Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?

Vierailija
19.12.2020 |

Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?

Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!

Kommentit (211)

Vierailija
121/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriin. Enkä uskalla tunnustaa: molemmat varattu. Ystävyys loppuisi varmaan siihen.

Vierailija
122/211 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️❤️❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan mä kuisuttelin kerran keksityillä sanoilla ranskankieltä yhden naisen korvaan ja se punastui.

Ranska toimii iskemisessä. Muppetissa Aznavuuri kuiski Piggy-possun korvaan ranskaksi: Pariisin kaatopaikan puheinnumero on se ja se.

Vierailija
124/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut yli 10 vuotta vanhempaan työkaveriini. Hänellä on puoliso ja lapsi. Mies on ihana mutta melkoinen naistenmies, yritän olla tekemättä mitään.

Vierailija
125/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäriini, varmaan jo 10 vuoden ajan. Mutta hän on tietääkseni varattu, enkä halua että kokee olonsa tukalaksi ihastuneen asiakkaan seurassa. Olen odottanut, että ihastus menisi pois, enkä ruoki sitä, mutta tulee jatkuvasti uniini ja ajatuksiini. Ainakin on nostanut standardia siten, että en tyydy keneenkään vähemmän ihanaan ja hyvään ihmiseen. Olen myös huomannut hänen seurassaan, että olen paras mahdollinen versio itsestäni ja näin olen voinut lähteä tavoittelemaan parempaa versiota itsestäni myös muussa elämässä.

Vierailija
126/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entiseen työkaveriin. Hän kävi tekemässä meidän talossa välillä töitä. Tietää, että niin pääsi käymään. Luulee, että olen unohtanut jo hänet. Tilanne on näin kummallekin hyvä.

❤️

Vierailija
127/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut erääseen miespuoliseen ystävääni. Hän on naimisissa ja hänellä on lapsia.

Vierailija
128/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
129/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen tuttavuuteen nettipalstoilta. Muutaman kerran tavattu. En halua tunnustaa, etten vaikuta liian tyrkyltä ja epätoivoiselta.

Pitäisiköhän....

Vierailija
130/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entiseen työkaveriin. Hän kävi tekemässä meidän talossa välillä töitä. Tietää, että niin pääsi käymään. Luulee, että olen unohtanut jo hänet. Tilanne on näin kummallekin hyvä.

Erääseen entiseen työkaveriin. Kävin toisinaan tekemässä työvuoroja paikassa, missä hän oli silloin töissä. Kävin tekemässä noita hommia, jotta sain nähdä häntä, en rahan takia. Oikeasti mun olisi pitänyt opiskella tiiviimmin, mutta olin niin tajuttoman ihastunut että otin kaikki vuorot, mitä sain. Edelleen elämäni isoin ihastus, ja usein mielessä.

Vierailija
131/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vahva ihastus kyseessä, että sai edellisen ihastuksen poistumaan mielestä eikä tämä tunne häviä deleteä painamalla.

Vierailija
132/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni veliin. Heittää kyllä välllä semmosta flittiä että... On kuitenkin vaimo ja lapsia. Olen siis mies ja naimisissa miehen kanssa.

Vierailija
133/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vahva ihastus kyseessä, että sai edellisen ihastuksen poistumaan mielestä eikä tämä tunne häviä deleteä painamalla.

Tämä! Olin ja hieman vieläkin olen suunnattoman rakastunut. Ja kolmen vuoden jälkeen eteeni marssii ihan uusi ihastus. Yritän kieltää sen monesta syystä. Ja melkein säälin sitä toista ihastusta kun hän on minulle ihanan mukava.

Vierailija
134/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen liikuntaohjaajaan. Onneksi en näe häntä enää- Sekoitti liikaa mieltäni.

Vierailija
135/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani opettajaan. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi sinkku.

Wilmaviesteistä olen rivien välistä lukenut ja päätellyt hänet sellaiseksi mieheksi jota arvostan. Ei ulkonäössäkään mitään vikaa ole. Itse elän huonossa avioliitossa lasten takia. Parisuhdekäsityksestäni on muotoutunut lohduton. Parisuhteet ovat vain molemminpuolista hyväksikäyttöä. Mutta tässä on ihmisenä jotakin sellaista että haluaisin oppia tekemään hänet onnelliseksi. Tai hän on tuollainen siksi kun ei ole parisuhteen pilaama.

Vierailija
136/211 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää kirjoitti:

Puolisoni veliin. Heittää kyllä välllä semmosta flirttiä että... On kuitenkin vaimo ja lapsia. Olen siis mies ja naimisissa miehen kanssa.

Näitä mukavia miehiä on aina silloin tällöin. Kuinkahan pitkälle ne oikein menis, löis hiukan vielä löylyä lisää. Vaan kun ovat useimmiten varattuja, niin en halua mennä niin pitkälle.

Vierailija
137/211 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriini, jota en edes tunne kovin hyvin ja en kerro, koska pelkään että se olisi noloa ja että hän ei pitäisi minua viehättävänä samoin kuin minä häntä. 

Vierailija
138/211 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotitteko ihastuksillenne hyvää joulua...? Miten? Ihan vaan ”hyvää joulua” vai jotain spessumpaa?

Vierailija
139/211 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuteen tuttavuuteen nettipalstoilta. Muutaman kerran tavattu. En halua tunnustaa, etten vaikuta liian tyrkyltä ja epätoivoiselta.

Pitäisiköhän....

Anna palaa baby, mullakin on liekkejä pöksyissä

Vierailija
140/211 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme