Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva, mies löi seinään reiän

Vierailija
18.05.2014 |

Kyllä sitä saa olla taas ylpeä puolisovalinnastaan. Mies löi eilen nyrkin seinästä läpi. Ja aamulla sanoi, että oli syytäni, minä ärsytin tahallisesti. Eipä tuo edes muista, etten ollut kotona tapahtuman aikaan.

Mulla on idiootti mies.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah niin tuttua entisestä suhteesta. Mies valitti kun ei ole seksiä ja itse oli kaiken iltaa rassailemassa autoja ja viikonloput baarissa. Sitten valitti kun ei ole seksiä :D olis voinu olla jos en olis ollut nukkumassa 12-5 aikaan kun hän suvaitsee tulla kotiin :D

Vierailija
2/47 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva selitellä vieraille mitä on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi toimii niin esileikkinä!

Vierailija
4/47 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 09:24"]

UGh. Upeaa, että sinulla on tuollainen alfa-uros eikä mikään lassukka! Pidät machomiehesi vaan tyytyväisenä tarjoamalla kaljaa ja seksiä riittävästi. Ja siellä vuokratalosäätiössä ei pikku rei'illä seinissä ole niin väliä.

Eikai sekään haittaa, jos välillä saat turpaasi, kun sulla on kuitenkin MIES eikä mikään hiiri!

[/quote]

Olisikin vuokratalosäätiön kaksio, vaan kun on yhteisomisteinen ok-talo. Ei ole niin helppo lähteä. ap

Vierailija
6/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edes betoniseinä?

Vierailija
7/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:03"]

Oliko edes betoniseinä?

[/quote]

lastulevyä :)

Vierailija
8/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi. Ei se ole mitään idiotismia, jos ihminen ei hallitse hermojaan, vaan ihan synnynnäinen ongelma. Tiedän omakohtaisesti, kuinka suuri taakka ja häpeä tuollainen räjähdysherkkyys on.

Vierailija
9/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tuossa kohtaa huolissani mieheni terveydentilasta ja murheista, en siitä, kuka on idiootti ja kenen syy.

Vierailija
10/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa tyyppi a) lyö aloittajaa, b) lyö sellaista henkilöä, joka lyö/potkii/puukottaa takaisin päätyen itse sairaalaan tai c) saa tuomion pahoinpitelystä ja joutuu sakkojen lisäksi maksamaan vahingonkorvauksia. Kaikki nämä vaihtoehdot ovat ap:n kannalta huonoja.

Terapia tai ero.

Vierailija
11/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:31"]

Jossakin vaiheessa tyyppi a) lyö aloittajaa, b) lyö sellaista henkilöä, joka lyö/potkii/puukottaa takaisin päätyen itse sairaalaan tai c) saa tuomion pahoinpitelystä ja joutuu sakkojen lisäksi maksamaan vahingonkorvauksia. Kaikki nämä vaihtoehdot ovat ap:n kannalta huonoja.

Terapia tai ero.

[/quote]

Tiedän :(

Olen niin surullinen, että tähän soppaan lusikkani olen iskenyt. Lasteni tähden en millään haluaisi rikkoa perhettä (ei ole lasten isä), sillä lapset eivät ole tietoisia näistä tempauksista. Ovat jo kymmenvuotiaita, joten yritän sinnitellä kunnes itsenäistyvät. ap

Vierailija
12/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä...

Että on ärsyttävää... Olen odotellut mieheltä anteeksipyyntöä/selitystä käytöksestään. Sanallakaan ei ole ottanut puheeksi. Seksiä kehtaa vinkua ja loukkaantuu verisesti kun en lämpene.

Ihan kun joku amisjuntti, vaikka aikuisesta miehestä kyse. Mie romahan.

Vierailija
13/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi lyödä seinää kuin muita ihmisiä. Nyrkkeilysäkkiä tuohon tarvitsee ja tunteidenkäsittelytaidon opettelua, ei eroa tai muutakaan.

Vierailija
14/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 05:41"]Parempi lyödä seinää kuin muita ihmisiä. Nyrkkeilysäkkiä tuohon tarvitsee ja tunteidenkäsittelytaidon opettelua, ei eroa tai muutakaan.

[/quote]

Olen kerran jos toisenkin todistanut miehen hakanneen syyttömiä ihmisiä. Minua ei ole lyönyt. ap

Vierailija
15/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 05:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 05:41"]Parempi lyödä seinää kuin muita ihmisiä. Nyrkkeilysäkkiä tuohon tarvitsee ja tunteidenkäsittelytaidon opettelua, ei eroa tai muutakaan.

[/quote]

Olen kerran jos toisenkin todistanut miehen hakanneen syyttömiä ihmisiä. Minua ei ole lyönyt. ap

[/quote]

No, se onkin sitten asia erikseen...vihanhallintaongelma?

Vierailija
16/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 05:54"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 05:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vihanhallintaogelma todellakin. Ja yltiömustis. Kehittää päässään visioita ja raivostuu niistä :( ap

Vierailija
17/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 05:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 05:54"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 05:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vihanhallintaogelma todellakin. Ja yltiömustis. Kehittää päässään visioita ja raivostuu niistä :( ap

[/quote]

Ja sinä vielä roikut siellä? Juokse jo, hyvä nainen!

Vierailija
18/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paskiainen. Ansaitset parempaa.

Vierailija
19/47 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGh. Upeaa, että sinulla on tuollainen alfa-uros eikä mikään lassukka! Pidät machomiehesi vaan tyytyväisenä tarjoamalla kaljaa ja seksiä riittävästi. Ja siellä vuokratalosäätiössä ei pikku rei'illä seinissä ole niin väliä.

Eikai sekään haittaa, jos välillä saat turpaasi, kun sulla on kuitenkin MIES eikä mikään hiiri!

Vierailija
20/47 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sanoi, kun kerroit ettet ollut edes paikalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän