Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?

Vierailija
19.12.2020 |

Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?

Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni kaveriin, joka on myös hänen veljen kihlatun veli. Aivan ihana ja lutunen, ihanat silmät ja hymy. Kahdenkeskiset juttelut pienessä sievässä on aina kultaa, en kestä miten erilaista se on kuin muiden kanssa..

En mieti häntä päivittäin kuitenkaan, enkä voisi kuvitella itseäni hänen kanssaan. Mutta todellakin olen kateellinen sille joka tämän aarteen saakaan.

Vierailija
62/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan ihastustani niin paljon, etten halua pilata hänen elämäänsä minun seurallani. Hän kyllä löytää helposti parempaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni pk-hoitajaan. En todellakaan ala ehdotella mitään pk:n pihalla ja lisäksi hän on minua reilusti nuorempi.

Tämä on kuin minun suustani. Sama homma, lisäksi olen sen verta ruma ettei minusta kukaan kiinnostu.

Vierailija
64/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä päiväkodissa ja olen korviani myöten ihastunut erään lapsen isään... On naimisissa. Minä eronnut, joten... Mutta ehkä ei kuitenkaan...

Minä ainakin haluaisin kuulla, jos joku ihana päiväkodin hoitaja olisi minuun ihastunut.

Vierailija
65/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkauteeni tulen varmasti aina olemaan. Tuskinpa tietää että edelleen mietin häntä, emme ole missään tekemisissä ja nähneetkin viimeksi vuosia sitten. En todellakaan ole aikeissa kertoa. Hän päätti lyhyen suhteemme ja siinä yhteydessä hänen ajatuksensa minusta tulivat tarpeeksi selviksi.

Vierailija
66/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu kyseinen nainen ja elää ulkopuolisen silmin täydellistä elämää. Joten ei todellakaan kannata kertoa.

M38

Millaista on täydellinen elämä sinun silmin katsottuna?

No tällä kyseisellä talo, mies, harrastukset, hyvä työ, varallisuutta.

Näin alkuun.

M38

Silti: hän voi haaveilla sinusta.

Olen kuin edellä mainittu nainen samoilla spekseillä - olen ihastunut mun lääkärikaveriin. Joka on vielä mua rutkasti vanhempi.

N38

Haaveillahan voi, mutta kuten tässäkin ketjussa moni on kirjoittanut, harva edes haluaa mitään sen enempää.

Vierailija
67/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu kyseinen nainen ja elää ulkopuolisen silmin täydellistä elämää. Joten ei todellakaan kannata kertoa.

M38

Näin alkuun.

M38

Olen kuin edellä mainittu nainen samoilla spekseillä - olen ihastunut mun lääkärikaveriin. Joka on vielä mua rutkasti vanhempi.

N38

Haaveillahan voi, mutta kuten tässäkin ketjussa moni on kirjoittanut, harva edes haluaa mitään sen enempää.

Onko niin, että jos hän kertoisi jatkavansa avioliittoaan, mutta haluavansa seksisuhteeseen kanssasi, niin sinä et ottaisi tarjousta vastaan, vaan jatkaisit mielummin haaveilua hänestä? Sivusta

Vierailija
68/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Näin alkuun.

M38

N38

Onko niin, että jos hän kertoisi jatkavansa avioliittoaan, mutta haluavansa seksisuhteeseen kanssasi, niin sinä et ottaisi tarjousta vastaan, vaan jatkaisit mielummin haaveilua hänestä? Sivusta

Kyllä, paitsi en haaveilisi muutenkaan varatusta jonka kanssa en näkisi yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
69/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Näin alkuun.

M38

N38

Kyllä, paitsi en haaveilisi muutenkaan varatusta jonka kanssa en näkisi yhteistä tulevaisuutta.

Mä haaveilen jatkuvasti eräästä naimisissa olevasta naisesta, jota en voi koskaan saada. Olen yrittänyt lopettaa, mutta tämä ei ole ilmeisesti oman tahdon alainen asia. Jos oikein kovasti keskityn muihin asioihin päivällä, niin yöllä hän tulee kuitenkin uniini.

Vierailija
70/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus on ehkä vähän liian voimakas sana, mutta erääseen työkaveriin. Olen oikeasti onnellisesti naimisissa enkä ikipäivänä tähän toiseen vaihtaisi. Ja niin on kyllä hänkin. Jotenkin vaan tulee aina mieleen. On vissiin liian tylsää tai jotain. Menee varmasti ohi pian tämä "ihastus".

Vierailija
71/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus on ehkä vähän liian voimakas sana, mutta erääseen työkaveriin. Olen oikeasti onnellisesti naimisissa enkä ikipäivänä tähän toiseen vaihtaisi. Ja niin on kyllä hänkin. Jotenkin vaan tulee aina mieleen. On vissiin liian tylsää tai jotain. Menee varmasti ohi pian tämä "ihastus".

Menee pian ohi. Jep, noin mäkin aikoinaan uskottelin itselleni. Siitä on nyt muutama vuosi. Ei se mitään, sujuu se elämä näinkin, eikö tuossa omassa puolisossakaan mitään vikaa sinänsä ole. Firman illanistujaisissa en tosin uskalla juoda kuin yhden lasillisen ruoan kanssa. Pelkään muuten vielä avautuvani hänelle.

Vierailija
72/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Näin alkuun.

M38

N38

Eli siis näet yhteisen tulevaisuuden, vaikka hän on tällä hetkellä varattu?

Vierailija
73/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Näin alkuun.

M38

N38

En ole alkuperäinen vastaaja, mutta minä jostain syystä näen tulevaisuuden salaisen kohteeni kanssa. Tosin kauhea ajatus on, että hänen tulisi kokea avioero tai leskeytyminen jotta näin kävisi. Se aiheuttaa minulle ristiriitaisia tunteita, koska toivon hänelle pelkkää hyvää.

Vierailija
74/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteen naimisissa olevaan mieheen töissä. En näe yhteistä tulevaisuutta vaimonsa takia. Ennemminkin tunnen kuin olisimme olleet rakastavaisia edellisessä elämässä. Enkä edes usko mihinkään edelliseen elämään. Mutta siltä se tuntuu. Hyvin erikoinen tunne, tätä en ole aiemmin tuntenut kenenkään muun kohdalla.

Vierailija
75/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen päiväkotikaverin isään. Ollaan molemmat varattuja, joten en aio edetä...... vaikka mieli tekisi. Piristää kyllä päivää kun näkee tätä miestä päiväkodilla :)

Vierailija
76/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Näin alkuun.

M38

N38

En näe yhteistä tulevaisuutta yhdenkään varatun kanssa, joten sellainen ihastus hiipuu omaan mahdottomuuteensa. Lisäksi minulla on moraali.

Vierailija
77/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveriin. Mut on lähes 10v nuorempi enkä itse ole mikään hottispakkaus.

Vierailija
78/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut henkilöön johon en "saisi" olla ihastunut. En voi tunteilleni mitään mutta voin jättää kertomatta ja olla tekemättä asialle mitään. Toimin moraalisesti oikein.

Vierailija
79/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kun olen ihastunut, se olisi millään tasolla salaisuus. Paitsi ehkä itselleni. 😊

Eipä sitä ehkä kaikki sivullisetkaan huomaa, mutta jollei nainen ole yhtä pois kartalta kuin itse olen, niin hänelle se on päivänselvää, kiusallista ehkä, mutta päivänselvää.

Ja kyllähän se tulee kerrottuakin sitten kun 1) itse tajuan ihastuneeni ja 2) viimeistään kun oma käyttäytyminen alkaa olla itseänikin häiritsevää.

Hän tietää siis, enkä muuta tietoa voi oikein yksityisyyttä loukkaamatta kertoa tai tieto olisi niin epämääräistä, ettei ketään kiinnosta.

Vierailija
80/211 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaaseen. Hän naimisissa tai ainakin asuvat vielä yhdessä. Tilapäinen mielenhäiriö, en riko toisen perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi