Pano, jota kadut?
Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.
Hävettää veläkin.
Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.
Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Enkä edes saanut orkkua.
Kommentit (389)
Exääni. Oli huono kaikin puolin. Pelkkää panemista, ei mitään muuta. Minä annoin suikkaria, mutta mies ei. Haarat auki ja suoraan sisään oli miehen käsitys seksistä.
Joskus 1990-luvulla panin avovaimoni tilille 5000 markkaa, joilla hän pääsi firmoineen pälkähästä. Iso raha siiloin, vaikka ei nyt niin suurelta tunnu. Sopivasti vaimo unohti asian ja liittokin kariutui. Minäkin olin jo unohtanut, kunnes ap alkoi muistuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Exääni. Oli huono kaikin puolin. Pelkkää panemista, ei mitään muuta. Minä annoin suikkaria, mutta mies ei. Haarat auki ja suoraan sisään oli miehen käsitys seksistä.
Syytä itseäsi jos olit suhteessa mieheen. Mulla olis jäänyt yhteen kertaan.
Lukiossa luokalle tuli vaihto-oppilaana ollut kaveri johon ihastuin ihan täysillä. Yhtenä viikonloppuna näin häntä ostarilla, ja päädyttiin kotiini kun vanhempani olivat mökillä. Olin neitsyt silloin, ja en halunnut yhdyntää, mutta olisin halunnut suuseksiä, mitä olin saanut aikaisemmin, ja josta nautin. Siinä kuitenkin kävi niin, että suuseksiä olikin vain toiseen suuntaan, mikä oli minulle ensimäinen kerta. Kaiken lisäksi hän piti päästäni kiinni lauetessa suuhuni ja sanoi, että "niele se". Jäi kirjaimellisesti paha maku suuhun, ja en ole senkään jälkeen halunnut, että kukaan laukeaisi suuhuni.
Niitä on paljon, eri miesten kanssa, ja ne ovat todellakin olleet panoja ei sitten mitään muuta, miesten iloksi, ei minun. Mutta nyt on toisin!
Sitä kun ekaa kertaa aloitin seurustelun ja sain tuplana taudit.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa luokalle tuli vaihto-oppilaana ollut kaveri johon ihastuin ihan täysillä. Yhtenä viikonloppuna näin häntä ostarilla, ja päädyttiin kotiini kun vanhempani olivat mökillä. Olin neitsyt silloin, ja en halunnut yhdyntää, mutta olisin halunnut suuseksiä, mitä olin saanut aikaisemmin, ja josta nautin. Siinä kuitenkin kävi niin, että suuseksiä olikin vain toiseen suuntaan, mikä oli minulle ensimäinen kerta. Kaiken lisäksi hän piti päästäni kiinni lauetessa suuhuni ja sanoi, että "niele se". Jäi kirjaimellisesti paha maku suuhun, ja en ole senkään jälkeen halunnut, että kukaan laukeaisi suuhuni.
Oli poju katsellut elokuvia. Itse olisin ollut selällään/kyljellään 69:ssä ja antanut tytön hallita tilannetta ja nauttinut koskettelusta.
m49
Kaikki panot elämäni aikana ei kaduta, hienoja muistoja. N 62 v.
Vaikka kuinka monta olen katunut! Tietysti. Varsinkin ne missä tuli petettyä. Anteeksi.
Katunut olen vain pillerillä. Oikealla tavalla pöksyihin päässeet valikoimalla ei ole tarvinnut harmitella yhtäkään seksikokemusta. Kaikki ovat olleet omalla tavallaan kiehtovia. N26
No tarkemmin ajateltuna, enää en kadu yhtäkään panoa. Mutta muutama pano on ollut sellaisia, mitä kaduin muutaman viikon. Lähinnä naisten ulkonäkö ei ollut yhtään omaa tyypppiä ja joutui ihan töitä tekemään, että sai munan pysymään kovana. Nämä oli näitä kännisiä nuoren miehen hairahduksia. Kyllä kun nykyistä puolisoa katsoo, miettii välillä kuinka sitä on voinut hairahtua tason 3 / 10 naisiin.
Mutta eihän näitä enää jaksa katua, vanhoja panoja siinä missä ne kauniitkin naiset.
Kadun ainoastaan, niitä muutamia kertoja, kun olisi voinut naida, niin olen jättänyt väliin, kun ei ole ollut fiilis.
Kyllä tuon fiiliksen olisi varmasti saanut, kun olisi vain hieman yrittänyt.
Varattu vanhempi mies, jonka avokki soitti mulle myöhemmin. Huono pano ja hirveä morkkis.
Itä-Helsingin lähiössä asuvan luuserin pano pari vuotta sitten.
Tupakoiva elämänkoululainen olisi saanut jäädä väliin.
Toinen, sinänsä ihan fiksu nainen, mutta tuli suoraan reissusta tapaamaan. Haisi hieltä ja perse haisi paskalta. Oli myös innokas työntelemään vastaan, harmi vaan ettei ollut minkäänlaista rytmitajua.
Kaikkea sitä kiimoissaan lykkii.
Ylläritreffit illalla yhden viimevuoden panon kanssa. Otatti suihin vehjettään, joka haisi kumille. Pano oli sellasta perussettiä. Kivankokoinen mies, joka osaa ja kestääkin tosi pitkään. Hajun takia en kumminkaan saanut. Olisi pitänyt lopettaa suikkariin. N17
Nuorena ei panot, mutta seksuaaliset kokeilut poikakaverin kanssa, jossa hän pakotti oraaliin.
Aikuisena ne miehet, jotka lopetti seksin siihen kun itse saivat.
Ne kaksi, joilla oli todella pieni, kuin pikkusormi. Säälipanot. (Toinen näistä oli sellainen.)
Jos nyt aloittaisin seksielämäni alusta asti uudelleen, en suostuisi pakottamiseen enkä siihen, että vain toinen nauttii.
Kaduttaa, että panin loputkin kolme puuta takkaan, koska ei olisi oikeastaan tarvinnut ja nyt mun täytyy käydä hakemassa lisää puuta varastosta..
Kadun vain panoja joita olen jättänyt tekemättä. Sillä tilaisuuksia joita nuorempana sai, ovat iän myötä aina vain harventuneet.
Outoja alapeukuttajia täällä...
Itse en kadu mitään. Kaikki panot eivät nyt mistään parhaasta päästä ole olleet. Nuorena oli melkoista sähellystä julkisilla paikoilla yrittäen piiloutua. Mulla jäi usein orkku saamatta. Nautintoa tuli siitä kun poikaystävä kiihkoili. Tavallaan nosti itsetuntoa olla nii haluttu.....
Isompana löysin kumppanin jolla on malttia ja kestävyyttä enemmän. Romantiikka on lisääntynyt mun kokemuksissa.