Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan shokissa! Mies on yrittänyt suudella tytärtäni

Vierailija
19.05.2014 |

Olen 38-vuotias nainen. Olen eronnut 16-vuotiaan tyttäreni isästä muutama vuosi sitten. Nyt olen kuitenkin uudessa suhteessa ihanan miehen kanssa. Asumme kolmisin minun asunnossani. Mies ja tyttäreni tulevat ihan hyvin toimeen toistensa kanssa. Eivät ole mitenkään kovin läheisiä, mutta eivät heidän välinsä kuitenkaan mitenkään huonotkaan ole. Eilen illalla tyttäreni halusi jutella kanssani kahden kesken joten lähdimme kävelylle. Tyttäreni kertoi mieheni yrittäneen suuhdella häntä lauantai yönä tultuaan baarista. Tytär oli herännyt miehen tullessa kotiin ja jäänyt hetkeksi juttelemaan mieheni kanssa. Mies oli sitten kuulemma spontaanisti yrittänyt suudella tytärtäni, mutta tytär oli juossut äkkiä omaan huoneeseensa. En näe mitään syytä miksi tyttäreni valehtelisi joten sanoin miehelle että meidän pitää ottaa aikalisä jonka seurauksena mies muutti veljensä luokse asumaan. En todellakaan halua että tyttäreni joutuu asumaan tuollaisen ahdistelijan kanssa saman katon alla!

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 20:59"]

Kyllä se suurempi uhka on lapselle joku tuntematon ihminen, kun äidin tai isän uusi puoliso. 

[/quote]

Miksi se on niin vaikeaa myöntää, että se suurin uhka tulee vanhemman uudelta kumppanilta, ja ottaa se realistisena asiana.

Tunkemalla pään pensaaseen tuossa asiassa, ja hokemalla ettei asia voi olla näin, jätätte ne lapset ilman suojelua, ja jos on tehnyt lapsia, silloin teillä on ihan oikeasti velvollisuus suojella niitä lapsia, eikä teidän uutta kumppania.

Vierailija
82/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eronneena pienen tytön äitinä tajusin just etten voi enää koskaan löytää uutta rakkautta. Voihan vittu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:35"]Juuri eronneena pienen tytön äitinä tajusin just etten voi enää koskaan löytää uutta rakkautta. Voihan vittu. 

[/quote]

Kuka näin on sanonut? Jokaisessa tilanteessa vanhempien on pidettävä silmät auki, ei se silti tarkoita että kaikki ovat pahoja

Vierailija
84/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suuri osa naisista jatkaa suhdetta tuollaisten miesten kanssa. Ap, vaikuat järkinaiselta.Ei enää yhteyksiä mieheen.

Vierailija
85/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:29"]

Kyllä se suurempi uhka on lapselle joku tuntematon ihminen, kun äidin tai isän uusi puoliso. 

[/quote]

Miksi se on niin vaikeaa myöntää, että se suurin uhka tulee vanhemman uudelta kumppanilta, ja ottaa se realistisena asiana.

Tunkemalla pään pensaaseen tuossa asiassa, ja hokemalla ettei asia voi olla näin, jätätte ne lapset ilman suojelua, ja jos on tehnyt lapsia, silloin teillä on ihan oikeasti velvollisuus suojella niitä lapsia, eikä teidän uutta kumppania.

[/quote]

Eiköhän ongelma siis vähenisi olennaisesti sillä, että avioerossa

lähivanhemmuus annettaisiin automaattisesti isälle.

Eivät pääsisi isäpuolet ahdistelemaan tyttöjä ihan niin helposti kuin nykyään.

Milläs saadaan eduskunta ja sossutädit vakuuttumaan asiasta, että loppuisi

isien syrjintä erotilanteissa?

Sillä kai palstalaiset on edelleen sitä mieltä, että äitipuolet on tuossa suhteessa vaarattomampia kuin isäpuolet, vai vaihtuuko ääni kellossa nyt kun tämän

logiikan seuraukset tuodaan esille?

Vierailija
86/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 78, terveisin se juuri eronnut. Oikeesti vaan helvetin synkkää luettavaa tämä ketju:( Tulee väkisin paha mieli.

Vierailija
87/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:29"]

[/quote]

[/quote]

Eiköhän ongelma siis vähenisi olennaisesti sillä, että avioerossa

lähivanhemmuus annettaisiin automaattisesti isälle.

Eivät pääsisi isäpuolet ahdistelemaan tyttöjä ihan niin helposti kuin nykyään.

Milläs saadaan eduskunta ja sossutädit vakuuttumaan asiasta, että loppuisi

isien syrjintä erotilanteissa?

Sillä kai palstalaiset on edelleen sitä mieltä, että äitipuolet on tuossa suhteessa vaarattomampia kuin isäpuolet, vai vaihtuuko ääni kellossa nyt kun tämän

logiikan seuraukset tuodaan esille?

[/quote]

Ei kukaan ole pelkistä isäpuolista kai puhunut, se vaan on ketjun aihe. Väkivalta tilastoissa on myös kasvua äitipuolen kohdalla verrattain ydinperheisiin.

Vierailija
88/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hyväksikäyttäjä on joku tuttu, ei tarkoita, että se on isä tai äitipuoli. Koko cinderella teoria kumottiin tekstissä hyvin kahdella muulla teorialla.

Vierailija
89/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... kyllä muakin tuli kännissä otsalle suukottamaan kaverin isäpuoli, joka oli tosi hauska tyyppi ylipäätään. Myös kaveriani suukotti poskelle jne. Oltiin sillon jotain 16 vuotiaita, eikä kyllä ikinä ajateltu että olis jotain ahdistelua...:D riippuu tietysti tyypistä jne,onko hänen tyylistään. Ja täysin eri asia jos suulle koittaa pussata tietysti.

Vierailija
90/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:48"]Se, että hyväksikäyttäjä on joku tuttu, ei tarkoita, että se on isä tai äitipuoli. Koko cinderella teoria kumottiin tekstissä hyvin kahdella muulla teorialla.

[/quote]

Se on pelkkä teoria, jota monet tutkimukset tukee... Se ei silti faktaa tilastotiedoista poista.

Vierailija
91/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 20:59"]

[/quote]

[/quote]

ai minun on nyt hyväksyttävä nämä todistamattomat TEORIAT faktoina tai alan pahoinpitelemään mieheni lasta? Mikä ihme siinä on, että äitipuolet ja isäpuolet noin pelottaa?? Hyvänen aika! Kyllä minä varjelen ja suojelen kaikkia lapsia, oli ne sukua tai ei. Ihme, että tarhassa pysyvät hengissä, kun ei ole oma äiti vahtimassa. Me ollaan perhe, ei mitään tuntemattomia toisillemme. Tämä meidän koti on meidän kaikkien koti. Kukaan meistä ei ole täällä vieras tai vieraana. Ihme hysteriaa, että lapsen kanssa ei saa asua, kun biologiset vanhemmat ja muut on jotain vieraita ja vaarallisia.

Vierailija
92/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:30"]Oikeudenmukaisuuden nimessä mä olen sitä mieltä, että myös miestä on kuunneltava. Mitä yöllä tapahtui, mistä mies ja ap:n tytär juttelivat, oliko kyseessä todellinen, seksuaalinen lähentely-yritys vai yritys suukottaa tyttöä poskelle, jonka tytär kuitenkin koki liian tunkeilevaksi, mutta jota mies ei tarkoittanut seksuaaliseksi???

Sitä mäkään en ymmärrä, miksi pitää muuttaa uuden kumppanin kanssa saman katson alle kun on jo päässyt yhdestä epäonnistuneesta avo-/avioliitosta eroon. Nelikymppiset ihmiset osaavat rakentaa suhteita muutenkin kuin yhteen muuttamalla. Luulisi ainakin. Toisaalta, jos aikuinen haluaa ahdistella kumppaninsa lasta, on ihan sama asutaanko yhdessä vai erikseen. 

Onko tyttö nyt ahdistunut tapahtumien saamasta käänteestä?

Ei minusta mitään iloa taida ap:lle olla, pohdiskelen vain "ääneen" tilannetta. Hyvä kuitenkin, että mies ilmeisesti lähti ilman riitaa ja nopeasti veljensä luokse. Ehkä hän itsekin yllättyi omaa tekoaan ja pelästyi sitä? Tai haluaa pelstaa suhteen, ei tarkoittanut "suudelman yrittämisellä" sitä, mitä miten tyttö sen koki. 

[/quote]

Miksi ihmeessä pitäisi ton ikäisen miehen suudella ton ikäisiä tyttöä, edes poskelle?!

Vierailija
93/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 20:59"]

[/quote]

[/quote]

ai minun on nyt hyväksyttävä nämä todistamattomat TEORIAT faktoina tai alan pahoinpitelemään mieheni lasta? Mikä ihme siinä on, että äitipuolet ja isäpuolet noin pelottaa?? Hyvänen aika! Kyllä minä varjelen ja suojelen kaikkia lapsia, oli ne sukua tai ei. Ihme, että tarhassa pysyvät hengissä, kun ei ole oma äiti vahtimassa. Me ollaan perhe, ei mitään tuntemattomia toisillemme. Tämä meidän koti on meidän kaikkien koti. Kukaan meistä ei ole täällä vieras tai vieraana. Ihme hysteriaa, että lapsen kanssa ei saa asua, kun biologiset vanhemmat ja muut on jotain vieraita ja vaarallisia.

[/quote]

Sä et nyt ole ymmärtänyt pointtia lainkaan vaan tarttunut jonkun kirjoittajan vieras-sanaan todella vahvasti.

Tässä on puhuttu tilastoista ja siitä miten lapsia tulee aina suojella tilanteesta huolimatta. Kannattaa pitää aina silmät auki, kukaan ei ole sanonut että sinusta tulee hakkaaja. Miksi reagoit näin vahvasti?

Vierailija
94/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:00"]

ai minun on nyt hyväksyttävä nämä todistamattomat TEORIAT faktoina tai alan pahoinpitelemään mieheni lasta? 

[/quote]

Oletko jotenkin tyhmä?

Tuhkimoefekti on teoria, mutta tilastot eivät ole teoriaa, ymmärrätkö eron?

Tilastojen perusteella on kehitetty erilaisia teorioita (mm. evoluutiopyskologian taholta) selittämään tilastoissa näkyvä vaara, joka tulee lapsen vanhemman uuden kumppanin taholta, ja se on se teoria, mutta teoria jostain asiasta ei kumoa tilastotietoa.

Ymmärrä, että tilastot lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja pahoinpitelyista/murhista ovat faktaa, eivät teoriaa.

Vierailija
95/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:04"]

ai minun on nyt hyväksyttävä nämä todistamattomat TEORIAT faktoina tai alan pahoinpitelemään mieheni lasta? 

[/quote]

Oletko jotenkin tyhmä?

Tilastojen perusteella on kehitetty erilaisia teorioita (mm. evoluutiopyskologian taholta) selittämään tilastoissa näkyvä vaara, joka tulee lapsen vanhemman uuden kumppanin taholta, ja se on se teoria, mutta teoria jostain asiasta ei kumoa tilastotietoa.

Ymmärrä, että tilastot lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja pahoinpitelyista/murhista ovat faktaa, eivät teoriaa.

[/quote]

Mahdatkohan ymmärtää mitä tai sana tarkoittaa?

Siis ihan oikeasti?!?

Vierailija
96/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:04"]

[/quote]

Oletko jotenkin tyhmä?

[/quote]

Siis ihan oikeasti?!?

[/quote]

Ymmärtääkö joku muu mitä hän yrittää sanoa? -ohis

Vierailija
97/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:04"]

[/quote]

Oletko jotenkin tyhmä?

[/quote]

Siis ihan oikeasti?!?

[/quote]

Ymmärtääkö joku muu mitä hän yrittää sanoa? -ohis

[/quote]

Ei se varmaan tiedä itsekään.

Vierailija
98/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:49"]

Siis... kyllä muakin tuli kännissä otsalle suukottamaan kaverin isäpuoli, joka oli tosi hauska tyyppi ylipäätään. Myös kaveriani suukotti poskelle jne. Oltiin sillon jotain 16 vuotiaita, eikä kyllä ikinä ajateltu että olis jotain ahdistelua...:D riippuu tietysti tyypistä jne,onko hänen tyylistään. Ja täysin eri asia jos suulle koittaa pussata tietysti.

[/quote]

Niinpä, tämäkin juuri osoittaa, miten monenlaista näkökulmaa siihen on,

mikä on hyväksyttävää ja mikä jotain pedofiliaa.

Joissain kulttuureissa tuollainen suutelu ja halailu on ihan tavallista,

ja esim jenkeissä alastomuus muuten kuin yksinään on heti pedofilian

oire. Jos siis englannin kielisen tutkimuksen tekijä on jenkeistä ja

kohdemaana toisenlainen kulttuuri, tulkitaan normaalin puitteessa

harjoitettu toiminta automaattisesti pedoiluksi.

Saunassa käyminen mukaanlukien.

-72

Vierailija
99/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 20:22"]Ihanaa lukea, että uskoit heti tytön kertomuksen! Oma äitini ei uskonut, kun vasta kun mies loppu viimeksi tunnusti! Ja sen jälkeen äitini sanoi, että olen omalla käytökselläni aiheuttanut miehen käpälöinnin, kun olin nukkumassa!Joka ei todellakaan pidä paikkansa! Olin nuori hehkeä tyttö ja tämä ikäloppu ruma vanhus, yök! No äitini lähti nostelemaan suhteesta, mutta syyllistäen minua.Seuraavassa suhteessa varotteli minua, että minun pitää käyttäytyä niin, ettei tilanne uusiudu!Voi jumaliste!

[/quote]

On sulla kahjo äiti.

Mun äiti ei uskonut kun kerroin hänelle hyväksikäytöstä (olin alle 10v). Äiti vain löi minua poskelle ja sanoi että valehtelet ja mitä sä puhut.

40v

Vierailija
100/153 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:49"]

[/quote]

Niinpä, tämäkin juuri osoittaa, miten monenlaista näkökulmaa siihen on,

mikä on hyväksyttävää ja mikä jotain pedofiliaa.

Joissain kulttuureissa tuollainen suutelu ja halailu on ihan tavallista,

ja esim jenkeissä alastomuus muuten kuin yksinään on heti pedofilian

oire. Jos siis englannin kielisen tutkimuksen tekijä on jenkeistä ja

kohdemaana toisenlainen kulttuuri, tulkitaan normaalin puitteessa

harjoitettu toiminta automaattisesti pedoiluksi.

Saunassa käyminen mukaanlukien.

-72

[/quote]

Ei ole ihan näinkään. Et tunnu paljoa USAn kulttuurista tietävän.

Tilastoja ei ole kerätty pelkän alastomuuden perusteella