Millaista on harrastaa seksiä ylipainoisen, bmi yli 35, kanssa?
Onko pehmeää vai painavaa, meinaatko tukehtua alle vai joudutko olla aina päällä? Kertokaa.
Kommentit (59)
Teidän pitää kysyä tuolta mun mieheltä, mutta oletan että se tykkää, koska tänäänkin on tässä flirttailtu koko päivä ja vihjailtu kaikennäköistä. Kertoi jopa että fantasiansa on, että istuisin autossa ilman housuja.
t: bmi 50
"Painavahan hän toki on, sellainen seksi missä mies makaa täydellä painolla naisen päällä, ei onnistuisi vaan litistyisin. "
Kuka ylipäätään harrastaa tälläistä seksiä jossa ollaan koko painolla toisen päällä?
Tunnen yhden pariskunnan, jossa mies on tosi lihava ja nainen aika pieni ja hoikanpuoleinen. Ei voi olla miettimättä, että millähän tavalla se lapsi on saatu alulle.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:29"]
Löytyyköhän sieltä reikääkään ??
[/quote]
Ootko kenties yläasteikäinen?
Muuten sujuu hyvin, mutta ratsastaminen isomahaisen miehen kanssa on hankalaa, kun itse olen pienikokoinen ja lyhyt. Ei polvet yllä lattiaan asti.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:02"]
Onko pehmeää vai painavaa, meinaatko tukehtua alle vai joudutko olla aina päällä? Kertokaa.
[/quote]
Pakollinen kielipoliisi paikalla, läski äikkäopeko?
Ehkäpä kielioppitaitojen kohennus olisi merkittävämpää kohdallasi kuin ihmisten seksuaalisen käyttäytymisen aprikoiminen.
[/quote]
riippuu tietenkin siitä onko ihrakasa mies vai nainen. Yleensä ottaen on lylleröiden helpompi äheltää takaapäin, lylleröakka kontallaan levittää revansa tai mies takaapäin yrittää äheltää. tässä on se etu että normaalipainoisella ei ole vaaraa jäädä alle ja kokea puristuskuolema. Punkeroakkojen on toki vaikea löytää reikäänsä mikä voi aiheuttaa hankaluutta, samoin punkeroiden huono hygienia. Punkeron aknssa naidessa on myös otettava huomioon sydänkohtauksen vaara.
Olen itse ollut niinkin ison kuin bmi 45, ei ollut kyllä koskaan ongelmaa löytää reikää. Mikähän ongelma tää muka on?
-Nykyään hoikka.
Ihan näppärää on seksi, kiitos kysymästä. Ei ole asennoista ja asenteista puutetta.
Reikä löytyy ja karvat on siistitty. Ja mitä hygieniaan tulee niin ihan yhtälailla sitä pesulla käydään ylipainoisenakin.
Karvat siistitty ? Näkyykö niitä ylipäätään sieltä vaikka ois millanen pehko ?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:48"]
Karvat siistitty ? Näkyykö niitä ylipäätään sieltä vaikka ois millanen pehko ?
[/quote]
Onko sulla mitään hajua miltä bmi 35 edes näyttää?
Nyt tulee kyllä oksnnus, sorry, läskit!
Ähinää, puhinaa, litinää, lätinää ja läskien läiskettä. Tätähän sinä ap odotit vastaukseksi. Entäs, jos se onkin ihna tavallista? Mutta sitähän sinä et usko, koska kuulut läskinatseihin, joiden mielipiteitä ei mikään horjuta, kun ne kerran on luotu. Hyvää viikonloppua kuitenkin, läiskeellä tai ilman
Miten ne karvat yltää siistiä ? Oikeesti.
Ihan samalleen näkyy kuin kellähyvänsä hoikemmallakin. Ei se että bmi on 35-40 tarkoita välttämättä mitään roikkuvia löllömahoja tai vallattomia alleja. Ihan on joka paikka kohdallaan.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:03"]
[/quote] Miksei yltäisi? Perseenkin yltää pesemään. T: se bmi 50
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:03"]
[/quote]
Silleen että ottaa valitsemansa välineen ja siistii..?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:14"]
Teidän pitää kysyä tuolta mun mieheltä, mutta oletan että se tykkää, koska tänäänkin on tässä flirttailtu koko päivä ja vihjailtu kaikennäköistä. Kertoi jopa että fantasiansa on, että istuisin autossa ilman housuja.
t: bmi 50
[/quote]
Yök. Miehesi taitaa olla sellainen läskihullu, ns. syöttäjä. Ainoastaan sairas ihminen kiihottuu ylipainosta ja erityisesti läskeistä!!
Oma BMI on yli 35, ja seksi aviomiehen kanssa sujuu ongelmitta, ei ole vielä tullut vastaan asentoa, joka ei toimisi ylipainoni takia. Mies on hyväkuntoinen, eikä valita kiloistani. vaikka toki kannustaa mua laihdutuksessani.