Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies vai nainen gynenä?

Vierailija
03.12.2011 |

naiselle helpompi mennä, mutta kovakouraisemmat otteet, miesgynellä taas hävetään, mutta se myös kiihottaa. ja välillä valuu mahlaa, jos on nuori ja komea tai vanhempi tyylikäs herrasmies... mites teillä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vissiin sen sortin rempseä sitten, mutta mun on yhtä helppo puhua mies- kuin naisgynelle.

Naisgynet ovat oman kokemukseni mukaan kovakouraisempia. Ja jokseenkin musta tuntuu ällöltä naisgynen tunkiessa sormiaan sisääni (joo tiedän, että hän tekee vain työtään).

Miesgynet ovat huomaavaisempia ja symppiksempiä.

En kiihotu miesgynen käsittelyssä, mutta en häpeilekään.

Yksi ainoa vähän epämieluisampi kokemus on miesgynestä...hurjan isokokoinen, isokätinen mies, jonka vastaanotolla raskaana ollessani kävin..teki sisätutkimuksen, ja ne sormet sattuiva, vaikka yritti olla varovainen.

Vierailija
2/3 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla se miesgyne tuntuu kivemmalta. Tutkimus ei kyllä kiihota pätkääkään, mutta riisuminen ja jalkojen levittäminen kyllä saa pientä kihelmöintiä vatsanpohjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt gynellä vähän rapiat 20 vuotta, ja aina naisella. Vain yhden kerran tein poikkeuksen, olin miehenni mieliksi höylännyt häpykarvoituksen pois ja muutama viikko siitä minun piti varata gyneaika - jokin kääntyi päässäni ja varasinkin miesgynelle ajan. Halusin siis näyttää toisellekkin miehelle minun karvattomuuden.

Tästä on aikaa viitisen vuotta.

että täällä näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan