Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan shokissa! Mies on yrittänyt suudella tytärtäni

Vierailija
19.05.2014 |

Olen 38-vuotias nainen. Olen eronnut 16-vuotiaan tyttäreni isästä muutama vuosi sitten. Nyt olen kuitenkin uudessa suhteessa ihanan miehen kanssa. Asumme kolmisin minun asunnossani. Mies ja tyttäreni tulevat ihan hyvin toimeen toistensa kanssa. Eivät ole mitenkään kovin läheisiä, mutta eivät heidän välinsä kuitenkaan mitenkään huonotkaan ole. Eilen illalla tyttäreni halusi jutella kanssani kahden kesken joten lähdimme kävelylle. Tyttäreni kertoi mieheni yrittäneen suuhdella häntä lauantai yönä tultuaan baarista. Tytär oli herännyt miehen tullessa kotiin ja jäänyt hetkeksi juttelemaan mieheni kanssa. Mies oli sitten kuulemma spontaanisti yrittänyt suudella tytärtäni, mutta tytär oli juossut äkkiä omaan huoneeseensa. En näe mitään syytä miksi tyttäreni valehtelisi joten sanoin miehelle että meidän pitää ottaa aikalisä jonka seurauksena mies muutti veljensä luokse asumaan. En todellakaan halua että tyttäreni joutuu asumaan tuollaisen ahdistelijan kanssa saman katon alla!

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:22"]

Jos siis englannin kielisen tutkimuksen tekijä on jenkeistä ja

kohdemaana toisenlainen kulttuuri, tulkitaan normaalin puitteessa

harjoitettu toiminta automaattisesti pedoiluksi.

Saunassa käyminen mukaanlukien.

-72

[/quote]

Pidät tutkijoita niin tyhmänä, että he eivät ota huomioon kulttuurieroja, vaikka tavan av-palstailijakin sen tajuaa ottaa huomioon?

Vierailija
102/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti tuo suutelu tai halailu ei ole yleistä ollut koska tyttö sanoi siitä. Provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sillä kai palstalaiset on edelleen sitä mieltä, että äitipuolet on tuossa suhteessa vaarattomampia kuin isäpuolet, vai vaihtuuko ääni kellossa nyt kun tämän

logiikan seuraukset tuodaan esille?"

Erikan tapauksessa ei ainakaan...

Vierailija
104/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus oli tehty amerikan tilastojen mukaan. Ruotsissa tehty tutkimus antoi ihan erilaisen prosenttiratkaisun, eikä tukenut tuhkimoteoriaa.

Vierailija
105/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 20:14"]

mustasukkaisten eksien lässytyksiä noi jutut että äitipuoli on vieras ihminen jadajadajaa.

[/quote]

Awww, pyllykipeyttä jollakin äitipuolella, ihan tiedoksi vain etten ole mikään yh, tai eronnut, tai mustasukkainen "ex". 

Äitipuolet ovat vieraita ihmisiä lapsen kodissa, ja myös isolla todennäköisyydellä vaarallisia lapsen psyykeelle ja myös fyysisesti vaarallisia lapselle.

[/quote]

tähän viestiin takerruin joo. En satunnaiseen vieras sanaan.

Vierailija
106/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:44"]Tutkimus oli tehty amerikan tilastojen mukaan. Ruotsissa tehty tutkimus antoi ihan erilaisen prosenttiratkaisun, eikä tukenut tuhkimoteoriaa.

[/quote]

Se ei silti poista sitä riskiä.. Silti sitä tapahtuu ja asia on hyvä tiedostaa.

Vierailija
107/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi takerruit selvään Provokatiiviseen viestiin... Lukematta muita viestejä

Vierailija
108/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen täällä sekoitetaan tilastot ja teoriat

Vierailija
109/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään väliä, mitä jokin tutukimus tai tilasto kertoo. Sinun ensisijainen tehtäväsi on suojella tytärtäsi ja ainoa oikea ratkaisu on miehen muutto pois luotanne. Vaikka on olemassa pieni mahdollisuus, että tyttäresi valehtelee, silti on parempi näyttää hänelle, että uskot ja suojelet häntä.

Itse tekisin luultavasti niin, että llähettäisin tyttären vanhemmilleni kylään (kunnes mies on muuttanut pois). Sitten keskustelisin miehen kanssa asiasta ja kuuntelisin hänen versionsa asiasta. Sitten sanoisin: "Me kummatkin tiedämme, että aikuinen joka lähentelee lasta, ei myönnä sitä. Siksi en voi tietää valehteletko ja minun tehtäväni on suojella lastani. Ymmärrät varmaan, että sinun on muutettava pois asunnostani mahdollisimman pian. Autan sinua toki järjestämään asumistasi. Kuitenkin muuton on tapahduttava viimeistään viikon sisällä."

Ja näin sitten toimittaisiin.

Vierailija
110/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:56"]

Sillä ei ole mitään väliä, mitä jokin tutukimus tai tilasto kertoo. Sinun ensisijainen tehtäväsi on suojella tytärtäsi ja ainoa oikea ratkaisu on miehen muutto pois luotanne. Vaikka on olemassa pieni mahdollisuus, että tyttäresi valehtelee, silti on parempi näyttää hänelle, että uskot ja suojelet häntä.

Itse tekisin luultavasti niin, että llähettäisin tyttären vanhemmilleni kylään (kunnes mies on muuttanut pois). Sitten keskustelisin miehen kanssa asiasta ja kuuntelisin hänen versionsa asiasta. Sitten sanoisin: "Me kummatkin tiedämme, että aikuinen joka lähentelee lasta, ei myönnä sitä. Siksi en voi tietää valehteletko ja minun tehtäväni on suojella lastani. Ymmärrät varmaan, että sinun on muutettava pois asunnostani mahdollisimman pian. Autan sinua toki järjestämään asumistasi. Kuitenkin muuton on tapahduttava viimeistään viikon sisällä."

Ja näin sitten toimittaisiin.

[/quote]

Ja vielä: Pyytäisin isäni kyläilemään luokseni kunnes mies muuttaa pois. Ensinnäkin minua pelottaisi miehen seurassa. Toisekseen hän varmaan olisi motivoitneempi muuttamaan pois isäni valvovien silmien alta.

Vierailija
111/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 20:22"]Ihanaa lukea, että uskoit heti tytön kertomuksen! Oma äitini ei uskonut, kun vasta kun mies loppu viimeksi tunnusti! Ja sen jälkeen äitini sanoi, että olen omalla käytökselläni aiheuttanut miehen käpälöinnin, kun olin nukkumassa!Joka ei todellakaan pidä paikkansa! Olin nuori hehkeä tyttö ja tämä ikäloppu ruma vanhus, yök! No äitini lähti nostelemaan suhteesta, mutta syyllistäen minua.Seuraavassa suhteessa varotteli minua, että minun pitää käyttäytyä niin, ettei tilanne uusiudu!Voi jumaliste!

[/quote]

On sulla kahjo äiti.

Mun äiti ei uskonut kun kerroin hänelle hyväksikäytöstä (olin alle 10v). Äiti vain löi minua poskelle ja sanoi että valehtelet ja mitä sä puhut.

40v

[/quote]

Kahjo mikä kahjo, mutta edelleen olen tekemisissä hänen kanssaan..Oikeestaan vähän säälin häntä.

Vierailija
112/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tyttö valehtelee.

Vierailija
113/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap-llä niin kova halu pitää mies että täytyy kuulla "toinen puoli" tuollaisesta asiasta!!!

Vierailija
114/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni että jätin keskustelun hieman oman onnen nojaan sen aloitettuani, mutta nyt voisin hieman raottaa tilanetta lisää.
Sanoin halunneeni aikalisän siksi että haluan kuulla myös miehen viersion. Tällä en todellakaan tarkoittanut sitä että aikoisin kuunnella miehen koottuja selityksiä ja ottaa hänet takaisin mikäli ne ovat riittävän hyviä. Mielestäni tämä vain on sen suuruusluokan asia että on väärin jos mies pääsee tästä kuin koira veräjästä, eli toisin sanoen jos olisin vain heittänyt hänet suoraan ulos ja jättänyt, niin se olisi ollut pieni paha tuollaiselle hirviölle. Aion selvittää tämän asian juurta jaksaen, mikä tarkoittaa sitä että mies ei todellakaan tule pääsemään helpolla. Toiseksi jos asiassa on perää mitä minulla ei ole syytä epäillä, ei tämä asia ole pelkästään minun ja tyttäreni ongelma sillä mies työskentelee nuorten parissa. Tunnen miehen pomon ja aion tasan tarkkaan varmistaa ettei miehen teini-ikäisten lähentelyt tule jatkumaan.

Vierailija
115/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö sä kuullut muka miehen versiota kun heitit hänet ulos ja meni veljelleen? Sekä vaan sanoi että aha ja moikka.

Vierailija
116/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. Olet siis ihan oikeasti tuhoamassa miehen elämän teinisi väitteen takia?

Tämä on joko tavvallista arempi provo tai erittäin hyvä syy olla huolimatta yh-naisia.

Vierailija
117/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:11"]

Siis etkö sä kuullut muka miehen versiota kun heitit hänet ulos ja meni veljelleen? Sekä vaan sanoi että aha ja moikka.

[/quote]

Sanoin miehelle että tietooni on tullut häneen liittyen sellainen asia että haluan ottaa pienen aikalisän. Mies sitten ehdotti että voisi muuttaa veljensä luokse hetkeksi. Tapaan tänään miehen ja on tarkoitus keskustella tästä asiasta.

Vierailija
118/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:17"]

Jessus. Olet siis ihan oikeasti tuhoamassa miehen elämän teinisi väitteen takia?

Tämä on joko tavvallista arempi provo tai erittäin hyvä syy olla huolimatta yh-naisia.

[/quote]

Sanoinkin että JOS asiassa on perää. Mitä en kylläkään epäile, mutta kuten sanottua, aion selvittää asian. Ei tässä nyt kenenkään elämää aleta tuhoamaan heppoisin perustein. Toiseksi, en ole yh ja vaikka olisinkin niin mitä sitten? Tyttäreni turvallisuus on minulle etusijalla olin yh tai en.

Vierailija
119/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki, miten ajattelit asian "selvittää". Tämä on sana sanaa vastaan -tapaus.

Vierailija
120/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:25"]

Kerro toki, miten ajattelit asian "selvittää". Tämä on sana sanaa vastaan -tapaus.

[/quote]

Katsotaan nyt. Itse en kuitenkaan näe mitään syytä sille miksi tyttäreni valehtelisi. Tyttäreni on teini-ikäinen ja seurustelee ikäisensä pojan kanssa. On aika vaikea uskoa että hän itse menisi vokottelemaan äitinsa 40-vuotiasta miesystävää ja sitten sen mönkään mentyä kääntäisi tilanteen toisin päin. Tai vaihtoehtoisesti keksisi huvikseen jotakin tuollaista.