Varakas isoäiti antaa lapsenlapsilleen joululahjaksi 25 euroa kullekin!
Pitäähän sitä olla tarkkana että pystyy asumaan isossa lukaalissa yms.
Kommentit (15)
Rahalahja on hyvä, jos ei tiedä mitä lapsenlapsi toivoo. Mielestäni tuo on sopivan suuruinen joululahjaraha.
Jokainen päättää itse omista rahoistaan. Ja hyvää mumma tekee, oppii jälkipolvi tekemään itse töitä menestyksen eteen.
Antaisi mieluummin jonkin oikean lahjan.
Ainoastaan sun lapset saa 25, muiden lapsilla on nolla perässä. Toivottavasti tämä tieto lohduttaa.
Tökeröä. Kyllä kakskymppinen piisaisi.
ei tule kiusauksia ja houkutuksia mihinkään sopimattomaan ja moraalittomaan elosteluun
😐
Törkeää olettaa jotain isoja rahalahjoja. Ja meneehän häneltä paljon rahaa, jos lapsenlapsia on paljon.
Työttöminä elävät eivät ymmärrä, että varakkaat ovat raataneet rahojensa eteen koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Näinä aikoina isoäiti tuskin lähtee tonne marketeihin samoilemaan ja osaako tilata netistä?
Isoäiti tekee ihan itse päätöksensä lahjojen suhteen.
Täällä näitä hurskastelioita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinä aikoina isoäiti tuskin lähtee tonne marketeihin samoilemaan ja osaako tilata netistä?
Isoäiti tekee ihan itse päätöksensä lahjojen suhteen.
Osaan käyttää nettiä ihan sujuvasti, kiitos vain huolenpidosta, ja marketissakin käyn muutaman kerran viikossa. t. isoäiti 48v.
Isäni varakas mies hänkin, antoi 70€ jaettavaksi 9 henkilön kesken. Siis minulle ja lapsilleni sekä sisareni sekä hänen lapsensa.
Moni "varakas isoäiti" omistaa kaikenlaista miehen kanssa yhdessä hankkimaansa, mutta eläke voi olla todella pieni, jolloin kuukausittaiset käytössä olevat tulot voivat olla varsin pienet. Tällöin 25e per lapsenlapsi voi olla Iso lohkaisu joulukuun eläkkeestä.
Kyllä se on niin päin, että isoäidille viedään kukka-asetelma ja isoäiti itse ei anna mitään. Korkeintaan tarjoaa jotain syötävää. Isoäidit ovat leiviskänsä jo hoitaneet.
Ensinnäkin pitäisi tietää minkä ikäisiä ko lapset ovat, jotta voisi ottaa asiaan kantaa. Varsinkin, jos ala-asteikäisiä, tai nuorempi, niin varsin ok summa.
Jos vanhempia, niin kuinka paljon lapsenlapsia on? Silti, Miksi pitäisi antaa enemmän? Perustelut?
Kuule, ei sillä ole velvollisuutta antaa senttiäkään lahjaksi. Mitä sä oikein kuvittelet? Sillä on ihan oikeus käyttää omat varansa siihen mihin haluaa, eivät ne sulle kuulu.