Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi erityisesti suomalaiset miehet ihannoivat äärimmäistä hoikkuutta/laihuutta naisessa?

Vierailija
20.12.2020 |

Tuntuu että muissa kulttuureissa muotoja pidetään seksikkäänä, mutta Suomessa niitä pidetään rumina ja pitäisi olla todella laiha että olisi haluttava miesten silmissä. Naisten pitäisi muistuttaa keholtaan 12 vuotiasta laihaa poikaa että olisi kaunis.

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tähän sopisi se prismatesti. Mene kauppaan ja katso parisuhteessa olevia naisia. Onko ne kaikki ihan oikeasti laihoja?

Öhöm. Ei kannata. Minä käyn harvemmin kaupassa mieheni kanssa syystä että mies ei jaksa rampata marketeissa. Hoidan ostokset joko isäni tai poikani kanssa eli liikun joko itseäni 20 vuotta vanhemman, tukevamman ja lyhyemmän miehen kanssa tai itseäni 20 vuotta nuoremman, laihtumaan ja pidemmän miehen kanssa. Itse olen normaali painoinen ja pituinen keskiverto 40v nainen. Tavarat tietysti lastataan samaan kärryyn mutta maksetaan erikseen. Siinä menee analyysit pieleen.

Vierailija
162/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tähän sopisi se prismatesti. Mene kauppaan ja katso parisuhteessa olevia naisia. Onko ne kaikki ihan oikeasti laihoja?

Öhöm. Ei kannata. Minä käyn harvemmin kaupassa mieheni kanssa syystä että mies ei jaksa rampata marketeissa. Hoidan ostokset joko isäni tai poikani kanssa eli liikun joko itseäni 20 vuotta vanhemman, tukevamman ja lyhyemmän miehen kanssa tai itseäni 20 vuotta nuoremman, laihtumaan ja pidemmän miehen kanssa. Itse olen normaali painoinen ja pituinen keskiverto 40v nainen. Tavarat tietysti lastataan samaan kärryyn mutta maksetaan erikseen. Siinä menee analyysit pieleen.

Laihtumaan=laihemman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon vastaan, että erityisesti suomalaisilla naisilla on tapana hankkiutua petollisesti raskaaksi ja laihassa kropassa sen huomaa kaikista aikaisimmin. Eli kyseessä on evoluution sanelema tuntemus, jossa arvioidaan sitä, voiko naaras olla oman siemenen kantaja, vai joko siellä on jonkun toisen penska aseteltuna.

Vierailija
164/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyneet ympärillä pyöriviin itsensä kehopositiivisena näkeviin siiderivalaisiin jotka eivät jaksa mitään muuta harrastusta kuin sohvan TV tuijottaa.

Vierailija
165/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon vastaan, että erityisesti suomalaisilla naisilla on tapana hankkiutua petollisesti raskaaksi ja laihassa kropassa sen huomaa kaikista aikaisimmin. Eli kyseessä on evoluution sanelema tuntemus, jossa arvioidaan sitä, voiko naaras olla oman siemenen kantaja, vai joko siellä on jonkun toisen penska aseteltuna.

Niin varmaan. Ihmiset ei huomanneet vatsaani, vaikka olin kuudennella kuukaudella raskaana. Olen kyllä tosi pitkä. Mutta silti olin aivan ihmeissäni.

Vierailija
166/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyneet ympärillä pyöriviin itsensä kehopositiivisena näkeviin siiderivalaisiin jotka eivät jaksa mitään muuta harrastusta kuin sohvan TV tuijottaa.

Sohva ja telkkari on parasta!! Jaksan muutakin, mutta en viitsi.

Vierailija
167/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuan aihetta sanomalla, että miksi suuri osa nuorista naisista on hirvittävän ylipainoisia ja laiskan oloisia. Hoitajissakin näkee noita kuin makkarankuoressa olevia naisia työvaatteissaan, jotka eivät tosiaankaan jätä mitään arvailujen varaan. Herättää lähinnä myötähäpeää ja epäilyä siitä onko tuo luotettava ja osaava ollenkaan. Hiki pursuu otsalta ja läskit lanteilla ja takapuolessa. Ammattinsa puolesta luulisi olevan jonkinlainen itsekuri ja tietämys terveellisestä ruuasta.

Hoito -ja siivoushenkilökunnan valitus raskaasta työstä johtuu lähinnä tuosta, että lähes kaikki on merkittävän ylipainoisia. Lihava ihminen ei vain jaksa liikkua niin kuin hoikka ja ovat taipuvaisia etsimään itselleen lepopaikkaa. Lisäksi hoitajilla on todellakin kumma tapa ottaa sieltä suojavarusteesta itselleen liian pienet työvaatteet niin että näyttävät liian täytetylle makkaralle niissä. 

Vierailija
168/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon muodokas tiimalasi eikä miehet kiinnostu.

N24

Tarkoittaako tuo suominaisen muodokas läskiä ja jos miehet ei kiinnostu olet ruma tai nenä pystyssä kulkeva nirppa nokka.

Vierailija
169/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut 21 vuotiaana 165 senttisenä painanut jotain 55 kiloa, ja silloin tapailemani vanhempi mies sanoi että "Hyvä kroppa sulla on vaikka vähän näytätkin siltä että tykkäät aika paljon syödä" 

No kylläpäs nyt oletkin lihava - Nimenomaan ET ole.

Olet liiankin laihuliini makuuni, sellainen 70 kg on just sopiva.

Vierailija
170/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut 21 vuotiaana 165 senttisenä painanut jotain 55 kiloa, ja silloin tapailemani vanhempi mies sanoi että "Hyvä kroppa sulla on vaikka vähän näytätkin siltä että tykkäät aika paljon syödä" 

Oho 55kg 165cm ihan normi mitat mun mielestä tosin painoa saattaa olla hieman liian vähän jopa. 60kg ei tuossa pituudessa tunnu missään.

Tuollaiset mitat ovat täysin normi mm. niille yleisesti kuumina pidetyille näyttelijöille ja muille julkkisnaisille. Esim. joku Megan Fox on 52kg/163cm ja varsin hoikan näköinen. Scarlett Johansson 57kg/160cm.

Ihmettelen mistä helv****** te noita miehiä/poikia olette löytäneet.

Vierailija
171/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon muodokas tiimalasi eikä miehet kiinnostu.

N24

Tarkoittaako tuo suominaisen muodokas läskiä ja jos miehet ei kiinnostu olet ruma tai nenä pystyssä kulkeva nirppa nokka.

Tarkoittanee reippaasti ylipainoista kuten lehtien artikkeleissakin aina. Näiden kyseisten ihmisten mielestähän normaalipainoinen on laiha, eikä voi olla muodokas.

Vierailija
172/172 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisten eli ylipainoisten naisten voimaantumisketju taas. Tadaa.....  ja 3-numeroinen luku alapeukkuja. MOT.