Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei käytettyä lahjaksi

Vierailija
21.12.2023 |

En anna enkä vastaanota.

Jotkin asiat on näin et niissä ei ole vaihtoehtoja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Se on pahimmanlaaatuista kettuilua ja joulunpilaaja.

Vierailija
2/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjan saaja ei voi valita, mitä annetaan lahjaksi. Lahj on lahja, antajan päätettävissä täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma hukkuu tavaraan. 

Vierailija
4/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä sitä tiedä, onko se frisbbeegolfkiekko tai mariskooli käytetty vai ei, jos siinä ei ole naarmuja...

Vierailija
5/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikkia tai vintagea voi antaa lahjaksi, mutta ei mitään kirppiskamaa.

Vierailija
6/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa annat toivotun kirjan jos se ei ole uutuus? Minä ostan paljon toivekirjoja divarista ja annan lahjaksi.

Vierailija
7/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään huoli mitään käytettyä lahjana. Lahjan pitää olla uutta. Ei se muuten mikään lahja ole.

Vierailija
8/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostin erään todella vanhan kirjan ensimmäisen painoksen KÄYTETTYNÄ, tiedän että lahjan saada ilahtuu varmasti tästä.

Vierailija
9/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olen ostanut mun 3-vuotiaalle käytetyn lelun. Miksi ihmeessä ostaisin uutena. Tuosta ei kyllä huomaa mitenkään, että on käytetty muuta kuin siitä, että ei ole paketissa. Lapsella ei ole yhtään uutena ostettua lelua. 

Vierailija
10/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pyysi 15v vanhaa scifikirjaa lahjaksi, löytyi nettidivarista. Yksi tytär kirjaa joka on kaikkialta loppu, löytyi omasta hyllystä onneksi.Vävylle piti ostaa uusi kirja koska englanninkielisenä ei löytynyt divarista, samoin kahdelle nuorimmalle tyttärelle.

Kuka heistä on iloisin lahjastaan?

Vierailija
11/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juntit pitää kierrätettyä jotenkin huonona. Ostaa varmaan harrastekamatkin uusina koko poppoolle. Kasvaville lapsille..

Vierailija
12/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ainakaan vaatetta ostaisi käytettynä. Jokainen ostaa niitä halutessaan itse parilla eurolla kirpputorilta.

Oikein yritin itse miettiä mitä voisin haluta käytettynä. Vastaus on: vanha flyygeli, mieluinen taulu tai jokin muu arvokas taide-esine. Voisi olla myös jokin astia johonkin keräilemääni antiikkiastiastoon.

Vierailija
13/13 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ainakaan vaatetta ostaisi käytettynä. Jokainen ostaa niitä halutessaan itse parilla eurolla kirpputorilta.

Oikein yritin itse miettiä mitä voisin haluta käytettynä. Vastaus on: vanha flyygeli, mieluinen taulu tai jokin muu arvokas taide-esine. Voisi olla myös jokin astia johonkin keräilemääni antiikkiastiastoon.

Kirjat, taide, astiat, harrastusvälineet, pelikoneet, pelit, ruukut, valaisimet, ompelukoneet, hyvät työkalut, keräilyesineet, villamatot, ryijyt, vintagehuonekalut nyt ekana tuli mieleen.