Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on harrastaa seksiä ylipainoisen, bmi yli 35, kanssa?

Vierailija
17.05.2014 |

Onko pehmeää vai painavaa, meinaatko tukehtua alle vai joudutko olla aina päällä? Kertokaa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma BMI on yli 35, ja seksi aviomiehen kanssa sujuu ongelmitta, ei ole vielä tullut vastaan asentoa, joka ei toimisi ylipainoni takia. Mies on hyväkuntoinen, eikä valita kiloistani. vaikka toki kannustaa mua laihdutuksessani.

Vierailija
2/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää kysyä tuolta mun mieheltä, mutta oletan että se tykkää, koska tänäänkin on tässä flirttailtu koko päivä ja vihjailtu kaikennäköistä. Kertoi jopa että fantasiansa on, että istuisin autossa ilman housuja.

 

t: bmi 50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Painavahan hän toki on, sellainen seksi missä mies makaa täydellä painolla naisen päällä, ei onnistuisi vaan litistyisin. "

 

Kuka ylipäätään harrastaa tälläistä seksiä jossa ollaan koko painolla toisen päällä?

Vierailija
4/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden pariskunnan, jossa mies on tosi lihava ja nainen aika pieni ja hoikanpuoleinen. Ei voi olla miettimättä, että millähän tavalla se lapsi on saatu alulle. 

Vierailija
5/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:29"]

Löytyyköhän sieltä reikääkään ??

[/quote]

 

Ootko kenties yläasteikäinen?

 

Vierailija
6/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sujuu hyvin, mutta ratsastaminen isomahaisen miehen kanssa on hankalaa, kun itse olen pienikokoinen ja lyhyt. Ei polvet yllä lattiaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:02"]

Onko pehmeää vai painavaa, meinaatko tukehtua alle vai joudutko olla aina päällä? Kertokaa.

[/quote]

 

Pakollinen kielipoliisi paikalla, läski äikkäopeko?

 

Ehkäpä kielioppitaitojen kohennus olisi merkittävämpää kohdallasi kuin ihmisten seksuaalisen käyttäytymisen aprikoiminen.

 

[/quote]

Vierailija
8/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tietenkin siitä onko ihrakasa mies vai nainen. Yleensä ottaen on lylleröiden helpompi äheltää takaapäin, lylleröakka kontallaan levittää revansa tai mies takaapäin yrittää äheltää. tässä on se etu että normaalipainoisella ei ole vaaraa jäädä alle  ja kokea puristuskuolema. Punkeroakkojen on toki vaikea löytää reikäänsä mikä voi aiheuttaa hankaluutta, samoin punkeroiden huono hygienia. Punkeron aknssa naidessa on myös otettava huomioon sydänkohtauksen vaara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut niinkin ison kuin bmi 45, ei ollut kyllä koskaan ongelmaa löytää reikää. Mikähän ongelma tää muka on?

 

-Nykyään hoikka.

Vierailija
10/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi siinä läski hyllyä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näppärää on seksi, kiitos kysymästä. Ei ole asennoista ja asenteista puutetta.
Reikä löytyy ja karvat on siistitty. Ja mitä hygieniaan tulee niin ihan yhtälailla sitä pesulla käydään ylipainoisenakin.

Vierailija
12/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat siistitty ? Näkyykö niitä ylipäätään sieltä vaikka ois millanen pehko ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:48"]

Karvat siistitty ? Näkyykö niitä ylipäätään sieltä vaikka ois millanen pehko ?

[/quote]

 

Onko sulla mitään hajua miltä bmi 35 edes näyttää?

 

Vierailija
14/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee kyllä oksnnus, sorry, läskit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähinää, puhinaa, litinää, lätinää ja läskien läiskettä. Tätähän sinä ap odotit vastaukseksi. Entäs, jos se onkin ihna tavallista? Mutta sitähän sinä et usko, koska kuulut läskinatseihin, joiden mielipiteitä ei mikään horjuta, kun ne kerran on luotu. Hyvää viikonloppua kuitenkin, läiskeellä tai ilman

Vierailija
16/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne karvat yltää siistiä ? Oikeesti.

Vierailija
17/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalleen näkyy kuin kellähyvänsä hoikemmallakin. Ei se että bmi on 35-40 tarkoita välttämättä mitään roikkuvia löllömahoja tai vallattomia alleja. Ihan on joka paikka kohdallaan.

Vierailija
18/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:03"]

Miten ne karvat yltää siistiä ? Oikeesti.

[/quote] Miksei yltäisi? Perseenkin yltää pesemään. T: se bmi 50

Vierailija
19/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:03"]

Miten ne karvat yltää siistiä ? Oikeesti.

[/quote]

Silleen että ottaa valitsemansa välineen ja siistii..? 

Vierailija
20/59 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:14"]

Teidän pitää kysyä tuolta mun mieheltä, mutta oletan että se tykkää, koska tänäänkin on tässä flirttailtu koko päivä ja vihjailtu kaikennäköistä. Kertoi jopa että fantasiansa on, että istuisin autossa ilman housuja.

 

t: bmi 50

[/quote]

 

Yök. Miehesi taitaa olla sellainen läskihullu, ns. syöttäjä. Ainoastaan sairas ihminen kiihottuu ylipainosta ja erityisesti läskeistä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi