Äitini pyysi minua lavatansseihin isäni ja hänen kanssaan
Jotenkin loukkaannuin tuosta. Oon reippaasti yli 40v ja sinkku. Kait kuvitteli että sieltä löytäisin miehen itselleni
Kommentit (14)
Perinteisesti Suomessa on pariudutta tanssilavoilla.
Todella asiatonta ja loukkaavaa. Sivusta
Yrittävät parittaa sinua jollekin tutun peräkammarinpojalle/tytölle
Ja mahdollista ei ole että ajattelivat vaan että teillä kaikilla voisi olla mukavaa?
Minun lapseni lähtisivät mielellään isänsä ja minun kanssani lavatansseihin. Mutta he ovatkin vasta kolmekymppisiä.
Se musa niin paskaa että todella suivaantuisin!
Olin juhannusaattona aikuisen 30-vuotiaan poikani kanssa kauniilla merenrantaterassilla.Juotiin yhdessä lasilliset viiniä. Poika pyysi ja poika tarjosi. Ihanaa oli. Ehkä äitisi tarkoitus oli ehdottaa kivaa yhteistä tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Minä olin lähemmäs 40 v eronnut kahden lapsen äiti ja mun äiti sanoi että olivat jutelleet isän kanssa, että veisivät minut tanssimaan. Sanoin että olen käynyt ennenkin tanssimassa ilman heitä, jos muistavat.
Minustä tämä oli liikuttavaa. Heidän tapansa yrittää olla avuksi.
Musta ois ollu ihanaa olla äitin ja sen miehen kanssa juhannus. Olinkin yksin kotona ja tapasin tapailumiestä nyt joka päivä. Mutta kyllä itse viihdyn iäkkään äitini kanssa, etenkin, kun hän on paras kaverini.
Kaikesta loukkaantujilla ei ole koskaan kivaa. Olisi voinut olla hauska ilta.
Ei jää epäselbksi miksi olet edelleen yksin.
Sama täällä. Minä olin lähemmäs 40 v eronnut kahden lapsen äiti ja mun äiti sanoi että olivat jutelleet isän kanssa, että veisivät minut tanssimaan. Sanoin että olen käynyt ennenkin tanssimassa ilman heitä, jos muistavat.