Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva, mies löi seinään reiän

Vierailija
18.05.2014 |

Kyllä sitä saa olla taas ylpeä puolisovalinnastaan. Mies löi eilen nyrkin seinästä läpi. Ja aamulla sanoi, että oli syytäni, minä ärsytin tahallisesti. Eipä tuo edes muista, etten ollut kotona tapahtuman aikaan.

Mulla on idiootti mies.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha niin hauska toi että sä muka ärsytit tahalleen, ja sit jatkuu et ollut edes paikalla :D! Mutta joo paska mies, isäpuoleni on samanlainen. Äitini ja sen miehen koti täynnä reikiä kaikissa seinissä ja ovissa jne. Lisäksi rikkoo kamoja ja on hakannut äitiäni todella pahasti! Luunmurtumia runsaasti ja isoja megamustelmia ja lapsena kun asuin siellä niin keittiö saattoi olla ihan kokonaan punainen verestä aamulla! Jnejne.... Älä jää odottamaan nyrkkiä rakas nainen ;( tee ainakin varsin selväksi että noin ei voi tehdä ja ei saa varsinkaan sinuun kohdistaa sitä vihaa :( 

Vierailija
42/47 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko terapiaa tai sitten ero. Tuon luokan väkivaltaisuus ja ilmeisestikin kännissä tai muissa aineissa on vaaran merkki. Nyt olet merkin nähnyt eli tiedät asian. Et voi selittää itsellesi myöhemmin väkivallan uhriksi jouduttuasi, että ihan tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Jos teillä on lapsia niin sitä suuremmalla syyllä terapia tai ero jos terapia ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:59"]Mies ollut pari viikkoa pois kotoa harrastuksensa vuoksi. Sitten syyttää kun ei ole ollut seksiä niin paljoa. ap

[/quote]

Un-be-lie-vable!

Vierailija
44/47 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin reikää olohuoneen seinässä, kun ekan kerran kävin mieheni luona. Oli kuulemma suuttunut kun kaveri oli viihteelle tehnyt oharit kun olivat olleet lähdössä viihteelle. Okei...

No, maailman paras mies siitä sitten tuli kun alle parikymppisestä vähän aikuistui. Valitettavasti ap:n kohdalla ei kuulosta samalta, minkäänlaista fyysistä eikä henkistä uhkaa ei kenenkään pidä joutua kokemaan, oli se sitten päätä kohti lentävä kynttilä tai syyttely seksin vähyydestä! Vaihtoon tuollaiset, seuraava nyrkin jälki ei ole asunnossa!

Vierailija
45/47 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:16"]Mies oli puutteessa ja loi varareiän?

-Mies 29v-
[/quote]

feikki, "vierailija" haista paska

Vierailija
46/47 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä potkasi hyllynpäätyyn reiän. Kerran kävi myös käsiksi. Ärsyttää kun en nostanut meteliä ja heittänyt sitä helvettiin mun asunnosta. Nuori "rakkaus"...

Vierailija
47/47 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ollu ku seinä? Siitä selviää rahalla...  meillä on monta nyrkin mentävää aukkoa ovessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän