Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan shokissa! Mies on yrittänyt suudella tytärtäni

Vierailija
19.05.2014 |

Olen 38-vuotias nainen. Olen eronnut 16-vuotiaan tyttäreni isästä muutama vuosi sitten. Nyt olen kuitenkin uudessa suhteessa ihanan miehen kanssa. Asumme kolmisin minun asunnossani. Mies ja tyttäreni tulevat ihan hyvin toimeen toistensa kanssa. Eivät ole mitenkään kovin läheisiä, mutta eivät heidän välinsä kuitenkaan mitenkään huonotkaan ole. Eilen illalla tyttäreni halusi jutella kanssani kahden kesken joten lähdimme kävelylle. Tyttäreni kertoi mieheni yrittäneen suuhdella häntä lauantai yönä tultuaan baarista. Tytär oli herännyt miehen tullessa kotiin ja jäänyt hetkeksi juttelemaan mieheni kanssa. Mies oli sitten kuulemma spontaanisti yrittänyt suudella tytärtäni, mutta tytär oli juossut äkkiä omaan huoneeseensa. En näe mitään syytä miksi tyttäreni valehtelisi joten sanoin miehelle että meidän pitää ottaa aikalisä jonka seurauksena mies muutti veljensä luokse asumaan. En todellakaan halua että tyttäreni joutuu asumaan tuollaisen ahdistelijan kanssa saman katon alla!

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:17"]Jessus. Olet siis ihan oikeasti tuhoamassa miehen elämän teinisi väitteen takia?

Tämä on joko tavvallista arempi provo tai erittäin hyvä syy olla huolimatta yh-naisia.

[/quote]

Mitä helvettiä? Todellakin miehelle pitää tulla seurauksia ja varmistaa ettei ahdistele yhtään teiniä enää. Ja usein muissakaan lapsiin kohdistuvissa rikoksissa ei ole liutaa todistuksia asiasta. Lapsen kertomus riittää. Miksi lapsi valehtelisi ellei heillä ole edes huonot välit

Vierailija
122/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:28"]

Katsotaan nyt. 

[/quote]

Kuten arvelinkin. Et siis tosiasiassa aio selvittää mitään, vaan olet jo päättänyt, että tyttö puhuu totta ja mies on likainen pervertikko. Toisen maineen pilaaminen ei vaadi mitään näyttöä, vaan siihen pystyy kuka tahansa. Rikosoikeudelliset seuraukset perättömän tiedon levittämisellä toki on. Se kannattaa sinunkin kostokiimassasi muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan 100% miesystävääni ja hänellä on isällinen ja suojeleva suhde teinityttäreeni. Kohtelee pikkutyttönään, ei ole pienintäkään mahdollisuutta, että hän ikinä ajattelisi saati kohtelisi tytärtäni seksuaalissävytteisesti. Hieno, huolehtiva mies.

Silti emme asu miehen kanssa yhdessä, ehkä ikinä. Kotimme on tyttäreni koti ensisijaisesti. Hän saa heilua vaikka pikkupöksyissään milloin haluaa ja elää ja olla luontevasti perheensä kanssa. Enkä jätä heitä kaksin kuin aniharvoin eikä ikinä yöaikaan, mieluiten julkisilla paikoilla. Tätä päätöstä en ole kenellekään kertonut, toimin vähän salaa ja selitän asiat muilla syillä. Miesystävä pahoittaisi mielensä pelkästä epäilyistä, tyttäreni raivostuisi mulle, että ajattelen miesystäväni kykenevän johonkin ikävään. Olen ylihysteerinen, tiedän, mutta kun perheeni vaan on mulle pyhä ja sen suhteen otan varman päälle.

Vierailija
124/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en usko tätä että mies tuosta vaan lähtee veljelleen ilman että vaatii saada tietää mikä on ongelman nimi. En minä ainakaan suostuisi.

Vierailija
125/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:31"]

Katsotaan nyt. 

[/quote]

Kuten arvelinkin. Et siis tosiasiassa aio selvittää mitään, vaan olet jo päättänyt, että tyttö puhuu totta ja mies on likainen pervertikko. Toisen maineen pilaaminen ei vaadi mitään näyttöä, vaan siihen pystyy kuka tahansa. Rikosoikeudelliset seuraukset perättömän tiedon levittämisellä toki on. Se kannattaa sinunkin kostokiimassasi muistaa.

[/quote]

Mikähän sua vaivaa?  Sunko mielestä mies joka yrittää suudella teiniä saa jatkossa opettaa vaikka sun omaa nappulaasi harrastusseurassa?

Aina nämä on sana sanaa vastaan. Jos mies vielä tunnustaa, asia on ihan selvä.

Vierailija
126/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:31"]

Katsotaan nyt. 

[/quote]

[/quote]

Tuo oli nyt sinun oma oletuksesi. Oletko kenties itse joku pervertikko kun niin kiivaasti ajat miehen asiaa?

Vierailija
127/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:33"]

Jotenkin en usko tätä että mies tuosta vaan lähtee veljelleen ilman että vaatii saada tietää mikä on ongelman nimi. En minä ainakaan suostuisi.

[/quote]

Tai sitten mies tasantarkkaan tietää mistä syystä lähti, tietäähän hän mitä hän teki.

Vierailija
128/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:33"]

[/quote]

Kyllähän sitä vaatikin saada tietää, mutta en kertonut vielä. Ei kai hän nyt minun asuntoonikaan voi jäädä omin luvin notkumaan? Meillä päin ainakin näin. En sitten tiedä miten siellä teillä.

Vierailija
129/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:35"]

Tuo oli nyt sinun oma oletuksesi.

[/quote]

Ei vaan ainoa johtopäätös, jonka noista puheista voi tehdä. Todellisuudessa mitään ei olla selvittämässä, vaan päätös syyllisyydestä on jo tehty.

Mielenkiintoista, että sinusta oikeudenmukaisuuden vaatiminen tekee ihmisestä pervertikon. Mitä haluaisit sinusta ajateltavan tämän perusteella?

Vierailija
130/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei voi heittää pois omasta kodistaan noin vain.

Lain tuntemus ei näköjään ole kaikkien naisten vahvinta alaa.

Vierailija
131/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:45"]

[/quote]

Ei vaan ainoa johtopäätös, jonka noista puheista voi tehdä. Todellisuudessa mitään ei olla selvittämässä, vaan päätös syyllisyydestä on jo tehty.

Mielenkiintoista, että sinusta oikeudenmukaisuuden vaatiminen tekee ihmisestä pervertikon. Mitä haluaisit sinusta ajateltavan tämän perusteella?

[/quote]

Ensisijaisesti näissä tilanteissa pitää kuunnella ja uskoa lasta, etkö tätä ymmärrä?

Sen jälkeen vasta keskustellaan mahdollisen ahdistelijan kanssa.

Vierailija
132/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:45"]

[/quote]

[/quote]

Katsotaan sitten mikä on sinun oikeudenmukaisuuden laitasi kun 16-vuotias tyttäresi tulee kertomaan joutuneensa ahdistelun kohteeksi. Tuskin jaksat enää puolustella pervertikkoja. Joka tapauksessa, kuten sanottua, selvitän asian. Älä siis huoli.

Vierailija
133/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:49"]

Katsotaan sitten mikä on sinun oikeudenmukaisuuden laitasi kun 16-vuotias tyttäresi tulee kertomaan joutuneensa ahdistelun kohteeksi. 

[/quote]

Tälllaisen hysteerisyyden vuoksi kukaan ei saa toimia tuomarina omassa asiassaan. Vaikka kuinka tuntisit suojelunhalua, se ei anna sinulle oikeutta pilata toisen ihmisen elämää. Voimakkaalla tunteella ei voi oikeuttaa väärin tekemistä.

Vierailija
134/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:47"]

Ihmistä ei voi heittää pois omasta kodistaan noin vain.

Lain tuntemus ei näköjään ole kaikkien naisten vahvinta alaa.

[/quote]

Minulla on omistusasunto kuten myös miehellä. Mies muutti epävirallisesti asumaan luokseni ja vuokrasi oman asuntonsa ystävälleen. Eikös tämä sillon ole minun koti?

Vierailija
135/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:53"]

Minulla on omistusasunto kuten myös miehellä. Mies muutti epävirallisesti asumaan luokseni ja vuokrasi oman asuntonsa ystävälleen. Eikös tämä sillon ole minun koti?

[/quote]

Jos tiedot ovat tätä tasoa, kannattaa varmaankin konsultoida asianajajaa ennen kuin sarjoittaa lukot ja alkaa levitellä perättömiä tietoja miehestä. Tällaisilla teoilla on nimittäin seurauksensa.

Vierailija
136/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:51"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:49"]

Katsotaan sitten mikä on sinun oikeudenmukaisuuden laitasi kun 16-vuotias tyttäresi tulee kertomaan joutuneensa ahdistelun kohteeksi. 

[/quote]

Tälllaisen hysteerisyyden vuoksi kukaan ei saa toimia tuomarina omassa asiassaan. Vaikka kuinka tuntisit suojelunhalua, se ei anna sinulle oikeutta pilata toisen ihmisen elämää. Voimakkaalla tunteella ei voi oikeuttaa väärin tekemistä.

[/quote]

Tässä nyt ei ole kukaan pilannut vielä kenekään elämää. Pitäisikö minun vetää naapurin Martta mukaan tähän kuvioon selvittämään asiaa? Tyttäreni on alaikäinen joten olen vastuussa hänestä, katson siis asiakseni selvittää tämänKIN.

Vierailija
137/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:57"]

Tyttäreni on alaikäinen joten olen vastuussa hänestä, katson siis asiakseni selvittää tämänKIN.

[/quote]

Olisi tosiaan kiinnostavaa kuulla, miten aiot tämän asian "selvittää", mutta en kyllä pidätä henkeä vastausta odottaessani.

Ystävällinen neuvo: jos uskot rikoksen tapahtuneen, ota yhteyttä poliisiin.

Vierailija
138/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:53"]

[/quote]

Jos tiedot ovat tätä tasoa, kannattaa varmaankin konsultoida asianajajaa ennen kuin sarjoittaa lukot ja alkaa levitellä perättömiä tietoja miehestä. Tällaisilla teoilla on nimittäin seurauksensa.

[/quote]

Hohhoijaa. Teini-ikäinen tyttäreni kertoo keski-ikäisen miesystäväni yrittäneen suudella häntä. Miten toimin? En reagoi asiaan ja annan miehen mahdollisesti jatkaa pervertikon hommiaan omassa kodissani, tytär uhrinaan. VAI, pyydän miestä lähtemään MINUN kodistani ja selvitän asian? En tiedä miten sinulla on tapana, mutta minä otan tällaiset asiat vakavasti.

Vierailija
139/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rauhoituttasi jaksat lukea, mitä sinulle on kirjoitettu.

Miten selvityksesi muuten edistyvät?

Vierailija
140/153 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:03"]

Ehkä rauhoituttasi jaksat lukea, mitä sinulle on kirjoitettu.

Miten selvityksesi muuten edistyvät?

[/quote]

Ehkä luettuasi keskustelua tarkemmin, käy sinulle ilmi että tapaan tämän miehen tänään että siten etenevät.