Lue keskustelun säännöt.
Kuka sanoi ettei yksin viettäessä ole aamusti darraa. VÄÄRIN :)
30.04.2014 |
Kyllä mä aattelin tänään oikeen luvan kanssa juoda vaikka yksin olenkin. Tuskin nuo kissat tuosta pahastuu vaikka pari siideriä juon :)
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisitko toistaa aloituksen suomen kielellä?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 19:56"]
Oisko mitään leffa vinkkejä tai youtubessa jotain hauskoja pätkiä?
[/quote]
Stb (2 ekaa naurattaa ja sitten alkaa ärsyttää). Tai pistä hakusanaksi joku Honest trailers. Asd movies. Simons cat. Tms.
Oisko mitään leffa vinkkejä tai youtubessa jotain hauskoja pätkiä?