Pano, jota kadut?
Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.
Hävettää veläkin.
Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.
Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Enkä edes saanut orkkua.
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveria aamuyön tunteina, kun nukuttiin kaikki samassa sängyssä. jotenkin siinä dagen efterissä olo oli niin kiihottunut, että vähän hinkutin takapuoltani muka vahingossa hänen seisovaa kaluaan vasten. Tulkitsi sen oikein ja sain kädet rinnoileni, sen jälkeen nousi päälleni ja työntyi sisään, vaikka mieheni nukkui siinä vieressä. Molemmat lauettiin ja jatkettiin unia, aamulla hänen mentyä en ollut ehtinyt suihkuun kun mieheni halusi naida.... Siinä hetkessä kaikki kiihotti, mutta jälkikäteen vähän morkkisti koko homma. Ei enää.
Just joo, kuulostaa erittäin uskottavalta. Miksi sä Pepe esiinnyt täällä taas kerran naisena ja kerrot fantasioitasi?
Vierailija kirjoitti:
ehkä se ravintolasta kotia hinaamani nainen jolta sain jonkun hiivan suuhun ja kieleen se vitutti mutta bonuksena vedin sitä kakkoseen lopuksi että se kruunaapi kaiken
Millä sait hiivan pois?
En voi kyllä sanoa katuvani yhtäkään, kivoja kokemuksia kaikki. No ehkä kaduttaa kuitenkin yksi parin vuoden suhde, jossa tyyppi kuvitteli olevansa maailman paras rakastaja ja oli oikeasti tosi surkea. Mutta meillä oli muuten kivaa vähän aikaa. Vähän paskat fiilikset tosin jäi koko tyypistä. Luulee vissiin edelleenkin olevansa jotenkin superjätkä.
En pannut mutta nuolin vieraan naisen jalkoväliä. Sitä kadun.
Vierailija kirjoitti:
mikähän siinä tosiaan on kun kuvan saa otettua silleen että läskit ei vyöry linssiin ja sit kun lähtee kovin odotuksin treffeilla että saisi tiukka toosaa tai jos ei sitä nyt heti niin ainakin saisi vatkattua mällit kitalakeen naiselle niin ne onkin large luokan ohjuksia
mutta pakko painaa ettei kylillä aleta puhumaan
kerrankin kun sain naisen selälleen sänkyyn yötä myöten ja tulin päälle niin oikeen lässähti sen maha ja vähän levisi ielä mutta painettava oli
Sitä kutsutaan kehopositiivisuudeksi. Itseensä voi suhtautua hyvinkin ihaillen, vaikka olisi kuinka vatsamakkaraa ja selluliittia. Kokonaan toinen asia on se, että jotkut kiihottuvat aidosti muodokkaista seksikumppaneista. Sellainen ei välttämättä edellytä kumppanin kehopositiivisuutta. Faktat hoituu fotoshopilla, mutta muutamaa kauniskasvoista tukevaa tyttöä on tullut tuuppailtua eikä ne ole olleet niitä panoja, joita voisi sanoa katuvansa. Eniten kaduttaa panot skitsoiksi sittemmin osoittautuneiden feministien kanssa. Heidän tapauksessaan mitat ovat olleet ihanteelliset, mutta nupeistaan ovat olleet sekaisin kuin seinäkellot.
Jos nyt jotain katua haluis niin tekemättä jättämiä asioita. Tällä tarkoitan että menin yhteen nykyisen vaimoni kanssa 18v. Näin jälkeenpäin olisi voinut tätä nuoruutta vähän elää eri tavalla. Vaan mitä olen toisaalta hävinnyt? Seksiä on piisannut näinkin.
Itse kadun kun menin opiskelu aikana myymään itseäni kerran itseäni noin 45 vuotiaalle miehelle.
Todella kaksijakoinen fiilis tästä.
Nuorena mentiin porukalla kaverin vanhempien mökille ja illalla juotiin vähän kaljaa. Olin sitten tosi väsynyt aamulla ja kun muut lähtivät kalastamaan järvelle niin jäin nukkumaan. No sinne jäi sitten myös erään kaverini tyttöystävä ja hän tuli sitten sänkyyni kun yritin nukkua. Aluksi vastustelin mutta kyseessä on todella hyvännäköinen nainen joten lopulta rakastelimme 1,5h aikana 3 kertaa.
Tämä sama nainen tuli viime marraskuussa laivalla pikkujouluissa vastaan ja päädyimme samaan hyttiin. Seksi oli jälleen hyvää ja nainen upea mutta naimisissa kaverini/tuttuni kanssa. Laittaa minulle snäpissä viestiä ja tulee kahville joku päivä kun tulee sopiva tilaisuus. Pitäisi varmaan lopettaa mutta molemmat tykkäävät keskinäisestä seksistä.
Täysi-ikäisyyden kynnyksellä kiinnostuttiin poikakaverin kanssa kimppakivasta. Ensimmäiseksi kerraksi haluttiin mukaan kokenut mies, joka ei jänistä ja ainakin joku tietää, että mitä pitää tehdä. Sellainen mies löytyi netistä ja kaikenlaisen säätämisen jälkeen saatiin sovittua treffit hotelliin. Mies oli meitä selvästi vanhempi ja osasi hommat. Kokemus meni kuitenkin sikäli pieleen, että toinen mies pani mua koko ajan eikä poikakaveri päässyt osallistumaan muuten kuin vasta miehen lopetettua ja paineltua suihkuun. Parisuhteeseen tuli joksikin aikaa ikävää jälkipuintia varsinkin siitä, kun en hirveen hyvin osannut hillitä reaktioitani vieraan miehen kanssa lyhyen alkuarastelun jälkeen. Olisin voinut ottaa poikakaverini paremmin huomioon, mutta kuvittelin hänen pitävän paremmin puolensa varsinkin, kun poikakaveri oli ollut se varsinainen aloitteentekijä kimppaseksin harrastamisessa.
Se josta lapset saivat alkunsa. Silloin oli arpa lopullisesti heitetty.
Intissä alikessu vonkasi minulta kunnes suostuin antamaan hänelle suuseksiä ja anaalia koska jätkä lupasi järjestää minulle lukuisia "palvelushelpotuksia". Liioitteli suuresti vaikutusvaltaansa ja minä hölmö alokas uskoin. Kadun koska mikään ei toteutunut.
- Viestimies 90-luvulta
Varatun setämiehen paneminen Goomilla.
N24
Ne, mitkä mies teki avioliitossa ja jätti mulle "elinkautisen" ja samalla itselleenkin, koska kostin. Kumpikaan ei nyt ole noista onnellisia, kadumme kovasti.
Panon yrityksiä esim. puistoissa, hiljaisissa kadunkulmissa, autiotalojen pihoilla ja sitten melkein kiinnijäätyämme loppuunsaattamisia niin, että poika sai laueta yhdynnässä ja itsekin tulin siinä kiihkoillessa yhtä huonoissa "piilopaikoissa" nuorina kiimaisina. Seksi oli aina tulikuumaa, mutta näin jälkikäteen ajateltuna oli järjetöntä yrittää uudestaan ja uudestaan noissa tilanteissa. Esimerkiksi aloitettiin koulun pihalla liukumäen kourussa, kuultiin ääniä jostain läheltä ja jatkettiin sitten kaukalon takana maassa maaten.
Kadun seksiä koulussa. Harrasteltiin sitä invawc:ssä lattialla maaten. Kundi oli todella himokas ja periksiantamaton ja päädyin aina hänen alleen. Olisin edes voinut yrittää puhua tosissaan odottamaan. Se lattia oli kova ja mulla oli tukalaa. Piti vaan olla mieliksi ja kyllä siinä kierolla tavalla lopulta sitten nauttikin.
Paljon kivempaa oli kuitenkin samassa asennossa sängyllä koulupäivän jälkeen.
Festariseksiä teltassa. Ei mitenkään mieltä ylentävää, koska ympärillä pyöri aivan liikaa väkeä. Pieni kiinnijäämisen jännitys olisi ollut ok, mutta stressiä tuosta oli tuolloin vähäsen liikaa. Sama juttu kotibilepanon kanssa. Olin kyllä kuumana poikaystäväni jatkuvista raskaista suudelmista, mutta olisi se talon makkari saanut jäädä testaamatta samasta edellä mainitusta syystä. Siellä ei kerta kaikkiaan ollut minkäänlaista rauhaa uteliailta katseilta. Poikaystävä yritti pitkittää aktia ja tuli välillä ulos minusta. Joka kerta kun ovenraon yleisö näki seisovan kullin, kuului äänekkäitä huokauksia. He selkeästi nauttivat tirkistelystään.
Vierailija kirjoitti:
Panon yrityksiä esim. puistoissa, hiljaisissa kadunkulmissa, autiotalojen pihoilla ja sitten melkein kiinnijäätyämme loppuunsaattamisia niin, että poika sai laueta yhdynnässä ja itsekin tulin siinä kiihkoillessa yhtä huonoissa "piilopaikoissa" nuorina kiimaisina. Seksi oli aina tulikuumaa, mutta näin jälkikäteen ajateltuna oli järjetöntä yrittää uudestaan ja uudestaan noissa tilanteissa. Esimerkiksi aloitettiin koulun pihalla liukumäen kourussa, kuultiin ääniä jostain läheltä ja jatkettiin sitten kaukalon takana maassa maaten.
Mitäs noita katumaan. Jos ite katuisin, saisin katua koko nuoruuden seksielämääni, jota en todellakaan tee. Nimittäin kun ei kotona voinut, eikä pojan kotona niin se ajoi sit seikkailemaan ja tosi kiihkeisiin kokemuksiin. Rannoilla järvien, uomissa jokien, katveessa pensaiden, nurmilla niittyjen jne. Miehenalkuni estottomuus sytytti teiniminääni valtavasti. Se jatkuva halu mua ja mun vartaloa kohtaan oli jotain niin tajutonta. Perusseksi makoiluineen jalat levällään pojan alla ei voisi olla enää tulisempaa kuin mitä meillä oli. Halusin alistua hänelle. Sai aina puhuttua ja kiihotettua mut niin huolella. Se meni vaan luonnostaan siihen.
En nyt ehkä ihan surullisella mielellä kadu, sillä seksi oli taivaallista. Mies pelaili nuorempana kiekkoa Mestis-tasolle asti ja olin paikalla aina kun pystyin harkoissakin välillä lasten kanssa ja toisinaan yksin. Noina kertoina kuinkahan monesti rakasteltiin heti harkkojen tai ottelun jälkeen pelipaikan lähellä jossakin oletettavasti suojaisassa paikassa. Rakastin sitä hänen kiihkoaan, mikä syntyi urheilusta ja treenistä. Hän oli erittäin kiihottunut varsinkin tuossa tilanteessa. Minua vietiin suvereenisti ja vikisin nautinnosta. Ne randomit rakastelupaikat ei vaan olleet niin romanttisia varsinkaan, jos ja kun sinne tiukasti koko lihaksikkaan, kookkaan vartalon alle päädyin.
Niitä kadun, kun en ollut tarpeeksi kiihottunut, eikä poika/mies osannut varoa. Yhdellä poikaystävälläni oli niin iso, kaunis ja suonikas penis, mutta hän satutti mua liikaa yhdynnässä. Yritin kommunikoida asiaa, mutta hän oli aina niin kiihottunut, ettei malttanut himmailla edes alussa. Toinen poikaystäväni oli myös ihanan peniksen omaava ja todella upea rakastelija. Sääli vaan, että muutoin oltiin niin erilaisia, ettei suhde kunnolla toiminut. Edelleen silloin tällöin nähdään ja joka kerta se lipsahtaa seksiin. Se on niin tyydyttävää ja tajunnan vievää huipulla.
Miehen kaveria aamuyön tunteina, kun nukuttiin kaikki samassa sängyssä. jotenkin siinä dagen efterissä olo oli niin kiihottunut, että vähän hinkutin takapuoltani muka vahingossa hänen seisovaa kaluaan vasten. Tulkitsi sen oikein ja sain kädet rinnoileni, sen jälkeen nousi päälleni ja työntyi sisään, vaikka mieheni nukkui siinä vieressä. Molemmat lauettiin ja jatkettiin unia, aamulla hänen mentyä en ollut ehtinyt suihkuun kun mieheni halusi naida.... Siinä hetkessä kaikki kiihotti, mutta jälkikäteen vähän morkkisti koko homma. Ei enää.