Miksi erityisesti suomalaiset miehet ihannoivat äärimmäistä hoikkuutta/laihuutta naisessa?
Tuntuu että muissa kulttuureissa muotoja pidetään seksikkäänä, mutta Suomessa niitä pidetään rumina ja pitäisi olla todella laiha että olisi haluttava miesten silmissä. Naisten pitäisi muistuttaa keholtaan 12 vuotiasta laihaa poikaa että olisi kaunis.
Kommentit (172)
M25 kirjoitti:
Noh, se on vaan söpömpi. :) En oo ikinä halannu, mut kuvittelen et sellaista siroo pientä naista olis kiva halata. Ite oon laiha luikku, nii oon melko varma, et nainen ei kokis itteensä viehättäväks tämmöse ruikun vierellä. Onko se muka väärin tykätä sirosta vartalosta? :o
Aina saa haaveilla mutta oikeaa naista et tule koskaan saamaan.
"Muotoja" ei kyllä ihannoida oikeasti missään, paitsi kehopositiivisten fantasioissa. Suomessa voi korostua ihmisten puheissa - ei juuri käytännössä - hoikkuuden ihannointi, mutta vain koska siitä puhe mistä puute!
Miehillä on niin outo maku. Olen itse bi-nainen ja yksi seksikkäimmistä tietämistäni naisista on melko pyöreä. Mut hitto se on kuuma.
Naisilla onkin toki laajempi maku noin muutenkin, mutta aina tää vaan yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Noh, se on vaan söpömpi. :) En oo ikinä halannu, mut kuvittelen et sellaista siroo pientä naista olis kiva halata. Ite oon laiha luikku, nii oon melko varma, et nainen ei kokis itteensä viehättäväks tämmöse ruikun vierellä. Onko se muka väärin tykätä sirosta vartalosta? :o
Laiha miesvartalo on ihana! Ole vaan tyytyväinen itseesi.
Laiha miesvartalo on suorastaan oksettava.... anteeksi nyt vaan.
Laiha mies Vartalo on ihana. Kertoo nuoruudesta :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on todella huvittavaa kun katsoo minkänäköisiä porsaita miehet itse ovat. Syövät itsensä kirjaimellisesti hautaan.
Ja juovat, kaljamaha vaan kasvaa mutta silti pitää saada huippulaihaa naista.
mammat on työttömiä sometyrkkyjä, mutta silti pitää saada työssäkäyvää huipputuloista miestä
Ei pidä paikkaansa ja muotoja on monenlaisia. Pelkkä ihra ei ole yhtäkuin muoto. Ulkomailla naiset on naisellisempia kun katsotaan vaikka lantio vyötärö suhdetta. Suomessa suurin osa on tasapaksuja.
Hoikasta nyt vaan tulee mielikuva että on reipas, aktiivinen, hillitsee itsensä.. lihavasta tulee laiska kuva.
Vierailija kirjoitti:
Hoikasta nyt vaan tulee mielikuva että on reipas, aktiivinen, hillitsee itsensä.. lihavasta tulee laiska kuva.
Jos on hoikka siksi kun käyttää vaikka suonensisäisesti kovia huumeita niin onko silloin terveellinen ja urheilullinen ja hillitsee hyvin itsensä? Miesten mielestä kyllä. Pääasia että on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hoikka siksi kun käyttää vaikka suonensisäisesti kovia huumeita niin onko silloin terveellinen ja urheilullinen ja hillitsee hyvin itsensä? Miesten mielestä kyllä. Pääasia että on hoikka.
Kerroin millainen mielikuva minulle tulee. Aineiden käyttäjät kyllä tunnistaa muutenkin kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Ei ole väärin mutta jos vain tosi siro kelpaa niin hyvin suuri mahdollisuus että jäät kokonaan ilman.
Jos ja kun jään yksin, nii se johtuu iha muista syistä. :D Ongelmii on vaikka muille jakaa… Ei tarvii olla tosi siro, ei se oo kriteeri naiselle! Miks immeiset ei voi tajuta et mieltymys ei oo sama asia kui kriteeri? >:O Luonne, harrastukset ja semmone hapitus mikä ikinä se ny onkaa menee heittämällä edelle.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Laiha miesvartalo on ihana! Ole vaan tyytyväinen itseesi.
Kiva et meist hoikistaki tykätään. :) Juu, mut itteeni en oo tyytyväinen ennen kui saan sellaset 10-15 kiloo nostettuu painoo terveellisesti…
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Mitäpä semmosella tekis, ku en haluu lapsii. :) Ny oli hyvä counter, vaikka ite sanonki. :D
M25 kirjoitti:
Ei ole väärin tykätä sirosta vartalosta, mutta on väärin päättää naisten puolesta, mitä naiset ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yleistä kaikkialla. Itse asiassa Suomessa tätä on vähemmän kuin monessa muussa maassa vaikka täälläkin tätä on valtavasti, esimerkiksi Ranskassa minua pidettäisiin lihavana, siis ihan oikeasti lihavana eikä vain niin että en ole niin hoikka kuin kauneusihanne vaatii. Ja minä käytän täällä kokoa 36 ja olen täysin normaalipainoinen. Ranskassa joutuisin käyttämään "isojen tyttöjen" kokoja. Se, mitä täällä pidettäisiin syömishäiriökäytöksenä on siellä normaalina pidettyä. Ranskalaisten naisten hoikkuus ei tule kuin taikomalla, ranskattaret eivät liho koska ranskattaret eivät syö. Ja sitten jos mennään vaikka Japaniin jonka joku jo mainitsikin, niin siellä vasta laihuutta ihannoidaankin. Pikkutyttömäisyyden ihannointi on siellä viety äärimmilleen ja siihen kuuluu myös se, että pitää olla todella pieni.
Laihuuden ihannointi kertoo siitä, että lapsenomaisuus viehättää miehiä yleisesti naisessa. Laiha nähdään myös heikkona, hallittavana. Helpompi alistaa.
Onhan se ollut joskushistorian saatossa se jalkojen typistäminenkin, tuskallisessa kääreessä pienen tytön jalat, etteivät pääse kasvamaan. Helppo alistaa, kun ei edes kävelemään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nainen voi olla siro ja hoikka tai sitten lihaksikas ja timmi. Ainoa mistä en viehäty on löysyys eli iso rasvaprosentti ja rotevuus.
Nainen voi olla vaikka 185 pitkä ja silti olla hoikka ja viehättävä.
En tiedä miksi suurin osa naisista ei laihduta tai treenaa kun se on niin helppo ja tehokas keino nostaa omaa markkina-arvoa.
No olen yrittänyt vuosia laihduttaa, ei onnistu. Ei riitä itsekuri. Aloitan monta kertaa viikossa.
N 98kiloa
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Mitäpä semmosella tekis, ku en haluu lapsii. :) Ny oli hyvä counter, vaikka ite sanonki. :D
Eli olet sitä mieltä, että nainen ei ole muuta kuin lapsentekokone? Hienosti paljastit olevasi varsinainen sovinisti vaikka kovasti esität jotain mukavaa valkoritaria täällä.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Eli olet sitä mieltä, että nainen ei ole muuta kuin lapsentekokone? Hienosti paljastit olevasi varsinainen sovinisti vaikka kovasti esität jotain mukavaa valkoritaria täällä.
M25 on seuraava Sinccis
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
En oo sitä mieltä. Päätin vastata typerään vastaukseen yhtä typerästi. Ja nuo jutut valkoritareista saat unohtaa, ku et näytä ees tajuavan mitä se tarkottaa. Illan jatkoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muodokas tiimalasi eikä miehet kiinnostu.
N24
Tiimalasin on oltavakin muodokas, koska muuten on heti game over. Onneksi sinulla on aikaa.
Laiha miesvartalo on suorastaan oksettava.... anteeksi nyt vaan.