Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?

Vierailija
19.12.2020 |

Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?

Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!

Kommentit (211)

Vierailija
101/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo salaa keneenkään, se keneen oon tietää sen. :))

Vierailija
102/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen parhaaseen kaveriin. Sattuneesta syystä en ole asiasta kenellekään kertonut. En ole aikeissa erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiseen työkaveriini. Emme ole nähneet moneen vuoteen, kun muutin toiselle paikkakunnalle. Oltiin töissä kuin paita ja peppu, ja teiden eriytyminen teki kipeää. Tekee yhä.

Vierailija
104/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni siskon ex-mieheen.

Olisin koko suvulle mieluinen ”uusi kumppani” - tämä ystäväni äidin suusta (kenen tyttärestä erosi siis...) mies ehti kuitenkin löytää melkein heti uuden - joten jäin rannalle nuolemaan näppejäni.😬

Joten käyttäydyn sivistyneesti ja olen kuin en olisikaan...

Vierailija
105/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
106/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan mä kuisuttelin kerran keksityillä sanoilla ranskankieltä yhden naisen korvaan ja se punastui.

Vierailija
107/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni parhaaseen ystävään. Näen muutamia kertoja vuodessa ja aina salaa alkaa sydän vähän lepattaa. En ole koskaan tehnyt mitään, enkä koskaan tule tekemään mitään, en ikinä vaihtaisi miestäni kehenkään. 

Vierailija
108/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxxxo, siihen mä olen ihastunut 😉. En kerro, kun en usko että hän haluaa sitä kuulla.

Vierailija
109/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestyökaveriini ❤💋 olit tänään syötävän ihana, katselin sua antaumuksella kun kerrankin oli tilaisuus. Nähdään ensi vuonna! 🥰

Vierailija
110/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin parhaaseen (ja ainoaan) panokaveriini. Molemmat olemme onneksi vapaita, mutta en ole kehdannut kertoa, koska ikäero on suuri. No, kohta se selvitää, koska aistin vahvaa tunnetta myös hänen puoleltaan ja kyllähän me lopulta yhteen päädytään ja se on kyllä ihanaa.

Vierailija
111/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla yhteen mieheen. Ihastukseni alkoi oikeastaan hänen "aloitteestaan" eli huomasin hänen katselevan mua salaa jo vuosia sitten. Ja se jatkuu edelleen. Oon niin luuseri ja nollaitsetuntoinen masentunut paskaläjä, etten uskalla näyttää vihreää valoa! Pidän itseäni niin oksettavan rumana ja mun silmissä hän on maailman komein mies, koska olen ihastunut häneen juuri sellaisena kuin on.

Tää on oikeastaan tosi naurettavaa koska me molemmat oikein vältellään toisiamme, sitten kuitenkin vilkuillaan kauempaa. Ja tätä on siis jatkunut vuosia!

Oikein kaks ujoa ikisinkkua, hahhahhaaa!

Vierailija
112/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokaveriin minäkin ihastuin,välillä ollaan nähty ja välillä on ollut taukoa mutta silti juttu jatkuu. Ikäeroa on reippaasti, en ole uskaltanut kertoa vaikka tunne taitaa olla myös molemminpuolinen. Useampi vuosi jo mennyt näin,ehkä joskus vielä rohkaistun.

Vierailija
113/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
114/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla yhteen mieheen. Ihastukseni alkoi oikeastaan hänen "aloitteestaan" eli huomasin hänen katselevan mua salaa jo vuosia sitten. Ja se jatkuu edelleen. Oon niin luuseri ja nollaitsetuntoinen masentunut paskaläjä, etten uskalla näyttää vihreää valoa! Pidän itseäni niin oksettavan rumana ja mun silmissä hän on maailman komein mies, koska olen ihastunut häneen juuri sellaisena kuin on.

Tää on oikeastaan tosi naurettavaa koska me molemmat oikein vältellään toisiamme, sitten kuitenkin vilkuillaan kauempaa. Ja tätä on siis jatkunut vuosia!

Eikö viinakaan auta? Kai teillä joitain pikkujouluja ja kesäpäiviä firmassa vietellään?

Vierailija
115/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiseen työkaveriin. Hän kävi tekemässä meidän talossa välillä töitä. Tietää, että niin pääsi käymään. Luulee, että olen unohtanut jo hänet. Tilanne on näin kummallekin hyvä.

Vierailija
116/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S ❤️

Vierailija
117/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moneen työhistoriani aikana. Huomasin kyllä heidänkin katselevan minua, mutta aina minulle tulu epäillyttävä tunne,että tekevät sen vain piruuttaan ja kiusatakseen minua huomattuaan kiinnostukseni. Siksi en edennyt koskaan työasioista puhumista pitemmälle.

Vierailija
118/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm miksi luulet hänen olevan sinuun ihastunut, jos kerta omasta mielestäsi olet niin oksettava? Tarkoitan vaan siis, että uskotko hänen pitävän sinua sitten kauniina vaikket omasta mielestäsikään ole?

En halua latistaa mieltäsi, mutta olen huomannut että rumien ihmisten tekemisiä seuraillaan sivusta (kuten minun itseni). Tai sitten voi olla, että hän on huomannut sinun ihastuksesi ja katsoo kauempaa katsotko sinä häntä (tyyliin taasko tuo muija vilkuilee minua).

Vierailija
119/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JL

Vierailija
120/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni opettajaan. En kerro koska hän on lapseni ope ja naimisissa. Upea mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme