Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?
Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?
Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virolaiseen rakennusmieheen joka asuu samassa talossa. Tiedän, ei mahiksia ei. Mutta kiva kerrankin kun ollaan kohteliaita ja hymyillään ystävällisesti.
Voi pikkuista, toisinaan miehet on vain ihan kohteleliaita ja hymyilee ystävällisesti, sellaisia juttuja kutsutaan käytöstavoiksi.
Olipas turha ja ilkeä kommentti. Jollain tainnut olla huono päivä.
Olen korvia myöten ihastunut hyvän ystäväni veljeen. Ollaan jonkun verran tekemisissä, kun hän aina laittaa mun autoa. En uskalla kertoa, koska tuskin saisin vastakaikua. Joskus aikaisemmin olisin saattanut saadakin, kun oltiin nuorempia. Mutta enhän minä sitä silloin tajunnut. Harmittaa. Ystäväni on kyllä tästä tietoinen, mutta pitää asian omana tietonaan koska olen niin pyytänyt.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhanaikaisesti ja klassisesti lääkäriini. Siinä se syy onkin.
Siis kuinka usein te oikein tapaatte näitä lääkäreitä, jos ehditte kehitellä tunteita???
No, jos on joku sairaus joka kestää pitkään, esim polvi mikä operoidaan & kuntoutetaan...siinä ehtii ortopediin aika hyvin tutustua... esimerkiksi... ;)
No joo, mutta kuinka paljon siellä vastaanotolla oikein puhutaan muita asioita kuin siitä hoidosta ja toimenpiteistä? Minulla on ja tosi kiva ja komea lääkäri mutta en oikeasti tiedä hänestä mitään, on kyllä kiva katsella häntä kun tavataan.
Rakennusmieheen. Rakennettiin viime vuonna talo ja paikallinen pieni firma teki sisätyöt. Tämä mies oli ihastus ensisilmäyksellä ja vuoden aikana flirtti lensi molempaan suuntaan reilusti. Ollaan molemmat varattuja eikä tämä voisi edetä. Mutta edelleen vuoden jälkeen mietin häntä päivittäin. Tuntui kuin olisi tavannut lapsuuden ystävän joka oli ollut vuosikymmeniä kateissa. Ensi vuonna rakentaminen jatkuu pienimuotoisesti ja mietin jo nyt miten ihanaa olisi nähdä häntä päivittäin. Kaupungilla toivon törmääväni häneen vahingossa. Kerran näin tapahtuikin ja molempien puolisot olivat mukana. Siitä huolimatta meillä oli spontaanin iloinen ja lämmin kohtaaminen enkä itse ainakaan pystynyt peittämään innostustani. Saan ihastuksesta voimaa vaikka en ikinä aikoisi siihen reagoida tämän enempää, en halua rikkoa perhettäni ja rakastan omaan puolisoani.
Työkaverimieheen joka on varattu 💔