Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi erityisesti suomalaiset miehet ihannoivat äärimmäistä hoikkuutta/laihuutta naisessa?

Vierailija
20.12.2020 |

Tuntuu että muissa kulttuureissa muotoja pidetään seksikkäänä, mutta Suomessa niitä pidetään rumina ja pitäisi olla todella laiha että olisi haluttava miesten silmissä. Naisten pitäisi muistuttaa keholtaan 12 vuotiasta laihaa poikaa että olisi kaunis.

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat salapedofiilejä.

Vierailija
62/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

br kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

br kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpise, esim Ranska ja Japani ovat maita joissa hoikkuutta arvostetaan.

En osaa sanoa mitä Japanissa arvostetaan, kun en tunne jokaista japanilaista. Mutta voin sanoa, että pelkästää siellä elämällä käsitys normaalista kropasta tulee aika erilaiseksi kuin Suomessa tai edes Ranskassa. Katukuvassa kesällä on oikeasti vaikea nähdä ketään, jonka BMI olisi selkeästi yli 20. Ihmiset siis ovat keskimäärin oikeasti "laihoja", eivät vain "normaalipainoisia" siten kuin se Suomessa käsitetään.

Ja 30-, 40- tai edes 60-vuotiaat eivät ole sen lihavampia kuin 20-vuotiaatkaan. Suomessa ja länsimaissa käytännössä jokaiselle tulee kiloja vuosien varrella. Tai parisuhteen myötä. Japanissa näin ei ole. Tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin. 

Johtunee siitä, että japanilaisnaisten oman arvion mukaan n. kolmasosa heistä sairastaa jotakin muotoa syömishäiriöstä. Lisäksi työpaikoilla ja kouluissa pistetään kaikki vaa'alle ja jos painaa liikaa, tulee paperiin surunaama + firmalle mahdollisesti sakkoja jos turhan moni on ylipainoinen. 

On myös rodullisia eroja, vaikka näissä kilokeskusteluissa ne halutaan huuhaana lakaista maton alle. Japanilaiset ovat tyypillisesti rakenteeltaan/ luustoltaan kevyempiä kuin esim.suomalaiset. 

Aasialaisillehan on myös ihan omat painoindeksitaulukot, koska siellä ne ylipainon haitat tulevat esille paljon matalammassa painossa. Esimerkiksi Hong Kongissa ja Singaporessa ylipaino alkaa jo painoindeksin 23 kohdalta.

Tuo johtuu painoindeksi matematiikasta. Painoindeksi ei ole sama eri pituuksille. Se on vain ohjearvo keskipituiselle. Kaava on aivan liian yksinkertainen (jotta sen osaisi suurin osa kansasta laskea) Lyhyen 23 on keskipituisen 25 ja pitkän 27. Tähän ei vaikuta asuinmaa, kansallisuus tai "rotu" muuten kuin väestöryhmän keskipituutena. Oikea mittari olisi rasva ja sen jakautuminen.

Bmi nimenomaan ottaa huomioon pituuden ja nuo muut eivät vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tähän sopisi se prismatesti. Mene kauppaan ja katso parisuhteessa olevia naisia. Onko ne kaikki ihan oikeasti laihoja?

Näin tällä viikolla tosi omituisen parikymppisen prisma-pariskunnan. Hoikka ja täydellisen treenattu pitkätukkainen instabebe jolla käsipuolessa 170cm pulleaposkinen, lihavahko nuori mies jolla oli öljyiset huomiotyövaatteet :D Kuvitelkaa Lotta Harala ja Arttu Wiskari kaivikonetyömaalta pariksi niin kuva on täydellinen.

Olihan se piristävä näky sinänsä, pari oli tosi hyväntuulinen :)

Vierailija
64/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tähän sopisi se prismatesti. Mene kauppaan ja katso parisuhteessa olevia naisia. Onko ne kaikki ihan oikeasti laihoja?

Näin tällä viikolla tosi omituisen parikymppisen prisma-pariskunnan. Hoikka ja täydellisen treenattu pitkätukkainen instabebe jolla käsipuolessa 170cm pulleaposkinen, lihavahko nuori mies jolla oli öljyiset huomiotyövaatteet :D Kuvitelkaa Lotta Harala ja Arttu Wiskari kaivikonetyömaalta pariksi niin kuva on täydellinen.

Olihan se piristävä näky sinänsä, pari oli tosi hyväntuulinen :)

Käyköhän siinä niin että jos kerran on tuollainen suhde, kaverilla on tuollainen suhde tai on joskus nähnyt yhden tuollaisen pariskunnan niin sen jälkeen ajattelee että tuollaistahan sen kuuluu ollakin ja ihmettelee muiden naisten epätäydellisiä ominaisuuksia.

Vierailija
65/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa useampi ilmeisen kaunis nainen väittää etteivät miehet kiinnostu tai huomaa. Itse taviksena sivuutan ainakin kaikki selkeästi omaa tasoani korkeammalla olevat naiset. Oletan lähtökohtaisesti ettei tuollainen kaunis nainen ole minusta kiinnostunut, koska en pidä itseäni minään saaliina yhdellekään naiselle. Tavallisemman näköisiä uskaltaa paljon paremmin lähestyä.

M38

Vierailija
66/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on huomattu itsekin, olen ollut vuosia bmi 25 (tiimalasi, isot rinnat ja takamus) ja läskiksi on huudeltu jo kouluvuosina. Huutelijat 100% suomalaisia miehiä. :) 

Kun ystäväni sairasti anoreksiaa ja oli pahimmissa vaiheessa, eli hädintuskin pystyi kävelemään pariakymmentä metriä kerrallaan pitämättä taukoa, miehet tulivat iskemään koko ajan. Toki ystäväni on myös nätti blondi, mutta ei ole koskaan tuon vaiheen jälkeen saanut vastaavaa määrää kiinnostusta osakseen. :/ Jotain on pahasti pielessä, kun kasa miehiä kokee sairaalloisen laihuuden tavoiteltavana asiana.

Jep huomattu on. Olen bmi 23, suuret rinnat, muodokas takapuoli, hoikat jalat. Pukeudun juhlimaan lähtiessä melko ihonmyötäisesti ettei vyötärö katoa kokonaan kurvien takia. Olen miehille täysin näkymätön.

Sen sijaan ystäväni bmi 19, ei laaksoa ei kukkulaa, pukeutuu ylisuuriin vaatteisiin eikä etsi miestä (eli ei ota katsekontaktia jne). Hän ei saa hetken rauhaa. Jos lähdemme yhdessä ulos, häntä isketään jo joukkoliikenteessä, sen jälkeen jonossa, narikassa, baaritiskillä, pöydässä, vessajonossa ja myös Mäkkärissä kotimatkalla. Helposti 20 miestä tekee tuttavuutta yhden illan aikana samalla kun minua työnnetään kauemmas häritsemästä (kirjaimellisesti, minut on useamman kerran fyysisesti blokattu ja jopa työnnetty syrjään jotta mies saa puhua ystävälleni).

Sulla olis mun ihannenaisen vartalo.

Kiitos, ehkä kohtaan joskus miehen joka pitää siitä. Turhauttaa vaan joskus. Nyt olen Tinderissäkin ollut taas muutaman päivän, 8 matchia joista yksi on vastannut nihkeästi aloitusviestiini. Tää on yhtä tervassa uimista 😅

Vierailija
67/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Omaan laajan kaveripiirin ja nää anorektikot ei ole kenenkään mieleen.

Onko pakko haukkua? Mikä sua vaivaa? Muiden vartalot eivät kuulu sinulle.

Vierailija
68/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ehken siitä samasta syystä että tosi monet naisetkin tykkää sopusuhtaisesta ja normipainoisesta miehestä. Itsekään en viehäty ylipainosta enkä mistään salimakesta vaan omaan makuun on enemmänkin juoksua ja hiihtoa harrastavat miehet. Ei kuitenkaan mitkään superhoikat maratoonarit vaan ihan normipainoiset.

Vierailija
69/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nainen voi olla siro ja hoikka tai sitten lihaksikas ja timmi. Ainoa mistä en viehäty on löysyys eli iso rasvaprosentti ja rotevuus.

Nainen voi olla vaikka 185 pitkä ja silti olla hoikka ja viehättävä.

En tiedä miksi suurin osa naisista ei laihduta tai treenaa kun se on niin helppo ja tehokas keino nostaa omaa markkina-arvoa.

Vierailija
70/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nainen voi olla siro ja hoikka tai sitten lihaksikas ja timmi. Ainoa mistä en viehäty on löysyys eli iso rasvaprosentti ja rotevuus.

En tiedä miksi suurin osa naisista ei laihduta tai treenaa kun se on niin helppo ja tehokas keino nostaa omaa markkina-arvoa.

Minäpä tiedän. Nuorena ei tarvitse, seuraa riittää muutenkin, ja vanhempana markkina-arvon nosto ei kauheasti kiinnosta. Miehen tavoittelu ei ole monenkaan naisen elämäntehtävä.

Vierailija
71/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Luuletko, että naiset ovat olemassa vain miehiä varten? En tiedä miksi olet noin sovinistinen ja tyhmä.

Vierailija
72/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa useampi ilmeisen kaunis nainen väittää etteivät miehet kiinnostu tai huomaa. Itse taviksena sivuutan ainakin kaikki selkeästi omaa tasoani korkeammalla olevat naiset. Oletan lähtökohtaisesti ettei tuollainen kaunis nainen ole minusta kiinnostunut, koska en pidä itseäni minään saaliina yhdellekään naiselle. Tavallisemman näköisiä uskaltaa paljon paremmin lähestyä.

M38

Oon painanut kaikkea 45 ja 65 kilon väliltä, pituus 160. Ei musta alipainoisena kukaan kiinnostunut tai sit en sitä ainakaan itse nähnyt kun olin niin kurjana muuten, samaistun tähän. Tai ne jotka kiinnostui, niin tosiaan kiinnostuinpelkästään sen takia kun olin mallin mitoissa.

Eniten menekkiä normaalipainoisena kun on sujut itsensä ja kehonsa kanssa, on hymyilevä ja ystävällinen. Nyt painan n 55 ja olis kolme kiinnostunutta, vaikka omasta mielestä painoa on muutama kilo liikaa. Oma mies ainakin tuntuu aidosti tykkäävän ja kehuu päivittäin.

En varmana itsekään uskaltaisi lähestyä mitään bodaria tai super timmissä kunnossa olevaa.

Itsestäkin jopa kivempi pysyä näin hieman pulleampana. Tietää ainakin että jos joku kiinnostuu niin ei ole vain ulkonäön takia ja varmaan omaa syvällisempääkin ajatusmaailmaa ja olenkin suht fiksuja miehiä löytänyt. Ikinä ei ole kukaan negatiivisesti arvostellut ulkonäköä tai painoa.

Mistä ja miten ne naiset sit etsii miehiä, jotka on sitä mieltä että vain laiha nainen kelpaa? Ja minkälaisia ne miehet on?

Varmaan suurin osa miehistäkin arvostaa sitä sisäistä säihkettä etupäässä. Kateellinen ja katkera nainen kyllä karkottaa kaikki oli sit laiha tai pullea. Enemmän meinaa luonne ja hymy, iloisuus ja empatia.

N33

Vierailija
73/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on taas ihan päinvastainen kokemus omasta elämästäni. Olen aina ollut alipainoinen ja siro, näytän kropaltani että olisin jäänyt johonkin teini-ikään. Pienet rinnat, hoikat raajat, pieni peppu, thigh gap jne. Ja suomalaisille miehille olen pelkkää ilmaa!

Ulkomaalaiset taas käyvät kuumana, lähestyvät ja pyytävät treffeille.

Pari miestä on tullut jopa USA:sta asti treffeille kanssani. 

Olen tullut siihen tulokseen että suomalaisia ei kiinnosta petite-kokoiset sirot blondit mutta ei haittaa sillä saan napsia menestyviä, maailmanluokan huippumiehiä kuin tarjottimelta.

Jos elettäisiin aikakautta ilman internettiä, modernia teknologiaa ja hyviä matkustusmahdollisuuksia, olisin varmasti aika yksinäinen.

Tämä viestisi sai minut aika mietteliääksi. Eipä ole helppoa löytää oikeaa rakkautta, kun olemme vain kasa ruumiinosia muille, jopa itsellemme.

Vierailija
74/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on huomattu itsekin, olen ollut vuosia bmi 25 (tiimalasi, isot rinnat ja takamus) ja läskiksi on huudeltu jo kouluvuosina. Huutelijat 100% suomalaisia miehiä. :) 

Kun ystäväni sairasti anoreksiaa ja oli pahimmissa vaiheessa, eli hädintuskin pystyi kävelemään pariakymmentä metriä kerrallaan pitämättä taukoa, miehet tulivat iskemään koko ajan. Toki ystäväni on myös nätti blondi, mutta ei ole koskaan tuon vaiheen jälkeen saanut vastaavaa määrää kiinnostusta osakseen. :/ Jotain on pahasti pielessä, kun kasa miehiä kokee sairaalloisen laihuuden tavoiteltavana asiana.

Sama kävi mun kaverille. Ei ollut anoreksiaa mutta masentui pahasti eron jälkeen ja laihtui mittoihin 162cm/45kg eli merkittävä alipaino. Sanoi että töissäkin miespuoliset kehuivat että wau, ootko treenannut ja oot varmaan tosi hyvässä kunnossa ja baarissa sai huomiota enemmän kuin ikinä. Ja oli siis ihan psyykkisesti romuna, ei nukkunut, itkeskeli...Kun "lihoi" takaisin n. 55kg painoon loppui miesten huomio.

Vierailija
75/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kävi mun kaverille. Ei ollut anoreksiaa mutta masentui pahasti eron jälkeen ja laihtui mittoihin 162cm/45kg eli merkittävä alipaino. Sanoi että töissäkin miespuoliset kehuivat että wau, ootko treenannut ja oot varmaan tosi hyvässä kunnossa ja baarissa sai huomiota enemmän kuin ikinä. Ja oli siis ihan psyykkisesti romuna, ei nukkunut, itkeskeli...Kun "lihoi" takaisin n. 55kg painoon loppui miesten huomio.

Ja tämä aiheuttaa mussa normaalipainoisessa halua laihduttaa, vaikka tiedän että se tarkoittaisi nännyttämistä... On vain yksinäisenä sinkkuna masentavaa kun ei saa kontaktia kehenkään. Mulla on hyvä miespuolinen ystävä joka aina kannustaa mua - ja deittailee itse vain langanlaihoja mallitasoisia tyttöjä. Uskon siis joo että olen hänelle varmaan nätti, mutta silti täysin neutraali. Ja kun haluaisi olla jollekulle seksikäs... T. Se kuvikas bmi 23

Vierailija
76/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, se on vaan söpömpi. :) En oo ikinä halannu, mut kuvittelen et sellaista siroo pientä naista olis kiva halata. Ite oon laiha luikku, nii oon melko varma, et nainen ei kokis itteensä viehättäväks tämmöse ruikun vierellä. Onko se muka väärin tykätä sirosta vartalosta? :o

Vierailija
77/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Noh, se on vaan söpömpi. :) En oo ikinä halannu, mut kuvittelen et sellaista siroo pientä naista olis kiva halata. Ite oon laiha luikku, nii oon melko varma, et nainen ei kokis itteensä viehättäväks tämmöse ruikun vierellä. Onko se muka väärin tykätä sirosta vartalosta? :o

Ei ole väärin mutta jos vain tosi siro kelpaa niin hyvin suuri mahdollisuus että jäät kokonaan ilman. 

Vierailija
78/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Laiha miesvartalo on ihana! Ole vaan tyytyväinen itseesi.

Vierailija
79/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suomi on nii kova ja kylmä maa :D suomi on myös suht "varakas",, joka tarkottaa sitä ettei oo hyvä jos lihoo, koska lihominen ei oo vaurauden merkki koska ihmiset on niin nirppanokkia että alkaa haluumaan kaikkea mitä ei oo yms..... ja plaaplaaplaa..... sekä suomalaiset miehet usein laihoja ja hinteliä ja siks pelkää muodokkaita joskus yms..... lisäks suomessa ei oo mtn "seksikkyyden" kulttuuria, vaan päin vastoin.. täytyy olla vihasena töitä tekemässä, ei siihen kuulu mikään vaikka pyllyn pyöritys.

Vierailija
80/172 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska suomi on nii kova ja kylmä maa :D suomi on myös suht "varakas",, joka tarkottaa sitä ettei oo hyvä jos lihoo, koska lihominen ei oo vaurauden merkki koska ihmiset on niin nirppanokkia että alkaa haluumaan kaikkea mitä ei oo yms..... ja plaaplaaplaa..... sekä suomalaiset miehet usein laihoja ja hinteliä ja siks pelkää muodokkaita joskus yms..... lisäks suomessa ei oo mtn "seksikkyyden" kulttuuria, vaan päin vastoin.. täytyy olla vihasena töitä tekemässä, ei siihen kuulu mikään vaikka pyllyn pyöritys.

Anteeksi mitä??? Suomalaiset miehet muka laihoja ja hinteliä? Johan vitsin murjaisit, ehkä teini-ikäisenä mutta kyllä tuolla kadulla paljon enemmän lyllertää kaljamahaisia porsaita kuin mitään hoikkia urheilijoita.