Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pano, jota kadut?

Vierailija
20.05.2014 |

Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.

Hävettää veläkin.

Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.

Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.

Enkä edes saanut orkkua.

Kommentit (389)

Vierailija
281/389 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin 30 vuotta vanhemman naimisissa olevan miehen kanssa. Olin itse tuolloin joku vähän alle 30v. Kaduttaa koska mies ei ollut edes kovin hyvännäköinen. Kännissä teki seksiä mieli ja olin idiootti. Inhottaa nähdä miestä, välillä kun hänet näen kaupassa. Mies oli siis tuolloin n.60v. Nyt mulla on seksisuhde 62v. miehen kanssa ja olen itse 43v. Mies on kuitenkin komea ja hyväkroppainen sekä seksi on taivaallista. Ihan eri maata nämä kaksi miestä vaikka suurinpiirtein saman ikäiset kun seksiä heidän kanssaan.

Vierailija
282/389 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni pano anopin kanssa oli ehdottomasti tyhmin teko elämässäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/389 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kadu pettämistään?

Vierailija
284/389 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan kadu pettämistään?

Miksi pitäisi, jos kotona ei saa?

Vierailija
285/389 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin eläkkeellä olevaa tätiäni nuorena pojankollina. Satuimme vaan oleman yhdessä kaljottelemassa kesäiltana kahdestaan.

Tuli hiplailtua tädin isoja rintoja ja täti huomasi että kullini oli täydessä seisokissa. Siitähän se sitten...

Vierailija
286/389 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin tyttäreni kaveria.

Taisi olla silloin noin 20v

Ja an ukseen...nykyään hän punastuu kun kohtaamme

Vierailija
287/389 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso heppi houkutteli. Omistaja oli pettymys. Tupakoi (haisi pahalta). Sängyssä se odotti palvelua kuin mikäkin lahna, olisi pitänyt vain ratsastaa koko aika. Ei nuollut tai edes sormeillut minua. Jälkeenpäin vuosin verta ja ällötti koko tapaus.

Vierailija
288/389 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kemiaa ja jutustelua pari viikkoa ennen hotellitreffejä. Fiksu ja hyvännäköinen. Tilanne muuttui oudoksi heti huoneessa. Mies kiskoi kaikki vaatteensa pois, veti minibaarista pullon vodkaa alas. Taisi hermostuttaa. Sitten olisi pitänyt ryhtyä rauhassa lämmittelemään. Hän hipelsi klitorista ihan mistä sattuu. Lipitti kielellä pikku tovin, ja veti käteni kullilleen että alkaisin runkata häntä. No, kun piti alkaa työntämään sisään, hän kiskoikin kortsun irti ja käytännössä vain runkkasi itseään häpyhuulteni välissä. Sitten ejakuloi mahalleni. Lopuksi hän vain heitti kylpyhuoneesta pyyhkeen, "putsaa tohon." Mietin oliko tuo pano ilman penetraatiota joku aasian bordellista opittu juttu, teki paljon työmatkoja sinne.. 

Vierailija
289/389 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä erään naisen kanssa, mutta se ei jäänyt vain yhteen kertaan. En tajua mikä muhun meni. Olen siis itse nainen. 

Vierailija
290/389 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin seksiä erään naisen kanssa, mutta se ei jäänyt vain yhteen kertaan. En tajua mikä muhun meni. Olen siis itse nainen. 

Olisiko sinuun mennyt sitten sormi? Vai dildo? Vai eikö se kuitenkaan ollut nainen... ? 

Vierailija
291/389 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin naisystäväni tytärtä. Hyvä, rietas pano, mutta morkkiskin oli aikamoinen

Vierailija
292/389 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso heppi houkutteli. Omistaja oli pettymys. Tupakoi (haisi pahalta). Sängyssä se odotti palvelua kuin mikäkin lahna, olisi pitänyt vain ratsastaa koko aika. Ei nuollut tai edes sormeillut minua. Jälkeenpäin vuosin verta ja ällötti koko tapaus.

Osaako hevonen nuolla tai sormitella?

Vierailija
293/389 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää panna uudestaan ja sanot kaverille että nuolee sun pilluna ensin ja orkut sulle, niin kuin jokainen kunnon mies. 

Vierailija
294/389 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tapauksia, joita katuu ja häpeää. Kerran nuorena baari-illan jälkeen olin vielä vähän kännissä, halusin ilmeisesti jotain actionia, ehkä vähän yksinäinen, ja viettelin sen taksikuskin.

Ajattelen kuitenkin niin, että ne tunteet vain myrkyttävät mieltä, ei kannata. Mikä tapahtui se tapahtui. Ihan turha kiusata itseään vielä vuosia jälkeenpäin.

Vierailija
295/389 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies olenkin, en ole ikinä saanut mitään nautintoa yhden illan jutuista. Olen niitä kymmenisen harrastanut, ja olisivat saaneet jäädä tekemättä, paitsi tietty oli kiva päästä neitsyydestä vihdoin. Sellaista mekaanista sähläystä. Suhteessa on vaatinut kuukauden kahden tuntemisen ennen kuin olen alkanut nauttia seksistä. Vaikka nyt olen avoimessa suhteessa, olen päättänyt skipata yhden yön jutut ja keskittyä pidempiin suhteisiin. Vaimon kanssa on hyvää seksiä, joten puutteessa en sinänsä ole.

Vierailija
296/389 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä.

Vierailija
297/389 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneitä ei kannata katua, koska ei niitä saa katumalla muutettua. Niistä voi ottaa kyllä oppia jatkoa varten. Kaikki seksi on nautinnoksi, eikä sitä kannata katua, vaan nauttia. 

Vierailija
298/389 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:27"]En kadu mitään, mutta jatkossa tsekkaan kyrvän koon etukäteen.

[/quote]

Miten?

[/quote]

No vaikkapa koskettamalla? :o

Kieltäydyn jos on liian pieni. Ei enää mikrokaluja minulle, kiitos. 

[/quote]

Lepotila ei kerro juhlakunnosta mitään.

[/quote]

Kyllä se siitä nopeasti kovettuu. Ja kyllä lepotila muuten kertoo.

Miksi oletat saavasi sen kovaksi? Naisen on oltava seksikäs, jotta kalu kovettuu.

Vierailija
299/389 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöt selvillä. Siis jos ei saa orkkua, niin voi aivan vapaasti antaa pipariaan oman miehen parhaalle kaverille. Mahtaa olla kaveruussuhde koetuksella kun tuo paljastuu. Vaikkei siinä tiedossa häviäisi mitään. Ei sellainen ole aito kaveri, joka toisen puolisoa selän takana panee. Tuntemattoman voisi ehkä jotenkin unohtaa.... 

Vierailija
300/389 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaudun seksitreffeille miehen kanssa, jolla oli ihan valtavan paksu kalu ja sitäkin paksumpi terska. Seksin tiimellyksessä hän runnoikin yhtäkkiä kalunsa peppuuni! Sattui! Seksi loppui siihen.

Eikä tässä kaikki. Noin vuotta myöhemmin vaihdoin työpaikkaa, ja yllätyksekseni tämä mies oli siellä töissä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme