysin.
No ethän sinä sitä tiedä, onko se frisbbeegolfkiekko tai mariskooli käytetty vai ei, jos siinä ei ole naarmuja...
Antiikkia tai vintagea voi antaa lahjaksi, mutta ei mitään kirppiskamaa.
Miten hitossa annat toivotun kirjan jos se ei ole uutuus? Minä ostan paljon toivekirjoja divarista ja annan lahjaksi.
Joo en mäkään huoli mitään käytettyä lahjana. Lahjan pitää olla uutta. Ei se muuten mikään lahja ole.
Minä ainakin ostin erään todella vanhan kirjan ensimmäisen painoksen KÄYTETTYNÄ, tiedän että lahjan saada ilahtuu varmasti tästä.
Todellakin olen ostanut mun 3-vuotiaalle käytetyn lelun. Miksi ihmeessä ostaisin uutena. Tuosta ei kyllä huomaa mitenkään, että on käytetty muuta kuin siitä, että ei ole paketissa. Lapsella ei ole yhtään uutena ostettua lelua.
Poika pyysi 15v vanhaa scifikirjaa lahjaksi, löytyi nettidivarista. Yksi tytär kirjaa joka on kaikkialta loppu, löytyi omasta hyllystä onneksi.Vävylle piti ostaa uusi kirja koska englanninkielisenä ei löytynyt divarista, samoin kahdelle nuorimmalle tyttärelle.
Kuka heistä on iloisin lahjastaan?
Vain juntit pitää kierrätettyä jotenkin huonona. Ostaa varmaan harrastekamatkin uusina koko poppoolle. Kasvaville lapsille..
En nyt ainakaan vaatetta ostaisi käytettynä. Jokainen ostaa niitä halutessaan itse parilla eurolla kirpputorilta.
Oikein yritin itse miettiä mitä voisin haluta käytettynä. Vastaus on: vanha flyygeli, mieluinen taulu tai jokin muu arvokas taide-esine. Voisi olla myös jokin astia johonkin keräilemääni antiikkiastiastoon.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ainakaan vaatetta ostaisi käytettynä. Jokainen ostaa niitä halutessaan itse parilla eurolla kirpputorilta.
Oikein yritin itse miettiä mitä voisin haluta käytettynä. Vastaus on: vanha flyygeli, mieluinen taulu tai jokin muu arvokas taide-esine. Voisi olla myös jokin astia johonkin keräilemääni antiikkiastiastoon.
Kirjat, taide, astiat, harrastusvälineet, pelikoneet, pelit, ruukut, valaisimet, ompelukoneet, hyvät työkalut, keräilyesineet, villamatot, ryijyt, vintagehuonekalut nyt ekana tuli mieleen.
Ei niin. Se on pahimmanlaaatuista kettuilua ja joulunpilaaja.