Millaista on harrastaa seksiä ylipainoisen, bmi yli 35, kanssa?
Onko pehmeää vai painavaa, meinaatko tukehtua alle vai joudutko olla aina päällä? Kertokaa.
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 20:10"]
Seksi? Mikä seksi? Jos ylipaino johtuu ahdistuneisuudesta eli kortisolista, ei siinä seksikään kiinnosta. Ei mitään väliä saako orgasmin tai 10, ihan yhtä haluton on taas vuoden tai kolmen päästä seuraavalla kerralla.
[/quote]
Vaihtamalla paranee.
Minä mietin, että miten sinne pilluun normimunalla ylttää:/
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 22:10"]
[/quote]Ei sinne yletäkään muuta kuin jollain kepillä. Toisaalta punkerolta voi rasvata minkä poimun tahansa ja panna sitten sinne.
[/quote]
Miten joku voi olla anatomiasta näin pihalla?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 22:10"]
[/quote]
[/quote]
Miten jollakin ei voi olla huumorin tajua? Ei jeesus taas
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 22:10"]
[/quote]
[/quote]
Miten jollakin ei voi olla huumorin tajua? Ei jeesus taas
[/quote]
Mikähän kohta tossa oli mille olisi tarkoitus nauraa?
Ei ole ollut läski alla eikä päällä.
Ihan hyvin on onnistunut sekä ylipainoisen naisen kanssa että ollessani itse ylipainoinen. En ole huomannut painolla olleen mitään vaikutusta seksiin, korkeintaan lihava nainen tuntuu ihanan pehmeältä.
bmi 34 ja seksi toimii aina loistavasti.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:22"]
Tässä on bmi 35 ihmisiä. Hain 160/90 kiloisilla ihmisillä joilla bmi on sen 35 laskettuna. Että onpa nyt niin hirveitä kasoja joilta ei karvatkaan näy..
[/quote]
Kiitos selvennyksestä!
Mua hämäs keskustelussa,kun en ole pahemmin noihin painoindekseihin perehtynyt,ja luulin,että tässä puhutaan oikeasti sairaalloisen ylipainoisista ihmisistä :D Ei noi edes ole kovin lihavia,toi vihreäpaitainen,mustahousuinen nainen voisin olla minä.(Ja hyvin sujuu seksi,koska mieskin on iso,en tiedä sitten olisiko ruipelomman kanssa jotain liiskaantumisongelmia.)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:53"]
[/quote]Ei sinne yletäkään muuta kuin jollain kepillä. Toisaalta punkerolta voi rasvata minkä poimun tahansa ja panna sitten sinne.
[/quote]
Älkääs ny millimunat viitsikö nillittää,panette sitten vaan laihempia naisia! ;D
Mä oon miettinyt tätä kans, mulla on bmi yli tuon sairauden takia. Alipainoisesta tuohon tullut 6vuoden aikana ja miehen kanssa oltu yli 7vuotta ja haluaa silti että olen päällä.. Vit.... Niinku valas kuivalla maalla. Onneksi mulla on edes paljo lihasta.
Mieheni bmi on 37 ja ihan hyvin pystytään kaikissa asennoissa. Tosin hänellä noista neljästäkymmenestä ylipainokilosta alle puolet on läskiä, sillä hän harrastaa kehonrakennusta. Kuntokaan lopu kesken. Itse olen häntä siis n.60kg kevyempi.
Painavahan hän toki on, sellainen seksi missä mies makaa täydellä painolla naisen päällä, ei onnistuisi vaan litistyisin. :P
Aika hirveetä se on, vaikka monet ehkä väittää toisin kun ovat siihen tottuneet. Hyvä jos löytää sukupuolielimet sieltä ihran alta. Ainakaan miehellä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:02"]
Onko pehmeää vai painavaa, meinaatko tukehtua alle vai joudutko olla aina päällä? Kertokaa.
[/quote]
Ehkäpä kielioppitaitojen kohennus olisi merkittävämpää kohdallasi kuin ihmisten seksuaalisen käyttäytymisen aprikoiminen.
Täytyy sanoa, että oksettavaa. En voisi kuvitellakkaan tuikkaavani sellaista.
Ihan normaalia, takaapäin onnistuu. Nainen, tuo yli 35 BMI, ei kylläkään uskaltanut tulla päälleni. Yleensä naiset ei ole kovinkaan aktiivisia liikkumaan seksin aikana, mies saa hoitaa homman joten ei hirveästi eronnut seksistä hoikempien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 19:23"]
Jaks, mua inhottaisi joku luiseva mies panemassa mua. Olen hoikka, mutta lihaksikas ja lihattomat miehet eivät kyllä kiihota.
[/quote]
Mulla on kilo naudanlihaa, kelpaanko?