Keneen olet salaa ihastunut? Miksi salaa, mikset kerro?
Monilla tuntuu olevan salaisia ihastuksen kohteita...kehen olet ihastunut? Ja mikä estää kertomasta?
Vapauta omatuntosi - kerro se täällä!
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kyseinen nainen ja elää ulkopuolisen silmin täydellistä elämää. Joten ei todellakaan kannata kertoa.
M38
Millaista on täydellinen elämä sinun silmin katsottuna?
No tällä kyseisellä talo, mies, harrastukset, hyvä työ, varallisuutta.
Näin alkuun.
M38
Silti: hän voi haaveilla sinusta.
Olen kuin edellä mainittu nainen samoilla spekseillä - olen ihastunut mun lääkärikaveriin. Joka on vielä mua rutkasti vanhempi.N38
Haaveillahan voi, mutta kuten tässäkin ketjussa moni on kirjoittanut, harva edes haluaa mitään sen enempää.
Onko niin, että jos hän kertoisi jatkavansa avioliittoaan, mutta haluavansa seksisuhteeseen kanssasi, niin sinä et ottaisi tarjousta vastaan, vaan jatkaisit mielummin haaveilua hänestä? Sivusta
Kyllä, paitsi en haaveilisi muutenkaan varatusta jonka kanssa en näkisi yhteistä tulevaisuutta.
Eli siis näet yhteisen tulevaisuuden, vaikka hän on tällä hetkellä varattu?
En näe yhteistä tulevaisuutta yhdenkään varatun kanssa, joten sellainen ihastus hiipuu omaan mahdottomuuteensa. Lisäksi minulla on moraali.
Siis moraalisia ajatuksia miettien voi karkottaa mielestään toivottoman ihastuksen, jonka kohteena on varattu ihminen. Kiitos, tätä neuvoa lähdenkin heti toteuttamaan. Istun lotusasennossa ja ajattelen vain jotain hyvin ylevää. Tulen kertomaan myöhemmin miten sujui.
Suomalaiseen rap artistiin joka on syntynyt 1980 ja hän on miespuolinen. Hänellä on 8 sooloalbumia ja omistaa useampia taitelijanimiä. Hän on kotoisin Joensuusta.
En ole nyt ihastunut kehenkään, mutta aikoinaan olin kauan ihastunut erääseen poikaan meidän koulussa. Olisin mieluummin hypännyt jokeen kuin kertonut, koska pelkäsin, mitä siitä seuraisi. Torjunta olisi ollut ikävää, mutta melkein kamalampaa olisi ollut, jos hänellä olisi ollut samat ajatukset minusta. En vain osannut kuvitella itseäni seurustelemassa kenenkään kanssa ja halusin pitää koko jutun vain omana salaisuutenani, kunnes joskus aikuisena ehkä jotain tapahtuisi.... no, ei tapahtunut. Toinen nappasi hänet ja minä siirryin sitten katselemaan muita. Olen kai hitaasti kypsyvää tyyppiä, sillä meni vielä vuosia, ennen kuin olin valmis seurustelemaan 21-vuotiaana. Minun piti vain kasvaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Näitä on mahtavaa lukea. Ihastuminen on täysin normaalia ja jopa eheyttävä ja voimaannuttava kokemus esim.vaikeassa elämäntilanteessa.
Joskus pohdin - kun monen tilanne on se ettei kehtaa/halua/uskalla kertoa kohteelle tunteitaan jostain syystä - että miten monta rakkaustarinaa jääkään syntymättä pelon vuoksi... Itsellänikin on ollut tällaisia tilanteita, etten ole ”voinut” kertoa. Syystä tai toisesta.
Ap
Mä kovasti odotan tuota eheyttävää vaikutusta. Tällä hetkellä tuntuu, että ihastuminen tekee vaikeasta elämäntilanteesta vielä vaikeampaa, koska se saa minut ymmärtämään, että minua varten ei rakkautta tästä maailmasta löydy.
Tämä.
Lasten kaverin isään. Ihana timmi 53v mies. Vaihtaisin omaani (37v) koska vaan!
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kyseinen nainen ja elää ulkopuolisen silmin täydellistä elämää. Joten ei todellakaan kannata kertoa.
M38
Näin alkuun.
M38
Olen kuin edellä mainittu nainen samoilla spekseillä - olen ihastunut mun lääkärikaveriin. Joka on vielä mua rutkasti vanhempi.N38
Haaveillahan voi, mutta kuten tässäkin ketjussa moni on kirjoittanut, harva edes haluaa mitään sen enempää.
Onko niin, että jos hän kertoisi jatkavansa avioliittoaan, mutta haluavansa seksisuhteeseen kanssasi, niin sinä et ottaisi tarjousta vastaan, vaan jatkaisit mielummin haaveilua hänestä? Sivusta
Kyllä, paitsi en haaveilisi muutenkaan varatusta jonka kanssa en näkisi yhteistä tulevaisuutta.
En näe yhteistä tulevaisuutta yhdenkään varatun kanssa, joten sellainen ihastus hiipuu omaan mahdottomuuteensa. Lisäksi minulla on moraali.
Siis moraalisia ajatuksia miettien voi karkottaa mielestään toivottoman ihastuksen, jonka kohteena on varattu ihminen. Kiitos, tätä neuvoa lähdenkin heti toteuttamaan. Istun lotusasennossa ja ajattelen vain jotain hyvin ylevää. Tulen kertomaan myöhemmin miten sujui.
Ei taida sun moraalilla onnistua. Niin me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Naapuriin, mutta epäilen mahdollisuuksiani. Ikäero on suuri.
Sama!
Meillä molemmilla on neljä lasta ja näen häntä urheilutapahtumissa. Molemmat olemme siellä lasten kanssa ja yleensä ilman kumppania. Todella kaunis hymy ja silmät, sopivan tomera. Meillä on samoja kiinnostuksen kohteita.
Tiedän, että meillä molemmilla meni pari vuotta sitten huonosti omissa parisuhteissamme. Hän ei tiedä sitä. Ulospäin minulla on kaikki hyvin.
Ikäeroakin on...
Ehkä hän pitää katsettani tungettelevana, mutta vastaa aina kuitenkin kauniilla hymyllä tervehdykseen.
Yhteen miespuoliseen työkaveriini. Välillä olen aistivinani jotakin jännää pientä lämpöä ja väreilyä hänenkin puoleltaan, mutta meidät siirrettiin taannoin työskentelemään samaan yksikköön ja nyt en kertakaikkiaan kykenisi tekemään minkäänlaista aloitetta; tuskin hänkään. Hän on ihan vain työkaverinakin niin mahtava, etten halua ottaa riskiä siitä että tilanne kääntyisi kamalaksi jos meillä ei sitten toimisikaan (tai jos tämä onkin vain yksipuolista).
Olen ollut jo vuosia ihastunut henkilöön, jonka asiakas olin aiemmin. En edes oikein tiedä miksi. Hän on minua yli 15 vuotta vanhempi, naimisissa ja hänellä on lapsia. Olen ollut itsekin varattu koko tuon ajan. Päivästä toiseen mietin häntä jollain tasolla, välillä olen yrittänyt unohtaa, siihen kuitenkaan kykenemättä. En ole kertonut kenellekään, enkä usko että kerronkaan. Minulla on kuitenkin tunne, että tämä kohde pitää minua viehättävänä, sen huomaa katseesta ja olemuksesta. Tätä juttua on vaikea selittää, mutta hänet kohdatessani tunsin että olisimme tunteneet jo aiemmin, ja hän jollain tapaa muistuttaa mielessäni rakentamaa unelmapuolisoa. Tämä siis siitä huolimatta, että rakastan nykyistä puolisoani, enkä ikimaailmassa haluaisi häntä pettää millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Näin alkuun.
M38
Ken itsensä ylentää... (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Näin alkuun.
M38
Ken itsensä ylentää... (sivusta)
Ei tarvitse ylentää, pidän vain periaatteistani kiinni. Minulle ei koskaan satu ja tapahdu mitään sattumalta ja yllättäen. Ei ole ollenkaan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
N35
Miksi alapeukut? Vaihtaisin vain, jos tietäisin saavani parisuhteen sen miehen kanssa
N35
Brettiin. En enää oo teini, siksi salaisesti.
Juha-Pekka Leppäluotoon. En nyt kerro tarkemmin, mutta työn puolesta ajoittain olen jutellut hänen kanssa. Ja mä vaan sulan kun hän puhuu sillä tummalla pehmeällä äänellä. Se mies vaan on niin... Huh. Joo, hän on julkkis ja silleen ja aiheuttaa varmaan miljoonassa naisessa tälläistä. Mut harva meistä saa olla henkilökohtaisesti tekemisissä ;). En minäkään nyt kovin usein, mutta ajoittain.
Ja en aio koskaan tuoda ilmi asiaa mitenkään. Olkoon hän mun julkkis-ihastus nyt vaan. Salainen. Ihanan teiniä, vaikka tässä ollaan yli neljäkymmentä molemmat.
Äh, mä taidan alkaa huudattamaan Raskasta Joulua ja kuolaamaan JP:n perään.
Vierailija kirjoitti:
Juha-Pekka Leppäluotoon. En nyt kerro tarkemmin, mutta työn puolesta ajoittain olen jutellut hänen kanssa. Ja mä vaan sulan kun hän puhuu sillä tummalla pehmeällä äänellä. Se mies vaan on niin... Huh. Joo, hän on julkkis ja silleen ja aiheuttaa varmaan miljoonassa naisessa tälläistä. Mut harva meistä saa olla henkilökohtaisesti tekemisissä ;). En minäkään nyt kovin usein, mutta ajoittain.
Ja en aio koskaan tuoda ilmi asiaa mitenkään. Olkoon hän mun julkkis-ihastus nyt vaan. Salainen. Ihanan teiniä, vaikka tässä ollaan yli neljäkymmentä molemmat.
Äh, mä taidan alkaa huudattamaan Raskasta Joulua ja kuolaamaan JP:n perään.
Kuka?
(Olen nuori, 35v.)
Fiktiiviseen hahmoon. Olen jo keski-ikäinen, niin tässä vaiheessa sellainen on jo vähän noloa :D
Vierailija kirjoitti:
Fiktiiviseen hahmoon. Olen jo keski-ikäinen, niin tässä vaiheessa sellainen on jo vähän noloa :D
Samoin :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35Miksi alapeukut? Vaihtaisin vain, jos tietäisin saavani parisuhteen sen miehen kanssa <3
N35
Miehes on varmaa ilonen
Naapuriin, mutta epäilen mahdollisuuksiani. Ikäero on suuri.