Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen harvinaisen tyhmä ja minusta tuli miljonääri

Vierailija
02.03.2024 |

Vastailen kysymyksiin kahdeksaan saakka.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä?

Vierailija
2/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottaja ja valtion oikeuslaitos ei vaan vielä ole ehtinyt kyselemään sun perään. Ne odottaa, että tuplaat pottisi ja iskee vasta sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä?

Lännes on itä?

Vierailija
4/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis hyvä bisnesidea. Lähde rahoittamaan, varma tuotto.

Vierailija
5/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei välitä. Koska olet tyhmä. Ja trolli.

Vierailija
6/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kola Olli,on niin hapokasta ettei pysty.

Vierailija
7/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣😂🤣

Vierailija
8/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyhmä olet miljoonääri ET ole ! 

Vierailija
9/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaa vaan voi tulla miljonääriksi jos suostuu myymään sielunsa.

Vierailija
10/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt tosissaan kuvittele, että tyhmyydellä tai älykkyydellä olisi mitään tekemistä rikkaaksi tulemisen kanssa?

Läheskään kaikki rikkaat ei ole älykkäitä.  Eikä kaikista älykkäistä ei tule rikkaita.  Ei ehkä edes tavallista suuremmasta osasta.  Älykäs ymmärtää, että miljonääriksi tuleminen vaatii hurjasti panostusta.  Ehkä jopa niin paljon panostusta, että fiksumpi älyää olla edes aloittamatta.  Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin rahan perässä juokseminen.  Varsinkin kun lopputulosta ei voi taata, vaikka miten kovasti panostaisit.

Mitä se miljonääriksi tuleminen sitten vaatii?

Paljon aikaa, kunnianhimoa, sitkeyttä, kovaa työtä, onneakin, riskien ottamista, pitkäjänteisyyttä, rahallista panostamista, priorisointia, yritteliäisyyttä ja periksiantamattomuutta.  Muitakin varmasti, mutta tuossa nyt osa ainakin.

Aika lailla oleellisimmat edellytykset on siinä, että ensinnäkin päättää uhrata riittävästi aikaa ja vaivaa rikastumisen eteen.  Se voi viedä sulta vapaa-ajan, perheen ja ehkä jopa omaisuudenkin, jos oikein menee pieleen.  Homman pitää varata runsaasti aikaa, sillä rikastuminen ei tapahdu hetkessä kuin lottoamalla ja huippusäkällä pörssissä, mutta todennäköisyydet on aika huonot.  Vaikeuksia tulee eteen varmasti ja niistä pitäisi jaksaa mennä yli, sillä luovuttaminen sotkee koko suunnitelman.

Mulla oli joskus haave, että haluaisin miljonääriksi.  Silloin se ei ollut mikään tavoite, vaan enemmänkin ihan vain haave.  Sitten kun markat vaihtui euroiksi, niin tavoite karkasi yli 5 kertaa kauemmas. ;-)  No, sillä matkalla ollaan kuitenkin edelleen.  Vielä ei ole tavoite saavutettu, mutta suunta on oikea.  

Ja ei, en ole mikään mensalainen.  Ei tässä mitään erityistä älyä välttämättä tarvita.  Voishan siitä olla apuakin, mutta toisaalta eiköhän kaikki rikastumiskeinot ole jo keksitty.  Eli ei tarvii keksiä mitään uutta, vaan voi ihan käyttää niitä vanhoja hyviksi havaittuja keinoja.

- yks vaan -

P.S. Einstein oli varmasti älykäs, mutta ei ollut miljonääri.

Älykkäitä miljonäärejä?  Pamela Anderson, Teemu Selänne, Paris Hilton, Kimi Räikkönen, Vesa Keskinen ... Eikä nyt millään pahalla kyseisiä ihmisiä kohtaan.

Vierailija
11/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kukaa vaan voi tulla miljonääriksi jos suostuu myymään sielunsa.

Kerro lisää?

Vierailija
12/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on että työllä ei rikastu vaan kusettamalla.

Vierailija
13/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen melko älykäs ja maisteri, mutta elän erittäin keskiluokkaista elämää ja tällä hetkellä itse asiassa pelkään nyt alkaneita yt-neuvotteluita. Ei viiskymppinen enää työllisty.