Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on harrastaa seksiä ylipainoisen, bmi yli 35, kanssa?

Vierailija
17.05.2014 |

Onko pehmeää vai painavaa, meinaatko tukehtua alle vai joudutko olla aina päällä? Kertokaa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käsi ylös että kuka oikeasti edes tietää miltä bmi 35 ihminen näyttää?
Joo mielikuva näkyy olevan lösähtäneestä, roikkuvasta ja repeilleestä ruhosta, tosiasiahan on se että noilla mitoilla ei välttämättä vielä löydy yhtään roikkuvaa paikkaa. Toki on niitä ihmisiä joilla nuo lukemat merkitsee juuri sitä vyöryntää, sitten taas on se pää jossa ollaan vaan muhevan pyöreitä ja muodokkaita.

Vierailija
22/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:14"]

Teidän pitää kysyä tuolta mun mieheltä, mutta oletan että se tykkää, koska tänäänkin on tässä flirttailtu koko päivä ja vihjailtu kaikennäköistä. Kertoi jopa että fantasiansa on, että istuisin autossa ilman housuja.

t: bmi 50

[/quote]

Yök. Miehesi taitaa olla sellainen läskihullu, ns. syöttäjä. Ainoastaan sairas ihminen kiihottuu ylipainosta ja erityisesti läskeistä!!

[/quote] Eihän se kiihotukaan mun ylipainosta ja läskeistä vaan minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää kysyä tuolta mun mieheltä, mutta oletan että se tykkää, koska tänäänkin on tässä flirttailtu koko päivä ja vihjailtu kaikennäköistä. Kertoi jopa että fantasiansa on, että istuisin autossa ilman housuja.

[/quote]

Yök. Miehesi taitaa olla sellainen läskihullu, ns. syöttäjä. Ainoastaan sairas ihminen kiihottuu ylipainosta ja erityisesti läskeistä!!

[/quote]

Itse en kiihotu läskittömyydestä tai läskistä, kiihotun ihmisestä. Kun ollaan kunnon seksin parissä ulkonäkö- ja kokoseikat ovat yhdentekeviä. Kemia ratkaisee.

Vierailija
24/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sä olet itse sairas. Miehiä ei ole vain yhdestä muotista. Lihavakin ihminen voi olla kiihottava ja seksikäs.. Kukaan tuskin kiihottuu suoraan kenenkään ihosta tai rasvakudoksesta/lihaskudoksesta, vaan siitä ihmisestä. 

Vierailija
25/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:29"]

Löytyyköhän sieltä reikääkään ??

[/quote]

Löytyy niin että lähdet pläräämään navasta makkara kerrallaan alaspäin ja maista joka välilehden jälkeen sormea. Sitten kun maistuu paska niin kelaat kaksi lehteä taaksepäin ja se on siellä.

Vierailija
26/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=160&age=any&weight=91&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=

Tässä on bmi 35 ihmisiä. Hain 160/90 kiloisilla ihmisillä joilla bmi on sen 35 laskettuna. Että onpa nyt niin hirveitä kasoja joilta ei karvatkaan näy..

Vierailija
27/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaks, mua inhottaisi joku luiseva mies panemassa mua. Olen hoikka, mutta lihaksikas ja lihattomat miehet eivät kyllä kiihota.

Vierailija
28/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ylety reikään, oma ego on niin iso, että se on tiellä.

Vierailija
30/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:22"]

Muuten sujuu hyvin, mutta ratsastaminen isomahaisen miehen kanssa on hankalaa, kun itse olen pienikokoinen ja lyhyt. Ei polvet yllä lattiaan asti.

[/quote]

Öööö...pitäisikö polvet olla lattiassa..

Vierailija
31/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa ja vastenmielistä. Ihastuin kerran mieheen, joka oli lihava. Siis sellanen 120-kilonen. Muuten meni hyvin suhteessa, mutta seksi... Kyllähän se vaikuttaa, kun plösö on päällä tai alla. EI millään pahalla, mutta fakta vaan. Se löllyvä maha oli hirvee, teki mitä tahansa. Sinänsä suhde ei siihen kaatunut, mutta pidän ihmisistä, jotka pitävät huolta ITSESTÄÄN. EI niinkään seksin vaan myös terveyden vuoksi.

Vierailija
32/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia, kunhan toinen on normaalipainoinen. Tietyt asennot ovat toki hankalampia mutta suurin osa menee kuten normaalipainoisillakin. Sillä erotuksella toki, että harvemmin tulee kolhittua vahingossa luita vastakkain.

m-normaali, n-bmi++

Vierailija
33/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei miehen päällä polvet yllä patjaan tai lattialla pannessa lattiaan ni milläs nostat ittes ylös ja alas päällä ollessa. Mun reisiluut on niin lyhyet että onnistuu vaan kyykkyyn ylös liikkeellä ja se näyttää hassulta ja tuntuu ikävältä. Jalat maori tanssiasennossa :D

Vierailija
34/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä pulleana naisena luin tätä ketjua miehelle. Sitä nauratti toi karvojen siistiminen. Ilmoitin sille, että jos en ajaisi bikinirajoja ja häppäreitä (kummulla karvaa) niin mun karvat kasvais reisistä polvitaipeisiin. Sanoi, että entä sitten. :0 se on joku läski ja karvafetisti! AVIOERO!

Vierailija
35/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa puhutaan nyt ylipainoisista ihmisistä, joilla BMI 35. Muiden keskustelujen perusteella olen päätellyt, että mammojen mielestä jo BMI 25 on aina ylipainoa, pitäisi olla kork. 21, jota ne kirjoittajatkin hokevat. Siitä ylimenevä on aina läskiä.

Vierailija
36/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä haluakaan tietää. Pitäkää ihmiset itsenne suhtkunnossa ihan oman elämän kannalta. Seksi tulee siitä sitten bonuksena.

Vierailija
37/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori...mulle tuli sellanen sumopainija mieleen, olin vääräs.

Vierailija
38/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:43"]

Tässä ketjussa puhutaan nyt ylipainoisista ihmisistä, joilla BMI 35. Muiden keskustelujen perusteella olen päätellyt, että mammojen mielestä jo BMI 25 on aina ylipainoa, pitäisi olla kork. 21, jota ne kirjoittajatkin hokevat. Siitä ylimenevä on aina läskiä.

[/quote]

Mä olen ollut bmi18 eli tosi laiha ja vaimoni on bmi++. Jos parinvalinnassa oltaisiin tuijotettu painoa niin ikinä ei oltaisi päädytty yhteen...

Vierailija
39/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisempaa on kehon rasvaprosentti. Täällä kokemusta 45%:sta, lihoi +70% kiloja lähtötilanteeseen. Esimerkkikuvaan verrattuna jalat ja kädet olivat hoikemmat, joten vatsa roikkui enemmän, samoin kyljet ja selkä. 50%:n ulkoasua ei koskaan ollut.

http://cdn.builtlean.com/wp-content/uploads/2012/09/body-fat-percentage-women.jpg

Seksi? Mikä seksi? Jos ylipaino johtuu ahdistuneisuudesta eli kortisolista, ei siinä seksikään kiinnosta. Ei mitään väliä saako orgasmin tai 10, ihan yhtä haluton on taas vuoden tai kolmen päästä seuraavalla kerralla.

Mutta 45% ei ole BMI vaan rasvaprosentti. BMI siellä 35 tienoolla aika tarkalleen ollut, mutta ei se ole sama lihaksikkaalla tai jos rasva-% 45+ ja lihas-% 21-23. Rasva vie melkein 10x saman tilavuuden, joten rasvaprosentin noustessa koko kasvaa valtavasti. 155 cm pitkä käyttää silloin 40 ja 42 koon vaatteita, jos mahtuvat päälle.

Vierailija
40/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millaista on harrastaa seksiä ylipainoisen, bmi yli 35, kanssa?"
-
-

Yli 1000 kerran jälkeen voin todeta, että hirveetä touhua, yäk...

Viimeksikin kun työnsin sisään, niin melkein vartin jouduin pois vetämään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan